Перейти к содержимому


Реклама










Фото

Як Z20LET прижився в Opel Omega BЗаміна X20XEV на Z20LET


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
230 ответов в теме

#211
magna

magna

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Возраст: 43
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 10 Октябрь 2018 - 09:32

т.е. дело таки в газ-установке?

Скоріше всього що МАР-сенсор.


  • 0

#212
magna

magna

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Возраст: 43
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 13:58

Привіт всім небайдужим збоченцям. Скоро зима і на EDS1 з ГП3,9 буде досить важкувато рушати на слизькому покритті. Тому прийнято було вольове рішення про встановлення ESP. Дані компоненти були куплені і вже пройшла певна частина установки. Зазначу що це все було приурочено заміні рулльового редуктора (тік по страшній силі). Батьків інженерів з Русельхайма потрібно було каструвати ще в молодості, тому що тільки неадекватні люди могли засунути рульовий редуктор в таку клоаку... Щоб зняти і головне вийняти цей девайс потрібно днмонтувати блок ABS (або стрьомно натягувати гальмівні трубки). Через верх його не вийшло вийняти заважають трубки кондиціонера, а пішов через низ після демонтажу вихлопної системи...


  • 0

#213
magna

magna

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Возраст: 43
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 11 Апрель 2019 - 18:38

Привіт всім небайдужим збоченцям. Пройшло трохи часу з моменту останнього допису. Саме головне - ESP було встановлене, але  потерпіло повне і безповоротне фіяско. ABS+ESP було з омеги і відповідно зафірівські мізки його не розуміли. Наш одноклубник Carbur надав мені безцінну інформацію про системи ABS вцілому і про деякі нюанси досить детально. А також для експерементів надав ABS+ESP Zafira A. За це йому велике ДЯКУЮ.

Зима пройшла більш-менш спокійно, якщо не сильно давити на акселератор.

Вчора зробив розвал-сходження і перший раз зад відрегулювався легко і швидко, що привело до великого здивування на СТО. Задні тяги реставрував сам.

 

1. Болт регулювання виточив новий з нержавійки.

Прикрепленный файл  DSC_1438.JPG   75,16К   28 раз скачано

 

2. Накінечник купив від інсігнії. Він трішки кротший за оригінальний (компенсував довшим болтом), але має такуж різьбу.

Прикрепленный файл  DSC_1439.JPG   71,41К   33 раз скачано

 

3. Сайлентблок підібрав по розмірам. Найближче що підійшло це

Прикрепленный файл  DSC_1459.JPG   110,08К   36 раз скачано

але прийшлося розточити тягу до 30мм в оригіналі 29мм.

 

Результат

Прикрепленный файл  DSC_1436.JPG   71,5К   35 раз скачано


  • 0

#214
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 1224
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:Renault Safrane BiTurbo 3.0 12V 4х4(B545)х2
  • Гос. номер:AE3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 11 Апрель 2019 - 19:01

С электроникой без пол литра не разобраться)) ;)
  • 0

49425523.gif

 
bzhasso.gif
 
 
продам чуть бензина А 95 в виде талонов  http://www.opel-club...-wog-v-talonah/

 


#215
Angellino

Angellino

    Старожил

    • Сообщений 343
  • Имя:Алексей
  • Город:Чернигов
  • Авто:Ланос powered by Saab
  •  
  • Регистрация: 12.04.2012

Опубликовано 11 Апрель 2019 - 20:51

Электрик в таких проектах даже важнее механика)))


  • 0

#216
Zafir

Zafir

    Дока

    • Сообщений 550
  • Возраст: 38
  • Имя:Andrew
  • Город:Вінниця - місто над Бугом :-)
  • Авто:OOB
  •  
  • Регистрация: 13.05.2006

Опубликовано 11 Апрель 2019 - 22:09

А назвеш прайс за кастомні розвальні тяги?
  • 0

#217
magna

magna

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Возраст: 43
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 12 Апрель 2019 - 07:24

А назвеш прайс за кастомні розвальні тяги?

1. Плашка М16х1,5 права + Плашка М16х1,5 ліва на промі купив з доставкою 100 грн.

2. Шестигранник нержавійка S=17 був в мене.

3. Токарка " за моё тощее спасибо".

4. Сайлентблоки 250 грн за пару з доставкою.

5. Розточка під сайлентблок 3 29 до 30 " за моё тощее спасибо".

6. Перепресував сам.

7, Накінечник Інсігнія по 331 грн за штуку, пара 662 грн. А можна було купити найдешевші за 148 грн.

8. 100+250+662= 1012 грн.


  • 0

#218
Zafir

Zafir

    Дока

    • Сообщений 550
  • Возраст: 38
  • Имя:Andrew
  • Город:Вінниця - місто над Бугом :-)
  • Авто:OOB
  •  
  • Регистрация: 13.05.2006

Опубликовано 12 Апрель 2019 - 09:15

Дякую, не думав робити таке на продаж? Пара нових не оріг від 2кгрн.


  • 0

#219
magna

magna

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Возраст: 43
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 12 Апрель 2019 - 09:17

Дякую, не думав робити таке на продаж? Пара нових не оріг від 2кгрн.

Ні. Я таке роблю для себе або, для друзів. Інформацію виклав і кожен може зробити теж саме. Є багато продованів які торгують реставрованими тягами не хочу в людей хліб забирати.


  • 0

#220
magna

magna

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Возраст: 43
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 12 Апрель 2019 - 11:00

Сьогодні був переможений БК. Поскільки БК і магнітолка від Зафіри, то виникли проблеми з правильністю показів БК а саме пробіг і витрати пального. Ступиця Омеги видає 48 імпульсів за оберт, ступиця Зафіри А Астри ДЖ видає 29 імпульсів за оберт і тому в мене середня швидкість і пройдений шлях був в 1,65 раза більші,а витрати пального відповідно в 1,65 раза менше за реальні. Тому був інтегрований девайс в розрив сигальному дроту швидкості після приборки (бо це ж омега) і перед БК. Він пропускає перші 29 імпульсів інші19 ігнорує і так все зпочатку.

 

Прикрепленный файл  Delitel.JPG   106,2К   31 раз скачано

 

Ось така маленька хрінь, але всерівно приємно.


  • 0

#221
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1195
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано 12 Апрель 2019 - 13:29

маніяк  :sm302:  :sm13_:


  • 0

#222
magna

magna

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Возраст: 43
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 12 Апрель 2019 - 15:26

маніяк  :sm302:  :sm13_:

Дякую. Сприймаю за комплімент. Доречі всі хто читають і підтримують мою тему Маніяки, або небайдужі збоченці.


  • 0

#223
magna

magna

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Возраст: 43
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 22 Апрель 2019 - 22:05

Привіт всім небайдужим збоченцям. Давно не писав бо небуло нічого вартого уваги. В мене стояла літня гума GENERAL ALTIMAX COMFORT. Брав нову в 2016 році. На ній машина зривалася в букс навіть на 3-й передачі (при виході турбіни еа буст). Купив собі R 16 Continental ContiPremiumContact5 і прозрів прбуксовує лише на 1-й. Дочого я все це веду? Через 2 тижні використання даної гуми я глянув на муфти... їм повний капець. Розірвало - трималися лише на нитках. Купив нові фебі. Подивлюся скільки відходять.

Нових Febi вистачило менше чим на один рік використання. Причому досить таки ніжного використання. Пробіг на них 12000-14000 км. Сьогодні був інстальований кардан на великих еластичних муфтах. КПП і редуктор залишилися рідні. Переставив флянці на КПП і редукторі під великі еластички.


  • 0

#224
Zafir

Zafir

    Дока

    • Сообщений 550
  • Возраст: 38
  • Имя:Andrew
  • Город:Вінниця - місто над Бугом :-)
  • Авто:OOB
  •  
  • Регистрация: 13.05.2006

Опубликовано 22 Апрель 2019 - 22:25

А великі муфти бв оригінальні чи нові 'фебі'? Кажуть що двадцятирічний оригінал краще за те що зараз продають.
  • 0

#225
magna

magna

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Возраст: 43
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 23 Апрель 2019 - 18:28

А великі муфти бв оригінальні чи нові 'фебі'? Кажуть що двадцятирічний оригінал краще за те що зараз продають.

GM оригінал двадцятирічної старості. Febi щось мені не дуже... і по іншій продукції.


  • 0

#226
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 19324
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 23 Апрель 2019 - 20:44

Сьогодні був переможений БК.

Бачу що день Космонавтики не даром пройшов!)


  • 0

___n_~~~
/______\
|__n___|#### А#в#т#о#ц#е#н#т#р# на# М#а#й#о#р#о#в#а#   +38-050-133-65-14 з 9 ранку до 9 вечора.

 


#227
magna

magna

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Возраст: 43
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 04 Июнь 2019 - 10:12

Привіт всім небайдужим збоченцям. Вчора підключив круїзконтроль. Радості було .... Але виявилася халепа - круїзконтроль працює тільки на 2-й і 3-й передачах. На 4-й і 5-й взагалі не активується. 

В чому трабл???

Вимикач сцепи підєднав, вимикач гальмів чотирьох контактний підєднав, всі три сигнала на мізки завів, ну і перемикач трьохкнопочний також завів на ЕБУ. Оп-комом перевірив - все активується (гальма 2 датчика, щеплення, і кніпочки "O" "I" "R"). В вкладці двгун круїзконтроль активований.

Можливо я не знаю чогось? Підскажіть якщо хтось щось знає.


  • 0

#228
Andre.dp

Andre.dp

    Авторитет

    • Сообщений 3823
  • Возраст: 36
  • Имя:Андрей
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Combo 1.7 DI(чип), мото К-750
  •  
  • Регистрация: 15.09.2011

Опубликовано 06 Июнь 2019 - 11:25

На первой возможно слишком низкая скорость, а вот 4 и 5 хз, возможно низкие обороты двигателя?


  • 0

Обслуживаю и ремонтирую домашние кондиционеры

Ремонтирую  ЭБУ Y17DT и им подобные

Куплю ручки регулировки поясничной поддержки OVC

Andre.dp.gif

ab205204.gif

 


#229
Carbur

Carbur

    Авторитет

    • Сообщений 2534
  • Имя:Carbur
  • Авто:Bentley Arnage
  •  
  • Регистрация: 10.08.2009

Опубликовано 06 Июнь 2019 - 15:58

Привіт всім небайдужим збоченцям. Вчора підключив круїзконтроль. Радості було .... Але виявилася халепа - круїзконтроль працює тільки на 2-й і 3-й передачах. На 4-й і 5-й взагалі не активується. 

В чому трабл???

Вимикач сцепи підєднав, вимикач гальмів чотирьох контактний підєднав, всі три сигнала на мізки завів, ну і перемикач трьохкнопочний також завів на ЕБУ. Оп-комом перевірив - все активується (гальма 2 датчика, щеплення, і кніпочки "O" "I" "R"). В вкладці двгун круїзконтроль активований.

Можливо я не знаю чогось? Підскажіть якщо хтось щось знає.

Поменяй свои венцы с 48 зубьев на 29 и жизнь наладится.

Все 4 венца.


  • 0

#230
27REGION

27REGION

    Бандеровец

    • Сообщений 9075
  • Возраст: 42
  • Имя:Руслан
  • Город:Севастополь, Украина. Киев
  • Авто:ООА, Ц24НЕ, МКПП.
  •  
  • Регистрация: 31.05.2008

Опубликовано 06 Июнь 2019 - 17:49

Поменяй свои венцы с 48 зубьев на 29 и жизнь наладится.

Все 4 венца.

геніально  :sm302:


  • 0

#231
magna

magna

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Возраст: 43
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 12 Июнь 2019 - 13:12

Привіт всім небайдужим. Круїз контроль переможено. Вже працює.

Що було зроблено:

1. Як я вже писав раніше ЕБУ і спідометр приймають сигнал напряму з ABSа і отримують по 48 імпульсів за оберт колеса, а БК я підключив через ділитель (фільтр) який імітує роботу зафіри - 29 імпульсів пропускає , а "лишні" 19 відфільтровує. Йдуть пакети по 29 імпульсів далі пропуск на 19. Круізконтроль працював на 1-2-3 передачах.

2. Я подав сигнал на ЕБУ не прямо з ABSа, а через той же ділитель. Круізконтроль вмикався і відразу деактивовувався, видно пропуск в 19 імпульсів збивав нормальну роботу.

3. Для круїзконтроля був виведений окремий сигнал з ділителем (іфльтром) на 2. Ігнорувався кожен другий імпульс. На 1-й передачі круїзконтроль непрацює, зате працює на 2-3-4-5. Перевірив в міських умовах від 40 км/год до 110 км/год. Думаю і на вищій швидкості буде працювати.

Висновок з даного досліду такий. Круізконтроль (ЕБУ) контролює не тільки швидкість, але й оберти двигуна. Коли я їхав з швидкістю 100 км/год то ЕБУ бачив швидкість 165 км/год. При підключенні напряму. І тому круізконтроль неактивовувався.

Зараз я також "дурю" ЕБУ. Бо з ділителем на 2 я їду з швидкістю 100 км/год то ЕБУ бачить 82,5 км/год. Але це йому вже не протирічить і мене це задовільняє.


  • 0




2 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых