Привіт всім. Розглядає щось свіжіше собі придбати в районі 6$, можливо придбати закордоном. Одна близька людина довбе мізги, щоб авто було на автоматі (по можливості автопілот ). Як ходять автомати на Вектрах, Астрах та Зафірах, саме автомати а не робот? Які можуть бути трабли з ним? Дякую. Також розглядаю інші марки, моделі.
Реклама
OVC, OAH, OZB на автоматі 05-08рр.
#3
Опубліковано 29 серпень 2019 - 08:12
Bank, Для прикладу це авто. На фото видно ручку перемиканн класичного автомата. В Україні таких авто майже немає.
https://www.mobile.d.../282908157.html
#8
Опубліковано 29 серпень 2019 - 10:47
Так. ВектраЦ в рестайле с 2,2se в Европе с 2005 года не продавалась. Совсем, вообщеRek, Це про класичний автомат? А чому тільки дорест Вектра?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#9
Опубліковано 29 серпень 2019 - 14:52
Bank, Для прикладу це авто. На фото видно ручку перемиканн класичного автомата. В Україні таких авто майже немає.
Тобто і з/ч на автомат не знайдеш і сам агрегат контрактний теж...
Ну і набуя козі баян?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#12
Опубліковано 02 вересень 2019 - 17:16
sapphir,
Я це зрозумів. Звичайна палка і Астра H- яким двигунам давати перевагу? З дизелів також цікавить?
А их есть жывых выбор? Машине 13-15 лет - что найдёшь в лучшем состоянии то и бери. Это ж не разговор про салон и новые где можешь выбирать среди моторов а все авто в одинаковом тех состоянии
Но логика выбора мне не понятна - лучше старее Вектру или Зафиру...
#13
Опубліковано 03 вересень 2019 - 06:55
Звичайна палка і Астра H- яким двигунам давати перевагу?
1.4 або 1.6 ХЕП.Найбільша роповсюдженість,економічність,доступність в обслуговуванні.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#14
Опубліковано 03 вересень 2019 - 07:34
sapphir, Старіша Вектра вмене вже є. Авто сподобалось, прям сильно за 1,5 р. користування. Хочу щось новіше десь мінімум з 2005р. Розглядаю Форд С макс і Фокус а також Опель Астру Н, Зафіру В, Вектру С.
Юстас, Дякую. А по дизелях? Читав десь тут що 1,3 краще обходити стороною. Трапляються ще 1,7 та 1,9.
#15
Опубліковано 03 вересень 2019 - 07:53
А по дизелях? Читав десь тут що 1,3 краще обходити стороною. Трапляються ще 1,7 та 1,9.
1,3 і 1,9 - це Фіат. Він загалом вважається одним з найкращих спеціалістів по проектуванню дизелів, але стосовно конкретно 1,3 є думка, що до 200 ткм він зовсім ОК, а далі по-різному, тобто при наявності вибору краще взяти щось інше. Але є також думка, що попередня думка занадто песимістична. З великим пробігом їх в Україні багато, у першу чергу на Добло (та і Комбо з ним у нас не сама рідкісна машина), щоб він був страшенно проблемним я не чув.
1,9 - ОК.
1,7 - це Ісудзу. Начебто загалом також ОК.
Стосовно вартості запчастин до них - не скажу.
Ну і, звичайно, головне - стан на момент покупки.
#16
Опубліковано 03 вересень 2019 - 08:19
sapphir, Старіша Вектра вмене вже є. Авто сподобалось, прям сильно за 1,5 р. користування. Хочу щось новіше десь мінімум з 2005р. Розглядаю Форд С макс і Фокус а також Опель Астру Н, Зафіру В, Вектру С.
А до рестайл ( 2003-2004 ) чому не розглядаєш? Бабла ж на рестайл і так нема? Тим більше купивши любу стару машину штукарь зразу треба в неї вкинути щоб потім їздити якийсь час.
#18
Опубліковано 03 вересень 2019 - 10:28
А по дизелях?
Якби в цій країні був якісний дизель...,можна розмовляти і про дизеля.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#19
Опубліковано 03 вересень 2019 - 13:56
ОВС мені подобається в т.ч. дорест але начитався тут що в обслузі вона ну зовсім не дешева.
ОВЦ самая ремонтопригодная из Опелей. ИМХО. З.Ы. Если ремонтировать надлежащим образом, естественно.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#20
Опубліковано 03 вересень 2019 - 22:44
#21
Опубліковано 04 вересень 2019 - 07:12
ТЕРІ, то вы ещё с ньюансами новых французов не сталкивались и их ремонтопригодностю. В этом случае ОВЦ огромный +, кто бы вам и что не писал. По стоимосте з/ч по аналогах у всех авто +/- одинаково, а вот затраты норм-час на замену ... вот здесь начнётся самое интересное.
Я б добавил - у машин одного класса и с примерно одинаковым устройством. Имею в виду скажем многорычажка на Вектре и на Лаче - это небо и земля по управляемости но и тоже самое по цене запчастей и содержанию. При этом если сравнивать скажем с Маздой 6 или Мондео 3-4 - да, примерно одинаковые как в устройстве так и в обслуге.
А то что у французов есть спорные решения - так их здесь и не рассматривают, зачем эту тему подымать. Выбор из Опеля и Форда как я понимаю - из того что по разным причинам на нашем рынке менее ликвидно и , соотвецтвенно, устраивает по цене.
Я не против Опеля, наоборот - Вектра это наверное оптимальное решение на сегодня получить достаточно плюшек за небольшие деньги и не париться из-за каждой царапины или скола. Существенно дешевле она не станет даже если нужно будет в круг красить и мотор выплюнет поршня через выхлопную :) Но надо понимать что это не "С" класс и его нужно соотвецтвенно содержать. Ну и больше всего напрягает лично меня это электроника - она уже достаточно сложная а специалистов-диагностов-електронщиков толковых нет или я их не знаю так как на прошлых машинах таких вопросов не возникало ...
#22
Опубліковано 04 вересень 2019 - 07:44
Ну и больше всего напрягает лично меня это электроника - она уже достаточно сложная а специалистов-диагностов-електронщиков толковых нетНичего сложного.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#23
Опубліковано 04 вересень 2019 - 07:57
Ничего сложного.
Кому как. В теме выкладывал скрины своих ошибок - никто особо ничего сказать не мог. А машинка тем временем ездит но почти во всех блоках есть ошибки связаные с КАНшиной и машинка с гаечным ключом регулярно выскакивает и сама тухнет.
#24
Опубліковано 04 вересень 2019 - 08:07
В Україні продається декілька сотень Астра Н в універсалі в прайсі до 6500$, 95% свіжопригнані. Запитую вчора 2 різних людей, які допомагають або приганяють під ключ з закордону, чи буде за 6$ авто вже тут. Кажуть що мало.... А де тоді взялися всі ці авто на ріа, на яких ще перегонщики 1000 приліпили зверху??? Маячня а не авторинок.
#29
Опубліковано 04 вересень 2019 - 08:17
sapphir, Саша як веде себе автомат на Вашому авто і яка витрата палива?
Автомат - я б сказав адекватно. Буває, здається що є поштовхи десь або між 1-2 або 2-3, але не можу сказати як воно має бути бо так було з моенту купівлі. Можливо, це відповідь автомата на різке натискання на газ. Але нічого критичного покі що не зауважив - люди з більшими проблемами по 100 тис на тих гідротрансформаторах їздять.
Витрата палива - в режимі коротких поїздок ( 2-5 км ) і на відчутно більших за штатні колесах 30 літрів газу хватає на 135-140 км. На трасі ця відстань майже подвоюється ( десь 11-12 літрів газу проти 22 в місті ).
#30
Опубліковано 04 вересень 2019 - 10:20
В Україні продається декілька сотень Астра Н в універсалі в прайсі до 6500$, 95% свіжопригнані. Запитую вчора 2 різних людей, які допомагають або приганяють під ключ з закордону, чи буде за 6$ авто вже тут. Кажуть що мало.... А де тоді взялися всі ці авто на ріа, на яких ще перегонщики 1000 приліпили зверху??? Маячня а не авторинок.
Посмотрите на mobile.de куча Astra H с ценой 1500-2000 евро.
Я думаю они и будут стоить до 6500. А то что там пробег за 300к, так скрутят на 180 и скажут бабушка за хлебушком ездила
#32
Опубліковано 04 вересень 2019 - 11:12
nick6482, Трапляються там і з пробігом до 200тик. і в прайсі до 2500Є.
Не знаю сколько за 1.9 насчитают, но за 2.0 дизель в последнее время считали 3000+евро растаможки в этих годах. Получается выгоднее всего малообъёмный бензин брать - 1.4-1.6
#34
Опубліковано 06 вересень 2019 - 09:00
Витрата палива - в режимі коротких поїздок ( 2-5 км ) і на відчутно більших за штатні колесах 30 літрів газу хватає на 135-140 км. На трасі ця відстань майже подвоюється ( десь 11-12 літрів газу проти 22 в місті ).
22 газу в місті а на ручці 2,2 бере десь в районі 12-14л. по місту? Вмене 2,0 в місті з пробками 11 л. газу це було максимум, правда без кондєя.
1 користувачів дивляться цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих