Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Astra H 1.7 CDTI, проблеми з запуском двигуна

astra старт пуск Z17DTJ

  • This topic is locked This topic is locked
15 replies to this topic

#1
JohnTau

JohnTau

    Говорящий редко

    • сообщений 8
  • Имя:Oleksandr
  • Авто:Opel Astra H 1.7 CDTI (110hp, Z17DTJ)
  •  
  • Регистрация: 15.07.2019

Posted 26 August 2020 - 13:30

Всім привіт. Вирішив поділитись історією хвороби і запитати поради.

 

Отже.

Astra H 1.7 CDTI, останнім часом катаюсь мало, стоїть у дворі. Кілька тижнів тому вийшов провідати, перевірити акум ітд, сів в авто - не зміг завести.

Запалювання вмикається, індикатори горять, поворот в позицію "Старт" нічого не дає. Слухав звуки з-під капоту - ніяких ознак роботи стартера чи реле, взагалі ніяких змін.

Після 4-5 циклів з вийманням ключа і повторною спробою завестись - двигун все ж стартував, але стартер крутив дуже нестабільно, наче напруга подавалась з перебоями (або щось коротило).

За день ситуація погіршилась, стала заводитись раз в 10-15 спроб.

Наступного дня загнав на діагностику/ремонт стартера. Тамтешній електрик 10 хв намагався відтворити проблему - все було нормально, спочатку навіть відмовились брати в ремонт :)

Але хвилин за 15 все повторилось, я залишив авто і поїхав додому. Впродовж кількох днів хлопці перевірили стартер, проводку до замка запалювання і сам замок. Авто заводилось при примусовому замиканні стартера, але продовжувало викаблучуватись при старті з ключа. В мене вже певний час було бажання перекинути CIM модуль (у моєму, схоже, проблеми зі шлейфом - мультикермо працює раз в тиждень), тому поліз шукати розборки. Заодно порекомендували замінити замок (в моїй астрі контактна група виглядає як незйомна, та і в мережі знайти її окремо не вдалось).

Купив модуль і замок, довелось ще дістати пін з модуля, поїхав зі своїм китайським Op-Com прошиватись (принаймні, так я думав). Китаєць мій (точніше, я) успішно обісрався і залишив відшитий CIM і незапрограмований іммо (конкретніше - я зміг відшити старий модуль, зробити CIM module installed -> Reset IPC і все. Прошити IPC і ресетнути/прошити UEC OpCom не захотів).

Після кількох днів страждань вирішив заштовхати авто до електрика з сусідньої СТО, він пообіцяв відновити все. В результаті блоки прошили, взяли за це більше, ніж я хотів би :), і озвучили, що я "всі блоки позатирав".

 

Далі - пройшов ще один тиждень, електрик перевірив проводку, сказав що там все нормально, ніяких проблем. "Обкатували" авто більше 100км, спочатку він, потім я. У мене за цей час двічі глохнула на ходу, але відразу заводилась. Через два дні я виїхав покататись, заглох через 200м і не зміг завестись взагалі. Перевірив запобіжники, спробував перекинути реле стартера, знімав клеми і чекав, скидав коди помилок через ELM-адаптер. Нічого не допомогло, довелось викликати евакуатор, щоб завезти на назад додому (нагадаю, 200 метрів :) ).

Авто стояло ці вихідні (22-24 серпня), я періодично виходив і намагався завестись з усілякими танцями, безуспішно. Акумулятор постійно забирав на зарядку. Вчора вчергове вийшов погратись, посмикав реле, передивився проводку, конектори навколо акума і блоку запобіжників (ніякої логіки за цим не було, просто робив, щоб було чим руки зайняти). В результаті, коли вийняв 27 запобіжник ("heating, air conditioning, air quality sensor") - авто завелось без проблем, "з півоберта". Спробував разів 5 - заводилась без проблем. Але зчитав помилки на EGR Sensor A circuit та Throttle Body sensor range/performance (горів Check Engine). З третьої спроби стер помилки, завів - нових не кидає. З проблем помітив дивне нерівномірне клацання за впускним - вакуумний клапан заслінок колектора працює дуже хаотично, наче щось коротить. Може так і має бути, але раніше не помічав такого дикого клацання.

Власне, дійшов до теперішнього часу. Авто стоїть біля будинку, до електрика їду на вечір.

За останнім планом він хотів відновлювати UEC (той що з запобіжниками разом стоїть), але я думаю варто почати ECM і його проводки (є підозра, що електрик його не дивився через особливості розташування, сьогодні буду розпитувати).

Можливо, підкинете нових ідей.

Дякую за увагу.


Edited by JohnTau, 26 August 2020 - 16:30.

  • 0

#2
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Posted 26 August 2020 - 13:58

JohnTau,

Схоже на твір "Як я провів літо"...

Ніде нема про стан АКБ та яку зарядку видає гена...

Те що АКБ підзаряджається ще не значить,що він справний та бере зарядку.Даний екземпляр перевірявся на навантаження?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#3
JohnTau

JohnTau

    Говорящий редко

    • сообщений 8
  • Имя:Oleksandr
  • Авто:Opel Astra H 1.7 CDTI (110hp, Z17DTJ)
  •  
  • Регистрация: 15.07.2019

Posted 26 August 2020 - 16:25

Так, я старався :)

 

Клеми генератора зачистили, були проблеми з зарядом (13.5В макс). Зараз видає 14.3-14.5В.

АКБ через 20 год після закінчення зарядки показував 13.5В.

Під навантаженням не міряв, не маю вилки. Попрошу на СТО перевірити.


  • 0

#4
JohnTau

JohnTau

    Говорящий редко

    • сообщений 8
  • Имя:Oleksandr
  • Авто:Opel Astra H 1.7 CDTI (110hp, Z17DTJ)
  •  
  • Регистрация: 15.07.2019

Posted 26 August 2020 - 19:22

Отже, заїхав до електрика. Проблем в ходу не помітив, пробував їхати і повільно, і навалював. На місці ще трохи помучив її - жодних проблем зі стартом.

Дізнався, що ECM і його проводка не перевірялись, тільки CAN-комунікація. Завтра будуть знімати блок і перевіряти там все.

Тож поки чекаю новин.


Edited by JohnTau, 26 August 2020 - 19:23.

  • 0

#5
FINNN

FINNN

    Авторитет

    • сообщений 2969
  • Имя:Андрій
  • Город:Кривий Ріг
  • Авто:Opel Astra H 1.6 2013рн + Ведмедик 2.0TDI 4x4.
  •  
  • Регистрация: 07.03.2009

Posted 27 August 2020 - 09:19

Підкинь новий акум.
  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#6
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Posted 27 August 2020 - 11:21

FINNN,

на самому початку натякав...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#7
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • сообщений 1571
  • Age: 57
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкассы
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Posted 27 August 2020 - 12:48

+


Edited by Юрий Сергеевич, 27 August 2020 - 12:49.

  • 0

ПТН ПНХ


#8
JohnTau

JohnTau

    Говорящий редко

    • сообщений 8
  • Имя:Oleksandr
  • Авто:Opel Astra H 1.7 CDTI (110hp, Z17DTJ)
  •  
  • Регистрация: 15.07.2019

Posted 27 August 2020 - 17:28

Акуму приблизно рік, не очікував такої швидкої смерті. Але дякую за пораду.

Заберу від електрика і спробую, якщо не знайдуть проблем з мізками.


  • 0

#9
FINNN

FINNN

    Авторитет

    • сообщений 2969
  • Имя:Андрій
  • Город:Кривий Ріг
  • Авто:Opel Astra H 1.6 2013рн + Ведмедик 2.0TDI 4x4.
  •  
  • Регистрация: 07.03.2009

Posted 27 August 2020 - 21:34

FINNN,
на самому початку натякав...

Можу помилятись, але десь читав що при полудохлому акумі Астра Н стартер не крутить від слова взагалі, типу якийсь захист стоїть щоб його негробити, симптоми як у тс.
Чекаю коли мій уже накриється, а то рідний ще, машина 13рв.

Edited by FINNN, 27 August 2020 - 21:42.

  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#10
JohnTau

JohnTau

    Говорящий редко

    • сообщений 8
  • Имя:Oleksandr
  • Авто:Opel Astra H 1.7 CDTI (110hp, Z17DTJ)
  •  
  • Регистрация: 15.07.2019

Posted 29 August 2020 - 12:47

Не було апдейтів, авто досі в електрика. За планом сьогодні забираю. Напишу, що там знайшлось чи не знайшлось.


  • 0

#11
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • сообщений 48799
  • Age: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Posted 29 August 2020 - 14:16

дивне нерівномірне клацання за впускним
Так клацае клапан регулятора обратки . Машина при неисправном клапане заводится по своему усмотрению. Ошибок нет, пока окончательно регулятор не "крякнет".

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#12
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Posted 29 August 2020 - 17:30

Напишу, що там знайшлось чи не знайшлось.

чекаєм.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#13
JohnTau

JohnTau

    Говорящий редко

    • сообщений 8
  • Имя:Oleksandr
  • Авто:Opel Astra H 1.7 CDTI (110hp, Z17DTJ)
  •  
  • Регистрация: 15.07.2019

Posted 29 August 2020 - 19:02

Забрав.

Результати - окислені контакти на конекторі ECM, декількох інших роз"ємах по двигуну і місцями сама проводка (те, що в нижній частині знаходилось). Сам блок мізків був прикручений алюмінієвим дротом...

Я знав, що в авто був фронтальний удар (по бамперах видно), але такий колгосп неприємно здивував.

АКБ перевірили вилкою, сказали "хороший", точні цифри не пам"ятають, а я трохи поспішав. Пізніше задля цікавості у знайомого перевірю :)

Поки що нових проблем не виявив, буду обкатувати і слідкувати.

 

Так клацае клапан регулятора обратки . Машина при неисправном клапане заводится по своему усмотрению. Ошибок нет, пока окончательно регулятор не "крякнет".

 

Розкажіть, будь ласка, детальніше, де його шукати. Я поки не слухав, чи залишилось клацання, треба буде перевірити.


  • 0

#14
REIser

REIser

    Авторитет

    • сообщений 1664
  • Age: 40
  • Имя:Володя
  • Город:Дрогобич
  • Авто:Тракторне
  • Гос. номер:ВС9604НХ
  •  
  • Регистрация: 26.01.2009

Posted 29 August 2020 - 20:26

На тнвд
  • 0

#15
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • сообщений 48799
  • Age: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Posted 29 August 2020 - 20:27

де його шукати
Справа на ТНВД

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#16
JohnTau

JohnTau

    Говорящий редко

    • сообщений 8
  • Имя:Oleksandr
  • Авто:Opel Astra H 1.7 CDTI (110hp, Z17DTJ)
  •  
  • Регистрация: 15.07.2019

Posted 30 August 2020 - 21:46

Перевірив сьогодні ще трохи в ходу, також послухав під капотом.

Клацання вже не чую. Прикладав палець до клапана на ПНВТ, працює плюс мінус рівномірно. Не знаю, чи це був він, але зараз точно поведінка змінилась. Думаю, там через проводку дійсно щось коротило.

Сподіваюсь, проблеми зі стартом відступили. Лишилась жменя старих неприємностей, які буду помаленьку фіксити.

Дякую всім :)


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: astra, старт, пуск, Z17DTJ

1 user(s) are reading this topic

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых