Реклама

Подскажите: Не работает с ключа Центральный ЗамокНе работает с ключа Центральный Замок , что делать ?
#2
Опубликовано 16 Октябрь 2010 - 13:39
Изменено: Погранец, 16 Октябрь 2010 - 13:40
#4
Опубликовано 16 Октябрь 2010 - 13:43
Астра G.
перестала блин работать централка
с брелка уже не закрывается и не открывается ,
обычным способом закрыть машину можно вставить ключ , централка закрывает ,
батарейки менял , что это может быть ?
может какой-то предохранитель ?
скорее всего электропривод центр. замка сдох. стоит недорого. но может и другое,электрик пусть прозвонит.
#5
Опубликовано 16 Октябрь 2010 - 13:46
#6
Опубликовано 16 Октябрь 2010 - 15:46
И что оба брелка не закрывают?
Можешь ради интереса поменять предохранители F11 и F21, но они здесь непричём
если полетит какойто из предохранителей - то контроллер замка естественно "сдохнет"
Привод водительской двери тоже не мог сдохнуть по двум причинам
Первое: Привод ("Мастер" привод) водительской двери имеет 2 системы сигнальных контактов
Первая группа это 3 клемы серврмотора (открывание, закрывание и общий провод блокировки замков)
Вторая группа это 3 клемы "микрика" водительской двери, который срабатывает от поворота ключа в замке, либо от поднятия/опускания штыря
Эта группа создаёт точно такой же сигнал управления сервомоторами как и контроллер замка при нажатии кнопки на брелоке
Если ты говоришь что Ц.З. работает от поворота ключа либо от нажатия "пимпочки" на водительской двери - то значит "микрик" матсер-привода в полном порядке, и контроллер тоже отрабатывает нормально
Второе: на Астрах (впрочем не только) все приводы замков навешены "в параллель", так что если дохнет сервомотор какого либо привода то остальные продолжают работать.
Самые вероятные причины: 1) Система "потеряла" код ключа - это просто, такое обычно случается после обесточивания системы (либо ты снимал клему аккумулятора, либо уже вытаскивал предохранители) поройся тут гдето в форуме "ремонт" пару дней назад мне попадался "топик" где описывалась процедура перезапуска контроллера.
2) это немного хуже, причина может быть в том что "накрылся" приёмник сигнала с ключа
Если бы был неисправен ключ - то один, а если не открывается с обоих ключей то значит система не принимает сигнал
Если перезапустишь контроллер и никакого результата - то надо подъехать на диагностику
Контроллер Ц.З. подключен к диагностическому разъёму, поэтому можно сразу определить неисправность.
#8
Опубликовано 18 Октябрь 2010 - 13:14
Вот я в принципе и обращаюсь.Всё оказалось намного проще...
У брелков иногда слетает их частота
Теперь я знаю как прошиваются брелки.
Чуть шо обращайтесь ;)
контроль на линии ребята
кондуктор гаркнула в салон
и я заметил как старушка
из сумки вынула кастет
#11
Опубликовано 19 Октябрь 2010 - 19:30
А еще иногда надо менять батарейку (CR2032 кажется), и будет все гуттУ брелков иногда слетает их частота

Изменено: Kyiv, 19 Октябрь 2010 - 19:31
Побеждает в этой жизни только тот, кто победил сам себя. Кто победил свой страх, свою лень и свою неуверенность.
#12
Опубликовано 19 Октябрь 2010 - 21:58
только не прошивает, а распознает ключ по РОДНОМУ чипу иммобилайзера у которого привязка есть к сигналке... Ни чего там так не шьется.да так и есть ! проворачиваешь ключ в зажигании , нажимаешь кнопку на брелке
и сам замок прошивает заново ключ ;)
Dream On... Dream On...
#13
Опубликовано 07 Декабрь 2010 - 08:58

Может быть это акамуль??? Потому-что когда включаешь габариты, ближний на незаведёной с открытой дверью, начинает пиликать --- и Вот Это пиликанье похоже на звук когда батарейки садятся.Машина вроде норм заводится.Хелп
#14
Опубликовано 07 Декабрь 2010 - 10:13

#15
Опубликовано 07 Декабрь 2010 - 10:17
Метко под мечено. Уходя туши свет и сливай воду."чайник незабудь свет выключить когда уходиш "

#17
Опубликовано 07 Декабрь 2010 - 10:48
Такое бывает часто после мойки в мороз (собачки в замках дверей прихватило) Разморозь замки, сядь в машину и руками несколько раз замыкай и отмыкай двери изнутри(каждую дверь)Нет никаких вариантов почему ЦЗ нереагирует на Брелок и на ключ?????

#19
Опубликовано 07 Декабрь 2010 - 15:46
![]()
![]()
капец.....домовой завёлся в машине
да нет скореё всё таки "глюк"..

#20
Опубликовано 07 Декабрь 2010 - 15:52
Смаж замки и разработай изнутри, одноременно нажимая кнопочку на ключе и фишку на двери, за одно проверь предохранитель(достать-поставить)
![]()
![]()
капец.....домовой завёлся в машине
Изменено: gusha, 07 Декабрь 2010 - 15:53
#21
Опубликовано 07 Декабрь 2010 - 15:54
Да пиликает но в моем случае пиликание похоже на звук когда батарейки садятся.Какое отношение имеет подсевшее пиликание к ЦЗ.(я думал это акамулятор)
Нет никаких вариантов почему ЦЗ нереагирует на Брелок и на ключ?????
У Омеги 97г.в. ничего не пиликает(кроме не выключеных габаритов) при постановке и снятии с сигнализации, севших батарейках(это просто новость) и в том числе и при оставшемся ключе в замке(появилось на рестайле), а если пиликает при забытом ключе в замке зажигания, то это приложились тюнеры... Возможно замок зависает при извлечении ключа и на становится в аоложение в котором обесточивается основная масса потребителей и блокируется руль... при этом еще и не ставиться на сигналку и не запираются замки дверей...
Dream On... Dream On...
#22
Опубликовано 08 Декабрь 2010 - 08:34
У Омеги 97г.в. ничего не пиликает
Сигналка у меня сторонняя.
Пиликает пиликает ,
Когда: мотор заглушен, включен ближний или габариты, и открыта водительская дверь.
Но у меня (сегодня заметил) пиликает и при закрытых дверях. А когда завести машину то слышно в тихий звук часиков "тик-тик"
Разве ЭТО не Домовой???!!!

#27
Опубликовано 29 Декабрь 2010 - 17:40
#28
Опубликовано 18 Январь 2011 - 18:52
- замки закрываются с ключа нормально (даже доводка стёкол и зеркала складываются) , правда одним нажатием кратковременным и замки закрываются и сигнализацыя включается,а вторым долгим зеркала и стёкла(но нет щелчка в замке механической блокировки второго уровня защиты) ПОЧЕМУ?
-в движении замки закрываются сами от скорости и открывается замок двери вадителя после изятия ключа из замка зажигания , но вот задача замки абсалютно не реагируют на действия ключа в замке вадительской двери (работает только замок данной двери, а все остальные нет) А мне кажется, что должны закрываться все двери нато он и центральный замок называется.А если батарейка сядет в брелке, как тогда снять с сигнализации? Может чёто не настроено?
Купил машыну в 2009г но особо не разбирался (с кнопки на ключе ведь закрывается), а недавно узнал чтодолжна и ключём через замок закрываться и сигналка вроде включаться. Попробовал- не получилосью.
#29
Опубликовано 30 Июнь 2016 - 22:33
Володію машинкою 3-й рік. ЦЗ стоїть, як я розумію штатний (пізніше опишу), а сигналку ставив окремо.
Нарікань на сигналку немає.
Турбує ось що. З другого року володіння авто почав помічати, що з брелока через раз закриваються та відкриваються двері.
Сигналка відразу знімається або стає, а ось двері не відкриваються або не закриваються.
Або треба по кілька разів нажати на кнопку, або просто ключем відкривати/закривати.
Записався до електрика один раз, приїхав - все працює. Через тиждень знову така ж лажа, знову записався, знов те саме - приїхав і працює. Електрик каже - покажи проблему, а я знайду вирішення. Після того давай шукати закономірність. і помітив те. що такі причуди з ЦЗ виключно в жару 25+. Все що нижче, вплоть до зими - чудово. В жару тупить і може весь день нормально працювати, а може і з 10ти нажимань не відкрити або не закрити. Минулого літа я вже й забув за це, бо похолодало, і ось цього року знову така ж лажа і знову в жару. У зв'язку з цим варіант, що ЦЗ або цей актуатор у водійскьій дверці не робочі - відпадає. Все працює чудово 10 місяців на рік, крім спекотного літа.
Сигнал (імпульс) на ЦЗ йде, оскільки чути клац, і видно, що цей прапорець в дверях намагається чи то піднятись чи то опуститись, і так при кожному натисканні на кнопку брелка.
Механічно ключом або з салону закривається - відкривається ідеально, всі двері, жодних заїдань.
Знімав карту не один раз, попідтягував болтіки кріплення тяги, все працює, провода цілі, ніщо не заважає.
Думав купити інший актуатор у водійську дверку, не такий дорогий, але не розібрався, як закріплений цей, що зараз у дверці. Таке враження, що він йде разом з самим замком двері, і знімати його лише знявши замок з торца дверки. В самій карті то є місця як я розумію під ЦЗ, але там він не приєднаний до карти. В задніх дверях закріплений на звичайних монтажних металевих полосках. А в передніх я не бачу, як їх зняти з середини карти, тому й припускаю, що там вони штатні.
Від цього питання:
1) Що може заважати тому ЦЗ працювати в жару, можливо ще раз пробувати регулювати ті тяги чи там якось криво вони стоять, чи можливо в жару в дверці якась волога і ті тяги прокручуються та деколи не закриваються або не відкриваються, можливо заляти кріплення тяг термоклеєм з пістолета?
2) Якщо я все таки не вирішу проблему варіантом №1, то в астрах Г українках, що ЦЗ йшли разом з замками і міняти так само, або ставити інший актуатор збоку? Не хочу колхозити, хочу зробити по уму. А то дістає або закривати ключем постійно, або по пару разів перевіряти двері чи закрились (хоча й так чути коли клацає). І не впевнений чи міняється разом з замком, чи можна збоку присобачити інший а провода підключити ті шо є.. підкажіть, будь ласка.
Изменено: AnDruWa, 30 Июнь 2016 - 22:52
#30
Опубликовано 24 Июль 2016 - 21:34
Дійшли руки, вийняв замок з дверки, від'єднав актуатор, псіханув і купив новий (стояв універсальний), сам замок змазав-промив-прочистив, жодних ознак фізичного заїдання чи блокування не наблюдалось.
Контакти попіджимав, проводка вроді як ціла, все працює в будь-яких положеннях проводки (дверної, в гофрі чи будь-то проводка до блоку ЦЗ і сигналки), розібрав блоки ЦЗ і сигналки, всередині все ціленьке, нічого не підгоріло, не вздулось, все на місці. Запобіжники сигналки і ЦЗ на місці та цілі.
Останній раз проявлялось дещо по-іншому. Нажимаю закрити або відкрити двері, на долю секунди така ж лажа, клацає але не реагує, і відразу ніби поступає ще один імпульс і закриває-відкриває.
Що помітив, коли в салоні тримаю флажок дверки рукою та на брелку клацаю закрити-відкрити, то всі двері закриваються-відкриваються окрім водійської (вона в два захода пробує закрити-відкрити). А коли в мене проявляється той баг, то жодна дверка не закривається і не відкривається, від цього дійшов висновку, що механічних причин заїдання чи то замка чи то нероботи актуатора - відпадає, бо в такому випадку інші двері б закрились, а головний актуатор пробував би в два етапи клацати.
Висновок: замок змащений та вичищений, актуатор новий, контакти хороші, запобіжники на місці, блоки візуально живі, а проблема в жару так і залишилась.
Вроді все банально просто, "замок дверки-актуатор-проводка-блоки цз і сигналки", вроді всі етапи перевірив, а проблема залишилась.
Це або спробувати замінити повністю провода від актуатора у водійській дверці до блоку ЦЗ і сигналки (на випадок перебою, хоча малоймовірно). І з іншої сторони теоретично справа не в цьому, оскільки замок чистий-змащений, актуатор новий, і якби щось заїдало чи тяги були криві - від імпульсу сигналки мали б всі двері закритись, окрім водійської (та ж імітація коли тримаю флажок рукою), але не реагує жодна (лише дьоргається флажок і чути клац). Виходить сам імпульс від сигналки на блок цз йде з перебоями? Якби йшов з перебоями лише на головний актуатор, то інші дверки все рівно б закривались..?
І цікавить чому закриваються від дверки з брелка, окрім водійської (якщо фішку на ній тримаю рукою)? Я думав імпульс має йти лише на цей актуатор, а він вже мав би давати сигнал на інші дверки. А виявляється сигналка дає імпульс на всі дверки відразу. Чи то так має бути і я чогось не розумію?
Вислухаю будь-які припущення-поради.
Изменено: AnDruWa, 24 Июль 2016 - 22:02
#31
Опубликовано 24 Июль 2016 - 22:17
Дійшли руки, вийняв замок з дверки, від'єднав актуатор, псіханув і купив новий (стояв універсальний)
Если я правильно понял, то стоял универсальный такой
а поменял на оригинал типа такого
или поменял опять на универсальный?
Изменено: neTpyxa, 24 Июль 2016 - 22:30
#32
Опубликовано 24 Июль 2016 - 23:11
До того, як розібрав, я думав, що стоїть оригінальний (справа), а як виявилось прикручений до замка дверки універсальний (зліва). У задніх дверях також універсальні "пістолети". Поставив як і стояв - універсальний. Оригінального на ринку не знайшов, та й в самому замку дверки не було фішки щоб туди підключити роз'єм ЦЗ (просто пусте заглушене місце, як я розумію для оригінального ЦЗ треба й інший замок в саму дверку).
З ключа через замок або флажком в салоні, в любу погоду все працює справно. Проблема проявляється лише через брелок (дистанційне відкриття-закриття) і лише в жару (50% працює, 50% не працює, тобто постійної закономірності немає).
Я чомусь думав, що сигналка дає сигнал на водійську дверку, і вже актуатор який в ній, після спрацювання дає сигнал на інші дверки. Тобто якщо закривається водійська, то закриваються всі, і навпаки. Саме тому я спочатку вчепився до водійської дверки і до водійського актуатора (думав він в жару тупить, не спрацьовує, і відповідно не дає сигнал на інші дверки). А в мене чомусь після закриття-відкриття з брелка, якщо рукою тримати флажок на водійській (або рукою сам актуатор не пускати), то всі інші дверки закриваються-відкриваються, а водійська пробує в два етапи спрацювати (два імпульса подається).
Коли в мене проявляється ця лажа в жару чи після простою на сонці, то жоден замок не реагує, хоча клацає і флажки дьоргаються. Враховуючи вищевказаний експеримент та особливості підключення мого ЦЗ до сигналки, я дійшов висновку:
1. Справа не в водійському універсальному "пістолеті", який типу мав би давати сигнал на інші дверки, а він в жару не працює і тому не дає сигнал на них.
2. Так як сигналка закриває всі двері одночасно незалежно чи закривається водійська, то в жару відповідно всі дверки мали б закритись окрім водійської. А це не так!
При чому в момент трабли водійська дверка не пробує в два етапи клацати (типу дозакрити), значить не йде потрібний імпульс від самих блоків. Тому й припускаю, що щось не так або з блоком сигналки яка дає (чи не може дати) імпульс на блок ЦЗ для відкриття-закриття всіх дверей, або з блоком ЦЗ який не може в жару дати потрібний імпульс на всі двері.
Хіба ще у мене не правильно підключений ЦЗ до сигналки.
Як варіант (я думав так має бути) - сигнал має йти спочатку на водійську, а вже після спрацювання вона має давати сигнал іншим дверкам, а у мене сигнал дається якось на всі дверки разом, можливо в жару тим блокам важко відразу на всі двері дати імпульс (а можливо таке підключення і правильне, а у мене представлення хибне).
Вот якби я тримаючи рукою флажок дверки нажимав на брелок, а через механічну затримку замка жодні двері б не закривались-відкривались, тобто першочерговою причиною було б неспрацювання водійського актуатора - тоді я б грішив на універсальний "пістолет". Я б думав, що він в жару тупить, не закривається, і тому не дає послідуючий сигнал на інші двері. А у мене сигналка дає імпульс на всі двері відразу, і в жару якраз може проявлятись трабла - не спрацьовує жоден замок, або далеко не з першого натиску на брелок (хоча після кожного натиску видно як флажок дьоргається та чути ніби пробує клацати).
Изменено: AnDruWa, 24 Июль 2016 - 23:17
#33
Опубликовано 11 Август 2016 - 22:10
Все так само, на спеці не спрацьовує, а вчора спробував після дня на сонці відкрити не з брелока, а ключем, так ЦЗ і в такому випадку не спрацьовує, водійський актуатор або не клацає взагалі (спрацьовує), або спрацьовує, а інші замки лише дьоргаються, але стоять на місці. Враховуючи всі маніпуляції, що я робив, дійшов висновку, що проблема може бути:
1. 90% , що тупить (віджив своє) блок ЦЗ. Тому сьогодні купив новий, 60 грн., замінив, то з ним і швидше двері закриваються, і на слух "здоровіше" працює ЦЗ. + пропаяв усі контакти і головного актуатора і тих проводів, які йдуть з блоку ЦЗ на блок сигналки.
2. 8% , що десь поганий + який йде на блок ЦЗ, можливо перетерся. Якщо заміна блоку ЦЗ не допоможе - огляну повністю провод + , але і так дивився, візуально все ціле.
3. 2% , що це на стільки погані актуатори в дверях, які в жару не спрацьовують, але цей варіант найменш ймовірний, оскільки на них або йшов сигнал дуже малий (короткий), або взагалі не йшов, а за це відповідає п.1 (блок ЦЗ).
В принципі більше й нічому в цьому алгоритмі ломатись, тому сподіваюсь, що заміна блоку ЦЗ вирішить мою проблему.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых