Як Z20LET прижився в Opel Omega B.
На початку літа 2016 року в результаті обміну ВАЗ 21063 я став власником Opel Omega B 1995 року випуску з двигуном X20XEV. Автомобіль був з вбитою ходовою, захезаним димлячим двигуном, який калатав гідрокомпенсаторами і зимовою стертою гумою. Єдиний величезний плюс це абсолютна відсутність корозії (авто було пригнане з Італії і по деяким даним на Італію кузова йшли з підвищеною корозійною стійкістю). За місяць були поміняні на нові: всі сайлентблоки, амортизатори, стійки і резинки стабілізаторів, трапеція в сборі, маятник і гума. Тоді я відчув як кайфово їхати на цій автівці...але було одне але надзвичайно велике НО, їхати можна статно непоспішаючи, без різких прискорень бо даний двигун заслабкий для такого поважно-важкого кузова. Омега явно і дуже сильно програвала в прискорені моїй старій машині. Хоча правду сказати шістка була не зовсім стандартна (1.7 літра на короткому 011 блоці, спортивний РВ, інжектор, інженерний Январь 7.2 відкатаний он-лайн по ШДК і т.д. і т.п). Тому я спочатку хотів реанімувати свій двигун: замінив кільця вкинув 16 нових гідриків. Стало трішки краще, але це всерівно було не те. Вихід був один – заміна двигуна. Я не задумуючись зупинив свій вибір на 2.0 turbo вони простіші і для мене зрозуміліші. Перечитавши всю інформацію яку я знайшов в неті, я зрозумів що на теренах нашої неньки і ближнього зарубіжжя ніхто у відкритому доступі не здійснював такий апгрейт. В результаті проведених теоретичних досліджень я прийшов до висновку що 2.0 turbo буде особисто для мене краще ніж V6 по деяких критеріях:
- Він має 200 к.с і 250 Нм при 1950 об.хв (3.0 211 к.с і 270 Нм при 3600 об.хв) і його теоретичні графіки моменту і потужності мені більше подобаються.
- Меншими капіталовкладеннями на майбутнє можна добитися 240+ к.с. ніж у V6.
- Простота конструкції.
- І в мене залишився класний комплект ГБО під 4-ри циліндра і 16 нових гідрокомпенсаторів.
- Ну і хотілося встановити те про що багато мріяло але боялися труднощів і довести тим хто вважає що 2.0 може бути лише пакет соку чи молока.
Підготовка під 2.0 turbo почалася з абгрейду гальм і це досвід з попередньої машини, а паралельно шукався двигун. Який би хороший двигун Z20LET не був але його потрібно було інсталювати в омегу і відповідно зхрестити дві проводки. Зразу скажу що я це теоретик який знаходить, розраховує і задає концепт і в мене є два кума універсальні спеціалісти в галузях механіки і електроніки без них не було б нічого. Віктор підключив електроніку за 3-ри години і двигун завівся з першого ж разу. А з Олександром ми перебрали кожну детальку в двигуні і зростили щеплення зафіри з коробкою омеги. Процес інсталяції двигуна зайняв 1.5 місяця.
Далі буде...
Виправлено: magna, 21 березень 2021 - 10:59