Всім привіт. Вирішив поділитись історією хвороби і запитати поради.
Отже.
Astra H 1.7 CDTI, останнім часом катаюсь мало, стоїть у дворі. Кілька тижнів тому вийшов провідати, перевірити акум ітд, сів в авто - не зміг завести.
Запалювання вмикається, індикатори горять, поворот в позицію "Старт" нічого не дає. Слухав звуки з-під капоту - ніяких ознак роботи стартера чи реле, взагалі ніяких змін.
Після 4-5 циклів з вийманням ключа і повторною спробою завестись - двигун все ж стартував, але стартер крутив дуже нестабільно, наче напруга подавалась з перебоями (або щось коротило).
За день ситуація погіршилась, стала заводитись раз в 10-15 спроб.
Наступного дня загнав на діагностику/ремонт стартера. Тамтешній електрик 10 хв намагався відтворити проблему - все було нормально, спочатку навіть відмовились брати в ремонт :)
Але хвилин за 15 все повторилось, я залишив авто і поїхав додому. Впродовж кількох днів хлопці перевірили стартер, проводку до замка запалювання і сам замок. Авто заводилось при примусовому замиканні стартера, але продовжувало викаблучуватись при старті з ключа. В мене вже певний час було бажання перекинути CIM модуль (у моєму, схоже, проблеми зі шлейфом - мультикермо працює раз в тиждень), тому поліз шукати розборки. Заодно порекомендували замінити замок (в моїй астрі контактна група виглядає як незйомна, та і в мережі знайти її окремо не вдалось).
Купив модуль і замок, довелось ще дістати пін з модуля, поїхав зі своїм китайським Op-Com прошиватись (принаймні, так я думав). Китаєць мій (точніше, я) успішно обісрався і залишив відшитий CIM і незапрограмований іммо (конкретніше - я зміг відшити старий модуль, зробити CIM module installed -> Reset IPC і все. Прошити IPC і ресетнути/прошити UEC OpCom не захотів).
Після кількох днів страждань вирішив заштовхати авто до електрика з сусідньої СТО, він пообіцяв відновити все. В результаті блоки прошили, взяли за це більше, ніж я хотів би :), і озвучили, що я "всі блоки позатирав".
Далі - пройшов ще один тиждень, електрик перевірив проводку, сказав що там все нормально, ніяких проблем. "Обкатували" авто більше 100км, спочатку він, потім я. У мене за цей час двічі глохнула на ходу, але відразу заводилась. Через два дні я виїхав покататись, заглох через 200м і не зміг завестись взагалі. Перевірив запобіжники, спробував перекинути реле стартера, знімав клеми і чекав, скидав коди помилок через ELM-адаптер. Нічого не допомогло, довелось викликати евакуатор, щоб завезти на назад додому (нагадаю, 200 метрів :) ).
Авто стояло ці вихідні (22-24 серпня), я періодично виходив і намагався завестись з усілякими танцями, безуспішно. Акумулятор постійно забирав на зарядку. Вчора вчергове вийшов погратись, посмикав реле, передивився проводку, конектори навколо акума і блоку запобіжників (ніякої логіки за цим не було, просто робив, щоб було чим руки зайняти). В результаті, коли вийняв 27 запобіжник ("heating, air conditioning, air quality sensor") - авто завелось без проблем, "з півоберта". Спробував разів 5 - заводилась без проблем. Але зчитав помилки на EGR Sensor A circuit та Throttle Body sensor range/performance (горів Check Engine). З третьої спроби стер помилки, завів - нових не кидає. З проблем помітив дивне нерівномірне клацання за впускним - вакуумний клапан заслінок колектора працює дуже хаотично, наче щось коротить. Може так і має бути, але раніше не помічав такого дикого клацання.
Власне, дійшов до теперішнього часу. Авто стоїть біля будинку, до електрика їду на вечір.
За останнім планом він хотів відновлювати UEC (той що з запобіжниками разом стоїть), але я думаю варто почати ECM і його проводки (є підозра, що електрик його не дивився через особливості розташування, сьогодні буду розпитувати).
Можливо, підкинете нових ідей.
Дякую за увагу.
Изменено: JohnTau, 26 Август 2020 - 16:30