Реклама
Опель Кросланд веде в сторону при відпусканні керма
#1
Posted 07 January 2024 - 06:32
Така проблема з самого початку придбання і часта в цьому авто. По гарантії на офіц. сервісі сказали, що це нормально і в допусках. Пробіг невеликий. По підвісці все ок, в ями не попадали. Розвал все ок. Шини міняли літо/зима. Але було раз, що після заміни шин почало тягнути вліво.
Може є хто із спеців які побороли цю проблему. На іноземних форумах читав, що треба відкалібрувати центр керма і обновити прошивку (ГУР чи щось таке). Також можлива проблема у важелях амортизаторів. Може брак попався.
Коли машина стоїть рівно то кермо на декілька градусів повернуто вправо і не стоїть по центру. Може дійсно калібровка допоможе.
#2
Posted 07 January 2024 - 08:52
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#4
Posted 07 January 2024 - 09:24
Не знаю, що там відчуває ТС, але у нас практично немає горизонтальних доріг. Зроблено з ухилом для стоку води.
Тому при відпусканні керма практично любе справне авто буле потроху "тягнути" в бік ухилу.
Edited by Avtomobilist, 07 January 2024 - 09:27.
#5
Posted 07 January 2024 - 09:50
Avtomobilist,
приєднаюсь....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#6
Posted 07 January 2024 - 10:16
Не знаю, що там відчуває ТС, але у нас практично немає горизонтальних доріг. Зроблено з ухилом для стоку води.
Тому при відпусканні керма практично любе справне авто буле потроху "тягнути" в бік ухилу.
не та ситуація нажаль.
#7
Posted 07 January 2024 - 11:27
не та ситуація нажаль.
Тоді потрібно ще раз загнати на стенд сходження і перевірити чи стоїть задня підвіска в колії передньої і чи ходова посередині відносно кузова....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#8
Posted 07 January 2024 - 12:19
Тогда калибровка керма для початкуне та ситуація нажаль.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#9
Posted 07 January 2024 - 14:03
Юстас,
Андрій, приєднуюсь... перевірка геометріїї кузова/ходовки. Не всі нові авто добираються до салона цілими...
ПТН ПНХ
#10
Posted 07 January 2024 - 14:20
Це не поодинока проблема. Часто в цієї моделі попадаються. І ніби таке ж в С3 AircrossЮстас,
Андрій, приєднуюсь... перевірка геометріїї кузова/ходовки. Не всі нові авто добираються до салона цілими...
#11
Posted 07 January 2024 - 15:09
Юстас,
Андрій, приєднуюсь... перевірка геометріїї кузова/ходовки. Не всі нові авто добираються до салона цілими...
Навіть в банально в (неушкодженому) Опель Астра,якщо зняти задню балку і не встановити чітко на старе місце,а здвинути в бік-то кермо при прямолінійному русі повернеться в бік.
Положення керма може зміститися на 15-20градусів....
Регулювальники вирівнюють положення керма кермовими тягами і маємо що задня підвіска не йде в слід за передньою...
Це швидше як гіпотеза,а не керівництво до дії,але перевірити не завадить.....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#12
Posted 07 January 2024 - 15:25
Часто в цієї моделі попадаються.Французька болячка.
І ніби таке ж в С3 Aircross
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
1 user(s) are reading this topic
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых