OAG 2006 z14xep. ГБО.
Вібрація на ХХ (від прогріву на 1100 до 750 об.). Обороти не плавають, стабільні.
Машинкою володію близько 2х років, а вібрація з'явилась 1 міс тому.
Подушки оглядав, міняв передню (вирвана), свічки GM, модуль запалювання в нормі, розход ну майже в нормі (порівняно з останнім роком виріс на 1л.), можливо трохи "тугіша" стала, дросель чистив, фільтра замінені, підсосів повітря немає. Таким чином механічну причину вібрації (подушки, шось в шось вперлось, треться, відломалось) відкидаю. Залишаєтся шось інше. Одні кажуть лямбда перша (але я не розумію як на вібрацію впливає) тим більше її покази в нормі, інші шось про кути запалювання і те шо в мене ГБО. Але ж до цього їздив і все було окай.
Вчора поїхав ще до одного діагноста, і ось яку він мені версію видав. Я не розбираюсь на стільки в авто, тому підкажіть чи реальна така причина.
Завів, підняв капот, взявся за руль, вібрує, питає помилки є? - немає. Сказав, шо часто заїжають таксісти, які беруть БУ авто, ставлять ГБО і через 15-30 тис. км. їдуть до нього зі схожими симптомами. Причиною, каже, являється те, шо температура згорання газу більша ніж бензу, і тому каталізатор забивається, чи то плавиться, і в кого ГБО, його або частіше міняти, або вирізати і ставити обманку на 2-гу лямбду. + паралельно каже можу прочистити форсунки і колектор. Запитав приблизну вартість, каже емулятор ката близько 70$, а ще робота, чистки і т.д., до 100 дійде точно.
Припустимо кат я виріжу, далі треба шось придумати з 2-ю лямбдою. На скільки розумію, є 3 варіанта:
1. Чіпувати під Євро2 (без 2-ї лямбди). Але він відпадає, бо я не знаю профі в цій справі у своєму місті, а ризикувати не буду, тим більше не знаю яка ціна такої процедури.
2. Електонний емулятор (його пропонує цей діагност). 70$. Питання: виходить лямбда буде засиратись тими вихлопами, буде показувати неправильні дані, а емулятор буде передавати на ЕБУ середні покази справного ката? Але чи не буде без ката в кілька разів швидше ця лямбда виходити з ладу? Бо як я розумію, емулятор працює лише якшо робоча лямбда. А то щоб не вийшло, шо вирізав кат, поставив емулятор, а через пів року лямбда накрилась і треба купляти нову (ще 50$). Чи якщо стоїть такий емулятор, то можна навіть дешеву просту ВАЗовську лямбду, аби вона була просто робоча?
3. Механічна обманка (тіпа проставка під лямбду). 5$. Але варіант експериментальний. Можливо треба буде коригувати дирочку в тій проставці, щоб не було чеку. І ще читаю, може бути, що лямбда буде бачити бідну смєсь, від цього буде більший розход. Тому не знаю, чи враховує ЕБУ покази другої лямбди при готуванні смєсі (чи впливає на розход)?
Я вже готовий вирізати той кат, і далі думати щось з обманкою.
Маю 3 питання:
1) Кат можна просто вирізати, чи треба пламегаситель ставити?
Як виходити з ситуації:
2) електро.емулятор, і якщо буде виходити з ладу друга лямбда, то брати просто ВАЗовську, дешеву, аби робочу.
3) проставку (якщо це збереже лямбду і неважливо які дані будуть йти від неї) + електро.емулятор.
Хто які поради дасть, чи підправить, якщо я щось не правильно зрозумів.
Изменено: AnDruWa, 15 Декабрь 2015 - 12:22