захлушив...через пару секунд завів - загасла.....яка причина???
Изменено: avanes32, 26 Ноябрь 2011 - 23:26
Опубликовано 19 Январь 2012 - 20:55
Опубликовано 20 Январь 2012 - 23:17
Опубликовано 18 Май 2013 - 10:09
Також 1.7cdti поиилка P1243. Проблема в клапані наддува.
У мене теж проблема у клапані наддува визначили специ http://www.opel-club...9113-auto-zone/
Як мені пояснили клапан тиску наддува перестав працювати в результаті попадання туди бруду із-за забитого фільтру (фільтр виділений на фото). Непогано було б фільтр для профілактики чистить. Датчик, в 1,7 cdti, знаходиться за двигуном на його корпусі, і доступ до нього є з ями.
62381.jpg 18,21К
144 раз скачано
На скільки розумію також проблема може бути в приклинюванні геометрії турбіни або в регуляторі тиску наддуву (актуатор). Думаю це можливо перевірити знявши шланг з клапана тиску наддува і створивши в ньому вакуум спостерігати за штоком актуатора.
Тут непогано описано принцип роботи турбонаддуву зі змінною геометрією
Изменено: kos86, 19 Май 2013 - 08:25
Опубликовано 27 Май 2013 - 10:48
Знявши шланг з електромагнітного клапана керування турбіною, я спробував перевірити чи не приклинює геометрія турбіни (створюючи вакуум спостерігав за штоком актуатора). В результаті чого виявилось, що шток зачепляться за защиту. Защиту відігну, тепер потрібно на трасу....
Изменено: kos86, 27 Май 2013 - 10:48
Опубликовано 13 Июнь 2013 - 19:19
Знявши шланг з електромагнітного клапана керування турбіною, я спробував перевірити чи не приклинює геометрія турбіни (створюючи вакуум спостерігав за штоком актуатора). В результаті чого виявилось, що шток зачепляться за защиту. Защиту відігну, тепер потрібно на трасу....
Як справи на трасі? Можна більш детально описати місце розташування клапану або фото?
Опубликовано 14 Июнь 2013 - 08:10
Як справи на трасі? Можна більш детально описати місце розташування клапану або фото?
Був на трассі: все ок! Клапан розташований за двигуном (на двигуні 1,7 cdti) біля насосу високого тиску. До нього кращий доступ з "ями". Можна його знайти по шлангу актуатора.
Опубликовано 17 Июнь 2013 - 20:22
Цей клапан дуже легко чиститься. Але лізти до нього треба тільки тоді, коли після того як заглушиш машину, від нього йде гул як від трансформатора, протягом 5-10 секунд.
Каждый, кто думает, что любой автомобиль со временем становится Опелем, со временем становится Дебилом.
Опубликовано 10 Сентябрь 2014 - 13:38
Всем доброго времени суток,нарисовалась проблемка,начал выскакивать чек с ошибкой Р1110 Электромагнитный клапан заслонки закрутки потока Слишком низкое напряжение, загорается не сразу,а как проедешь пару тройку километров,в работе машины изменений нет,может кто сталкивался с такой проблемой подскажите!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Опубликовано 21 Декабрь 2016 - 20:53
Опубликовано 21 Декабрь 2016 - 21:02
Помогите, ошибка р1243, Opel combo 1.7cdti. Ошибка вылазит при 100-110 км/ч, определили проблему в клапане наддува турбины, купил на разборке другой, но проблема не ушла((( на сто соединили на прямую без клапана, ошибки нету, но туповато едет, хочется сделать, никто не знает в чем проблема. Как решить, подскажите пожалуйста...
Клапан можно разобрать и почистить. Туда со временем попадает мусор.
Опубликовано 31 Май 2017 - 12:33
Маю комбо 1,7cdti 2007р. Загорається машинка з ключиком. Наявні помилки p0100, р0110, Машина втратила тягу на низьких обертах, підхват іде десь від 2300-2500 обертів. Неможу вирішити дану проблему.
PS : у майстра таке саме комбо, пробували вимінювати всі датчики, клапани, приводи, знімали турбіну і каталізатор (все внормі) результату нуль .
HELP!!!! HELP!!!! HELP!!!!
Маю комбо 1,7cdti 2007р. Загорається машинка з ключиком. Наявні помилки p0100, р0110, Машина втратила тягу на низьких обертах, підхват іде десь від 2300-2500 обертів. Неможу вирішити дану проблему.
PS : у майстра таке саме комбо, пробували вимінювати всі датчики, клапани, приводи, знімали турбіну і каталізатор (все внормі) результату нуль .
Опубликовано 01 Июнь 2017 - 09:38
Маю комбо 1,7cdti 2007р. Загорається машинка з ключиком. Наявні помилки p0100, р0110, Машина втратила тягу на низьких обертах, підхват іде десь від 2300-2500 обертів. Неможу вирішити дану проблему.
PS : у майстра таке саме комбо, пробували вимінювати всі датчики, клапани, приводи, знімали турбіну і каталізатор (все внормі) результату нуль .
.
Менять расходомер скорее всего( первая по расходомеру ошибка, а вторая по температуре всасываемого воздуха, у тебя в расходомере датчик температуры походу стоит, ребята с фольсами решали проблему впаиванием диода в цепь если расходомер с датчиком температуры.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых