Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Opel Combo C 1.7 tdiПроблеми при розгоні

Опель Комб егр турб розгін

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
1 ответ в теме

#1
Andrii92

Andrii92

    Начавший говорить

    • Сообщений 3
  • Имя:Андрій
  • Авто:Opel Combo C 1.7tdi
  •  
  • Регистрация: 28.08.2021

Опубликовано 28 Август 2021 - 21:59

Доброго дня всім.

Таке питання до знавців опеля.

Автомобіль Опель Комбо с 1.7 tdi

Автомобіль при різкому Обгоні або затяжному підйомі починав тупити , не набирав швидкості , таке враження що хтось машиною підторможує. а при затяжному підйомі то взагалі машина не розганялась і довелось з пятої передачі дойти до 2 щоб доїхати до верху .

В машині не вибиває ніяких помилок.

Каталізатор в машині вирізаний , Думав на егр , тому зняв і почисти егр і впускний колектор , до нового стану , поставив на автомобіль - результату ніякого .

Після заїхав до електрика , підключили компютер і поїхали . на рівній дорозі все добре турбіна дує 2.0 атм , коли починається обгін або машина їде до верху то тиск починає падати до 1.3 атм. 

Почав шукати проблему в турбіні , Дойшов до клапана регулювання тиску турбіни . він має з одного входу продуватись з іншого тримати вакуум, в мене продувався з обох виходів.

Тому рішив його поміняти .

Коли поставив новий машина ожила , так жваво вона не їхала напевно ніколи , швидкість набирала дуже швидко, динаміка радувала а саме головне не дьоргало нею при обгоні або коли їхав під верх. 

Але .. не довго музика грала пройшло десь два - три тижні і ті самі симптоми почали проявлятись знову .Машина знов тупить при розгоні коли доходить до 100-120 км/год і виходжу на обгін машина починає тупити і піддьоргувати нехватає потужності таке враження що ззаду прицеп дочіпили в той момент , або турбіна не включається .виїхав на рівну дорогу тоді може щось помінятись і машина нормально розганяється .

На що дальше мені грішити , і де шукати проблему ???

Деякі Спеціалісти кажуть що взяв неякісний клапан регулювання тиску турбіною, але я зняв його і він так як і спочатку з одного входу тримає вакуум з іншого продувається. але  спец інструментом не міряв тому про його справність точно сказати не можу. Дехто каже що проблема в егр , що він хоть і почистив я його , він може залипати , тобто не відкриватись або не закриватись в певний момент роботи машини, тому і появляються такі провали , підторможення .

В кого є які думки нарахунок такої ситуації . буду дуже всім вдячний

Прикрепленные файлы:


  • 0

#2
Maxim B.

Maxim B.

    Авторитет

    • Сообщений 2446
  • Имя:Максим
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega B седан, 2001, 2.2 DTI
  • Гос. номер:2107
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 11 Сентябрь 2021 - 14:23

Доброго дня всім.

Таке питання до знавців опеля.

Автомобіль Опель Комбо с 1.7 tdi

Автомобіль при різкому Обгоні або затяжному підйомі починав тупити , не набирав швидкості , таке враження що хтось машиною підторможує. а при затяжному підйомі то взагалі машина не розганялась і довелось з пятої передачі дойти до 2 щоб доїхати до верху .

В машині не вибиває ніяких помилок.

Каталізатор в машині вирізаний , Думав на егр , тому зняв і почисти егр і впускний колектор , до нового стану , поставив на автомобіль - результату ніякого .

Після заїхав до електрика , підключили компютер і поїхали . на рівній дорозі все добре турбіна дує 2.0 атм , коли починається обгін або машина їде до верху то тиск починає падати до 1.3 атм. 

Почав шукати проблему в турбіні , Дойшов до клапана регулювання тиску турбіни . він має з одного входу продуватись з іншого тримати вакуум, в мене продувався з обох виходів.

Тому рішив його поміняти .

Коли поставив новий машина ожила , так жваво вона не їхала напевно ніколи , швидкість набирала дуже швидко, динаміка радувала а саме головне не дьоргало нею при обгоні або коли їхав під верх. 

Але .. не довго музика грала пройшло десь два - три тижні і ті самі симптоми почали проявлятись знову .Машина знов тупить при розгоні коли доходить до 100-120 км/год і виходжу на обгін машина починає тупити і піддьоргувати нехватає потужності таке враження що ззаду прицеп дочіпили в той момент , або турбіна не включається .виїхав на рівну дорогу тоді може щось помінятись і машина нормально розганяється .

На що дальше мені грішити , і де шукати проблему ???

Деякі Спеціалісти кажуть що взяв неякісний клапан регулювання тиску турбіною, але я зняв його і він так як і спочатку з одного входу тримає вакуум з іншого продувається. але  спец інструментом не міряв тому про його справність точно сказати не можу. Дехто каже що проблема в егр , що він хоть і почистив я його , він може залипати , тобто не відкриватись або не закриватись в певний момент роботи машини, тому і появляються такі провали , підторможення .

В кого є які думки нарахунок такої ситуації . буду дуже всім вдячний

Підключити діагностику і покататись, проаналізувати параметри і зробити висновок.


  • 0
Отключение ЕГР, вихревых заслонок, сажевого фильтра, AdBlue, Eolys, Twinport, прошивка под евро2, увеличение мощности. Диагностика\ремонт дизельных опелей. - 093-995-66-02 (Viber, Telegram)





Также с меткой «Опель, Комб, егр, турб, розгін»

1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых