Fenix,
maksym, Апясняю
Все що я написав вище впливає, і до того ж дуже сильно.
по заміні торможухи, заміни !!!, її взагалі треба міняти що 2 роки або скількись там тищ км. і в першу чергу заміна тормозної буде впливати на вміння затормозити до юза. тому що з часом вона втрачає свої властивості на стискання і з'являється ефект ніби повітря в гальмівній системі!!!
далі на рахунок колдуна (регулятора тормозних зусиль задніх барабанних гальм), пля знали б ви скільки я з ним напарився коли підняв свою вісімку .....
поясняю головний циліндр дає тиск ОДНАКОВИЙ на передні супорта та в трубках ДО колдуна, колдун має в середині певні камери які зменшуються чи збільшуються в залежності від положення ричага який з'єднаний з кузовом, тобто від положення кузова, АЛЕ тиск на перед задніми гальмівними циліндриками НЕ МОЖЕ БУТИ ВИЩИЙ ніж перед передніми супортами. так от коли у тебе машина загружена або коли просівші пружини. то тиски одинакові !!! тепер дивимось на ефективність передніх гальм. так от передні дискові як це не парадоксально меньш ефективні при одинаковому тиску (читай і розширення рідини і кількість рідини яка прийшла по трубкам) ніж задні барабанні, за рахунок того що поршень у переднього супорта (а може і два) більший в диаметрі ніж циліндрик задніх барабанів, тому при подачі одинакової кількості рідини він виступає менше !!! а отже створює менше зусилля на тормозному диску !!! не задумувались чому задні дискові тормоза роблять меншого диаметра а поршенька два !!! ? хіба не простіше булоб скопіювати передню гальмівну систему назад ??? ось саме тому викинувши колдун інжинери підбирають ширину диска і сумарний діаметр поршнів в супортах так щоб зусилля було однакове спереді і ззаду.
шланги .... можуть банально роздуватись. тим сами зменшуючи тормозне зусилля на передніх дисках
колодки .... можуть бути твердими і обпеченими, тим самим зменшуючи тормозне зусилля на передніх дисках
диски .... те саме що й колодки
якщо шланги, диски колодки поміняні то міняй гальмівну рідину, можеш і сам поміняти , треба помічника, трубочку, баночку, яму і 30хв часу.
тепер спрощено про колдун ... )))) чим нижче просідає кузов тим сильніше тормозять задні колеса, вивісити задні колеса і попробувати затормозити то задні колеса маже не будуть тормозити.
отже при просівших пружинах у колдун "думає" що машина загружена і зменьшивши максимально свої камери передає тиск (кількість гальмівної рідини) повністю від головного циліндра на задні циліндрики .... а так як зад у астри пустий і легкий то от і маєш юз задніх коліс, попробуй загрузити зад і загальмувати даю 80% впевненості що (якщо все інше в порядку) зад загальмує юзом разом з паередком !!!
профілактика супортів, справа яку потрібно робити не рідше ніж раз в рік або принаймі при кожній заміні колодок. першим симптомом брудних направляючих супортів є писк, нерівномірність зношення тормозних колодок і нерівномірність гальмування передньої осі !!!
тому почни з профілактики, а далі поміняй гальмівну рідину