Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Глохнет на газу в сильный морозПри морозе -15 глохнет на газу, даже на прогретом двигателе

газ глохнет z22se мороз

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
63 ответов в теме

#1
Levinshtein

Levinshtein

    Частый гость

    • Сообщений 16
  • Возраст: 33
  • Имя:Николай
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Vectra C 2.2
  •  
  • Регистрация: 24.01.2018

Опубликовано 26 Февраль 2018 - 10:20

Сегодня утром был мороз -15, машину как обычно завел на бензине, прогрел до 35 градусов и поехал. Включение газа у меня стоит на 50 градусах, и при достижении этой температуры машина заглохла. Уже в прошлом году было такое на морозе, поэтому я перешел на бензин и поехал дальше, чтоб прогреть машину еще. Когда температура поднялась до 80 градусов, решил попробовать еще, но безуспешно - заглохла. Пробовал перейти на газ при езде (в прошлом году так получалось - подергалась и поехала на газу) но сегодня заглохла на ходу и все.

Приехал уже на работу, на полностью прогретой попробовал снова включить газ - заглохла.

Плюс ко всему на протяжении поездки в салоне воняло газом, я так понимаю это из-за мороза где-то патрубки ужались и появился зазор откуда сифонит газ.

По компонентам (опишу поверхностно, т.к. газ ставил прошлый хозяин): форсунки Hana, редуктор Tomasetto, мозги King.

 

Подскажите, пожалуйста, куда лучше обратиться, чтобы продиагностировать в чем проблема и решить ее? :) Было бы вообще круто, где-нибудь в Святошинском или Шевченковском районе.

 

P.S. Заправляюсь на БРСМ.

 

 


  • 0

#2
Levinshtein

Levinshtein

    Частый гость

    • Сообщений 16
  • Возраст: 33
  • Имя:Николай
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Vectra C 2.2
  •  
  • Регистрация: 24.01.2018

Опубликовано 13 Март 2018 - 09:27

Как итог: проблема была в том, что травил электромагнитный клапан на редукторе. Поменяли рем.комплект на редукторе - все стало отлично :)


  • 0

#3
ИГОРЯН

ИГОРЯН

    Культурный ХАМ

    • Сообщений 7960
  • Возраст: 43
  • Имя:Игорь
  • Город:Перша Столиця
  • Гос. номер:7900
  •  
  • Регистрация: 18.10.2009

Опубликовано 13 Март 2018 - 10:48

Думаю,с морозами проблема вернется.
  • 0
0505342333 ГБО установим,настроим,Харьков

#4
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 21 Май 2018 - 08:03

Щоб не створювати нову тему, проблема схожа, запитаю тут.
ГБО 4, стоїть з травня 2014-го. Проїхав близько 40 тис. За час експлуатації мінялись лише фільтра, шланги, ел-маг клапан. 
Останнім часом вранці після переходу на газ через раз глохне. Тобто обороти падають (як давиться), і або нормалізується і їду далі, або настільки давиться, що глохне. При прогрітій повністю машині, перехід між видами палива відбувається практично невідчутно. Час вприску бензину, що на газу, що на бензині - ідентичний.
Припускаю, що це не програмна проблема, а щось десь потребує огляду.
Ага, ще. Фільтра з маслом міняю разом, і це було з місяць тому. Тому варіант, що забиті фільтра - майже відпадає. АЗС одна і та ж, газу довіряю.
Якщо у когось було схоже, куди копати? Припускаю, що треба вже до редуктора дивитись.


  • 0

#5
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3516
  • Возраст: 40
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 21 Май 2018 - 08:30

Щоб не створювати нову тему, проблема схожа, запитаю тут.
ГБО 4, стоїть з травня 2014-го. Проїхав близько 40 тис. За час експлуатації мінялись лише фільтра, шланги, ел-маг клапан. 
Останнім часом вранці після переходу на газ через раз глохне. Тобто обороти падають (як давиться), і або нормалізується і їду далі, або настільки давиться, що глохне. При прогрітій повністю машині, перехід між видами палива відбувається практично невідчутно. Час вприску бензину, що на газу, що на бензині - ідентичний.
Припускаю, що це не програмна проблема, а щось десь потребує огляду.
Ага, ще. Фільтра з маслом міняю разом, і це було з місяць тому. Тому варіант, що забиті фільтра - майже відпадає. АЗС одна і та ж, газу довіряю.
Якщо у когось було схоже, куди копати? Припускаю, що треба вже до редуктора дивитись.

Какая температура перехода?
  • 0

#6
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 21 Май 2018 - 08:43

35 градусів.
Просто ніколи, ні в морози, ні в спеку, такого не було.


  • 0

#7
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3516
  • Возраст: 40
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 21 Май 2018 - 08:52

Маловато. Попробуйте сменить заправку
  • 0

#8
ИГОРЯН

ИГОРЯН

    Культурный ХАМ

    • Сообщений 7960
  • Возраст: 43
  • Имя:Игорь
  • Город:Перша Столиця
  • Гос. номер:7900
  •  
  • Регистрация: 18.10.2009

Опубликовано 21 Май 2018 - 09:48

Какие стоят форсунки?Нужно проверить наличие давления после ночной стоянки.
  • 0
0505342333 ГБО установим,настроим,Харьков

#9
ledokol

ledokol

    Авторитет

    • Сообщений 13009
  • Возраст: 43
  • Имя:Денис
  •  
  • Регистрация: 15.04.2008

Опубликовано 21 Май 2018 - 11:17

Щоб не створювати нову тему, проблема схожа, запитаю тут.
ГБО 4, стоїть з травня 2014-го. Проїхав близько 40 тис. За час експлуатації мінялись лише фільтра, шланги, ел-маг клапан.
Останнім часом вранці після переходу на газ через раз глохне. Тобто обороти падають (як давиться), і або нормалізується і їду далі, або настільки давиться, що глохне. При прогрітій повністю машині, перехід між видами палива відбувається практично невідчутно. Час вприску бензину, що на газу, що на бензині - ідентичний.
Припускаю, що це не програмна проблема, а щось десь потребує огляду.
Ага, ще. Фільтра з маслом міняю разом, і це було з місяць тому. Тому варіант, що забиті фільтра - майже відпадає. АЗС одна і та ж, газу довіряю.
Якщо у когось було схоже, куди копати? Припускаю, що треба вже до редуктора дивитись.

Редуктор
  • 0

#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)

 


#10
Benificar

Benificar

    Авторитет

    • Сообщений 1409
  • Возраст: 34
  • Имя:Андрей
  • Авто:Opel Vectra C '04 2.2
  •  
  • Регистрация: 01.06.2017

Опубликовано 21 Май 2018 - 11:27

 після переходу на газ через раз глохне. Тобто обороти падають (як давиться), і або нормалізується і їду далі, або настільки давиться, що глохне. При прогрітій повністю машині, перехід між видами палива відбувається практично невідчутно. 

 

Диагностику работы гбо делали?

У меня тоже самое было - форсунки(из-за старости и качества газа), то перелив, то недолив. 

Думаю у вас тоже самое, промыть/поменять. Я лично промыл(хоть и говорят что бессмысленно) + адаптация. 

Все робыть, появятся лишние 3 к поменяю.


  • 0

#11
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 21 Май 2018 - 13:22

Форсунки Валтек.
Діагностику не робив, сам не вмію.
Якщо все буде добре. під вечір заїду до хлопців, які ставили, і відпишусь.
Пояснив, кажуть, можливо обійдеться калібровкою форсунок. Типу то доливають, то переливають.


  • 0

#12
ledokol

ledokol

    Авторитет

    • Сообщений 13009
  • Возраст: 43
  • Имя:Денис
  •  
  • Регистрация: 15.04.2008

Опубликовано 21 Май 2018 - 13:29

Форсунки Валтек.
Діагностику не робив, сам не вмію.
Якщо все буде добре. під вечір заїду до хлопців, які ставили, і відпишусь.
Пояснив, кажуть, можливо обійдеться калібровкою форсунок. Типу то доливають, то переливають.

Скачет давление в холодном редукторе
  • 0

#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)

 


#13
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 21 Май 2018 - 15:02

Тобто, Ваше припущення - потрібно перебирати редуктор?
Щоб знав за що казати майстрам, якщо будуть дивитись лише до форсунок.


  • 0

#14
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3516
  • Возраст: 40
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 21 Май 2018 - 15:11

На холодном скачет а на горячем держит? Клапан подвисает?
  • 0

#15
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 21 Май 2018 - 16:11

Так. На холодну при переході таке враження, що давиться і дуже падають обороти.
А на гарячу навіть не відчувається коли переходить на газ.

 

А ел.-маг. клапан можливо місяця 2 тому якраз міняв. При переході на газ (будь-то гаряча, будь-то холодна) - перегорав запобіжник і працювало далі на бензині.

 

Блін, скільки людей, стільки варіантів. Форсунки, редуктор, налаштування, сам газ.
Сьогодні не попав до газовщиків, тому скоріш за все спробую поспостерігати за поведінкою авто поки не викатаю газ. І піду від меншого - заправлюсь на іншій АЗС. Про результати відпишусь.


Изменено: AnDruWa, 21 Май 2018 - 16:40

  • 0

#16
ИГОРЯН

ИГОРЯН

    Культурный ХАМ

    • Сообщений 7960
  • Возраст: 43
  • Имя:Игорь
  • Город:Перша Столиця
  • Гос. номер:7900
  •  
  • Регистрация: 18.10.2009

Опубликовано 21 Май 2018 - 18:46

Редуктор,газ это все чушь!Проверь давление в рампе.Сними шланг на фильтре утром.
  • 0
0505342333 ГБО установим,настроим,Харьков

#17
ledokol

ledokol

    Авторитет

    • Сообщений 13009
  • Возраст: 43
  • Имя:Денис
  •  
  • Регистрация: 15.04.2008

Опубликовано 21 Май 2018 - 19:34

Тобто, Ваше припущення - потрібно перебирати редуктор?
Щоб знав за що казати майстрам, якщо будуть дивитись лише до форсунок.

утром, на холодную, подключаешь ноутбук, заводишь и смотришь на давление после переключения на газ

 

Проверь давление в рампе
для общего развития, что это даст? если не трудно :smile284:
  • 0

#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)

 


#18
ИГОРЯН

ИГОРЯН

    Культурный ХАМ

    • Сообщений 7960
  • Возраст: 43
  • Имя:Игорь
  • Город:Перша Столиця
  • Гос. номер:7900
  •  
  • Регистрация: 18.10.2009

Опубликовано 21 Май 2018 - 20:13

 
для общего развития, что это даст? если не трудно :smile284:

Тебе ничего,ты итак все знаешь!
  • 0
0505342333 ГБО установим,настроим,Харьков

#19
Andy_Kiev

Andy_Kiev

    一個認真的人

    • Сообщений 5407
  • Возраст: 45
  • Имя:Андрей
  • Город:Boryspil / Kieff
  • Авто:OVC z22se AT LPG, ZazDaewoo-1102 Red
  •  
  • Регистрация: 01.08.2005

Опубликовано 22 Май 2018 - 06:09

Так. На холодну при переході таке враження, що давиться і дуже падають обороти.
А на гарячу навіть не відчувається коли переходить на газ.

Было такое.
Форсунки. Промывка/чистка/калибровка.
  • 0

flag_ukrainu_anim.gif


#20
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 22 Май 2018 - 08:20

Тиск на бензині:

http://picua.org/img...dycqo1ab247.jpg

 

Тиск на газу:

http://picua.org/img...xn5zmk8w59p.jpg

 

А в момент переходу тиск підскочив до 1.7 і заглохло.

Через 1 хв. завів, і переключилось як ні в чому не бувало.

Можливо я і не те заскрінив, Ви звиняйте, але що зміг. Поки знайду людей, які совісно глянуть до системи, буду сам щось міркувати.


Изменено: AnDruWa, 22 Май 2018 - 08:20

  • 0

#21
ledokol

ledokol

    Авторитет

    • Сообщений 13009
  • Возраст: 43
  • Имя:Денис
  •  
  • Регистрация: 15.04.2008

Опубликовано 22 Май 2018 - 10:10

а 0,8 не мало?


  • 0

#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)

 


#22
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 22 Май 2018 - 10:26

Я за це тоже запитав, кажуть: на то не звертай уваги.
Поки шукаю інших, які толково глянуть і до редуктора, і до форсунок (вже заразом).

 

Якщо тиск підскочив, а не просів, можливо мембрана нормальна ще?


Изменено: AnDruWa, 22 Май 2018 - 10:39

  • 0

#23
ledokol

ledokol

    Авторитет

    • Сообщений 13009
  • Возраст: 43
  • Имя:Денис
  •  
  • Регистрация: 15.04.2008

Опубликовано 22 Май 2018 - 16:15

AnDruWa, заглох, завелся еще раз, переключился, давление стабильное?

на то не звертай уваги
от него выставляются компенсации

 

мне кажется тебе надо подъехать к другому газовщику


  • 0

#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)

 


#24
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 22 Май 2018 - 17:29

Так. Заглох. Завів і переключився - тиск відносно стабільний. від 1.1 до 1.2.
 


  • 0

#25
ИГОРЯН

ИГОРЯН

    Культурный ХАМ

    • Сообщений 7960
  • Возраст: 43
  • Имя:Игорь
  • Город:Перша Столиця
  • Гос. номер:7900
  •  
  • Регистрация: 18.10.2009

Опубликовано 22 Май 2018 - 20:18

Какой идиот это настраивал тебе?
Как минимум задержку после переключения,давление рабочее выставить правильно,включить компенсации,увеличить время переключения форсунок.
Короче,найди адекватного газовщика.
  • 0
0505342333 ГБО установим,настроим,Харьков

#26
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3516
  • Возраст: 40
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 23 Май 2018 - 06:15

Задержка переключения попробуй 2 секунды, рабочее давление поставь 1.1 и температуру переключения хотябы 40.
  • 0

#27
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 23 Май 2018 - 16:20

Заїхав до одного хлопця. Пояснив, показав, він запитав які симптоми і коли останній раз робив автокалібровку, я сказав, що роки 2 тому.
Він каже, що бажано робити (але авжеж із урахуванням пробігу) раз в рік, бо все має свій знос, і система має це бачити.
Зробив ту калібровку, понаклацував якісь затримки, мілісекунди, тиск, каже покатайся 100 км +-, глянь як зранку буде заводитись і заїдь до мене ще раз.
По симптомах шось подивився і каже скоріш за все був перелив в момент переходу. Бо давилась. Тиск він дивився 1.0-1.1. Здається поставив 1.1.
Не знаю правда чи ні, домопоже чи ні. Буду тримати в курсі справи. Сьогодні-завтра ще накатаю карти, потім заїду до нього, глянем.
Відпишусь.

Мало віриться, але маю велику надію, що справа в кривому налаштуванні, яке рано чи пізно мало дати про себе знати.


Изменено: AnDruWa, 23 Май 2018 - 16:21

  • 0

#28
ledokol

ledokol

    Авторитет

    • Сообщений 13009
  • Возраст: 43
  • Имя:Денис
  •  
  • Регистрация: 15.04.2008

Опубликовано 23 Май 2018 - 17:07

був перелив в момент переходу
наоборот
  • 0

#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)

 


#29
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3516
  • Возраст: 40
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 23 Май 2018 - 17:34

наоборот


Почему? На холодную давление выше и плотность газа больше, так что вполне может переливать без коррекций.
  • 0

#30
ИГОРЯН

ИГОРЯН

    Культурный ХАМ

    • Сообщений 7960
  • Возраст: 43
  • Имя:Игорь
  • Город:Перша Столиця
  • Гос. номер:7900
  •  
  • Регистрация: 18.10.2009

Опубликовано 23 Май 2018 - 19:51

Мастера автокалибровщики....
  • 0
0505342333 ГБО установим,настроим,Харьков

#31
ledokol

ledokol

    Авторитет

    • Сообщений 13009
  • Возраст: 43
  • Имя:Денис
  •  
  • Регистрация: 15.04.2008

Опубликовано 23 Май 2018 - 20:39

без коррекций
jбез них да
  • 0

#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)

 


#32
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 24 Май 2018 - 07:25

Наступний ранок. Проблема не хоче зі мною розставатись.
Завів, підключив ноут, поки працює на бензі тиск 0.9-0.95. Після тої автокалібровки поставило само 0.9.
Доходить момент до перемикання. Чекає воно тих пару секунд затримки, пікає, переходить, тиск піднімається до 1.9-1.99, давиться.. і .. глохне.
Заводжу знову, тиск опускається до 1.2. Поки доїхав до роботи, прогрівся повністю - тиск 1.0-1.1.
 


  • 0

#33
ИГОРЯН

ИГОРЯН

    Культурный ХАМ

    • Сообщений 7960
  • Возраст: 43
  • Имя:Игорь
  • Город:Перша Столиця
  • Гос. номер:7900
  •  
  • Регистрация: 18.10.2009

Опубликовано 24 Май 2018 - 08:36

Это будет безконечно,пока ты не найдешь человека,который понимает
  • 0
0505342333 ГБО установим,настроим,Харьков

#34
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 24 Май 2018 - 09:07

Те, що тут щось із настройками, я сумніваюсь, я до них не ліз перед тим, як появилась проблема.
Як на мене, варіанта 2: форсунки і редуктор.
Можливо піду від легшого. Чистка і калібровка форсунок.


  • 0

#35
Стрекоза

Стрекоза

    Українець

    • Сообщений 6027
  • Возраст: 38
  • Имя:Микола
  • Город:Киев
  • Авто:Опель Омега Б 2,0 X20XEV
  •  
  • Регистрация: 10.03.2013

Опубликовано 24 Май 2018 - 09:33

Думаю, що форси. Коли прогрівається гбо, електроклапан редуктора відкриває подачу газу, а форси - закриті(залили, після того як остивають) відповідно паливо не потрапляє в колектор, тиск збільшується до аварійного чи програмного відключення. Після "удару" тиском - відлипають і ти нормально заводиш машину.
П. С. Ігорян, не кидай тапками))
  • 0

http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ 86f997a58e96a88f496bdb36aa919d97.gif8e56617cded8b7bfc8aeb9723c479867.gifМ'які ,в'язані іграшки

organizator_2016.png






Также с меткой «газ, глохнет, z22se, мороз»

1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых