Перейти к содержимому


Реклама









Фото

opel combo 1.7cdtiне заводиться двигун


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
6 ответов в теме

#1
міша

міша

    Начавший говорить

    • Сообщений 1
  • Имя:міша
  • Авто:opel combo
  • Гос. номер:1234
  •  
  • Регистрация: 11.01.2012

Опубликовано 11 Январь 2012 - 19:20

привіт всім !! в мене є проблема. замінив топлевний фільтер машина не заводиться.
  • 0

#2
alexig

alexig

    Старожил

    • Сообщений 205
  • Имя:Alex
  • Город:Rivne
  • Авто:Opel Combo 1.7cdti 2006 Z17DTH
  •  
  • Регистрация: 16.09.2009

Опубликовано 16 Январь 2012 - 17:28

Як міняв? мануал використовував?
  • 0
(096)7462540

#3
alexig

alexig

    Старожил

    • Сообщений 205
  • Имя:Alex
  • Город:Rivne
  • Авто:Opel Combo 1.7cdti 2006 Z17DTH
  •  
  • Регистрация: 16.09.2009

Опубликовано 29 Январь 2012 - 15:20

Розповідаю по простому, як поміняти топливний фільтр на комбо:

1. Відкручуєм болтик зверху на корпусі фільра.(трубки не знімати).
2. Знімаєм акуратно верхню кришку фльтра.
3. Виймаємо старий фільтр і висмоктуєм(наприклад шприцом) з корпусу фільтра всю солярку, воду, сажу і всю іншу гадість.
4. Міняємо старі на нові резинки на болтику і на корпусі фільтра під його кришкою.(нові резинки мають бути в комплекті з фільтром).
5. Ставим новий фільтр і наливаємо до самого верху чистої солярочки.
6. Ставим кришку назад, закручуєм болтик з необхідною силою.
7. Включаєм секунд на 10 і виключаєм "зажиганние" і так разів 2-3. (необхідно щоб насос підкачав соляру).
8. Заводим авто і зразу ж прогазовуємо 30сек, щоб остаточно видалилось зайве повітря і поступила солярка.

Удачі!
  • 0
(096)7462540

#4
kos314

kos314

    Авторитет

    • Сообщений 894
  • Возраст: 36
  • Имя:КоКа
  • Город:Чекрассы,
  • Авто:хАчу атмо и зад.привод
  • Гос. номер:СА3833АХ
  •  
  • Регистрация: 26.11.2010

Опубликовано 29 Январь 2012 - 21:21

Розповідаю по простому, як поміняти топливний фільтр на комбо:

1. Відкручуєм болтик зверху на корпусі фільра.(трубки не знімати).
2. Знімаєм акуратно верхню кришку фльтра.
3. Виймаємо старий фільтр і висмоктуєм(наприклад шприцом) з корпусу фільтра всю солярку, воду, сажу і всю іншу гадість.
4. Міняємо старі на нові резинки на болтику і на корпусі фільтра під його кришкою.(нові резинки мають бути в комплекті з фільтром).
5. Ставим новий фільтр і наливаємо до самого верху чистої солярочки.
6. Ставим кришку назад, закручуєм болтик з необхідною силою.
7. Включаєм секунд на 10 і виключаєм "зажиганние" і так разів 2-3. (необхідно щоб насос підкачав соляру).
8. Заводим авто і зразу ж прогазовуємо 30сек, щоб остаточно видалилось зайве повітря і поступила солярка.

Удачі!


Вот эта совет 2-3 раза зажиганием . Пока соляру до полного в корпус фильтра не нальешь хер заведешь.

Изменено: kos314, 29 Январь 2012 - 21:21

  • 0

#5
alexig

alexig

    Старожил

    • Сообщений 205
  • Имя:Alex
  • Город:Rivne
  • Авто:Opel Combo 1.7cdti 2006 Z17DTH
  •  
  • Регистрация: 16.09.2009

Опубликовано 30 Январь 2012 - 17:25

Так я написав в п.5. що тре налити солярки.
А 2-3 раза прокачати - то для надійності, як кажуть "лучше перебздеть..."
  • 0
(096)7462540

#6
kos314

kos314

    Авторитет

    • Сообщений 894
  • Возраст: 36
  • Имя:КоКа
  • Город:Чекрассы,
  • Авто:хАчу атмо и зад.привод
  • Гос. номер:СА3833АХ
  •  
  • Регистрация: 26.11.2010

Опубликовано 30 Январь 2012 - 17:32

міша

Я думаю он понял как менять
  • 0

#7
alexig

alexig

    Старожил

    • Сообщений 205
  • Имя:Alex
  • Город:Rivne
  • Авто:Opel Combo 1.7cdti 2006 Z17DTH
  •  
  • Регистрация: 16.09.2009

Опубликовано 03 Февраль 2012 - 12:42

є ще мануал по заміні фільтра, може комусь пригодиться:

Прикрепленные файлы:


  • 0
(096)7462540




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых