Я ж и кажу, абы ляпнуть.Не на колодку. Я її в житті не бачив і вона мені нафіг не потрібна
Иди в ютуб, решала.))
Завтра вирішимо хто ляпнув?
Опубликовано 07 Май 2025 - 21:31
Я ж и кажу, абы ляпнуть.Не на колодку. Я її в житті не бачив і вона мені нафіг не потрібна
Иди в ютуб, решала.))
Завтра вирішимо хто ляпнув?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 07 Май 2025 - 21:41
І ще ти писав про противофазу.......
Там я трохи загнув, протифаза дійсно на педалі. На дроселі там синфазно, але з різними коєфіцієнтами. Наприклад на контурі "А" 1,5 В, на контурі "В" - 0,75В. І так далі: 2\1, 2,5\1,25.. Але точно не однакові значення. Малось на увазі саме це.
Те, що він там міряв - я х.з. Може, звичайно і можна відносно опорніка міряти, але тож треба всі значення перераховувати. Тобто дурня. І головне, що неможливо визначити, де саме нестабільність - на опорнику чи на двіжку потенціометра. Як на мене, то хлопу треба спочатку ази електричних вимірювань засвоїти.Але то таке, справа особиста. Хай тренується, може в нього тих ЕБУ як гівна за клубом.
ЗІ. На фішці дросельної таки 8 пінів, і в тій схемі, що ти навів (Z22YH), і в тій що у ТС-а, Z22SE.
З цього моменту будуть тільки біль та приниження
.
Не хотілось би. Але як спілкуватися, коли людина не розуміє, що вона робить, але при цьому впевнена у своїй правоті?
Чому в схемі на контактах написано СИГНАЛ, а не НАПРЯЖЕНИЕ?
Бо це ТІS, там з усіх датчиків - сигнали. Мабуть особливості адаптації перекладу.
Изменено: Andre_71, 07 Май 2025 - 21:42
Опубликовано 07 Май 2025 - 23:28
сильно заморачиваешься вырезая и накладывая на скрин подписи. Ведь ТИС подсвечивает только под курсором. Ещё и доказывать надо.Ну есть вариант не участвовать в теме. Но если взялся - соответствуй.
Зы: видел я темную тему нашёл на раздел "Гараж"
Опубликовано 08 Май 2025 - 07:25
ЗІ. На фішці дросельної таки 8 пінів, і в тій схемі, що ти навів (Z22YH), і в тій що у ТС-а, Z22SE.
А хіба я казав про фішку дросельної? Це ВИ про неї заговорили.
Вище по схемі підходить до ЕБУ скільки контактів? Десять.. На схемі що я надав навскидку, без ТИС2000, надходить дев"ять, бо одна точка резисторів спільна.
Чесно, думав що там вже не буде варіацій у схемі.
Людина заморочилася вже на ЕБУ. А в мене на робочому компі навіть малюнки з русосайтів блокуються. Максимум прев"юшка гуглокартинок.
Яка заслонка, дросельна? А що там міряти потрібно?
Оце що конкретно "гуляет 0,44-0,31-0,27"? Напруга?
Схему дросельної дивилися? Там 9 пінів. Де міряли?
Так що в моїй блискавичній відповіді 9 контактів, чи пінів у розумінні відносно ЕБУ. Людина заочно приговорила ЕБУ.
Жаль, що мене зараз зрозуміло тільки декілька людей, а хтось не заробив чесно півмісячний пакет мобільного зв"язку, чи пару пачок цигарок.
Благо вміння рахувати контакти на колодках не вважається господнім даром.
Рек, я так розумію по якості радіаторів двигуна та розширювальних бачків ти також не розбираєшся, бо мовчиш, це ж твоя стихія?
Изменено: baton45, 08 Май 2025 - 07:49
Опубликовано 08 Май 2025 - 08:27
А хіба я казав про фішку дросельної? Це ВИ про неї заговорили. Вище по схемі підходить до ЕБУ скільки контактів?
Ну логічно припустити, що у повідомленні
Яка заслонка, дросельна? А що там міряти потрібно? Оце що конкретно "гуляет 0,44-0,31-0,27"? Напруга? Схему дросельної дивилися? Там 9 пінів. Де міряли?
де двічі згадується дросельна, йдеться саме за дросельну...
Але згоден, що всі проблемі у світі людей від непорозуміння одне одним. Тож це зайвий раз доводить, що думку треба доносити максимально зрозуміло.
Опубликовано 08 Май 2025 - 08:40
у них тоже по 9 пинов на разъёмах?
я так розумію по якості радіаторів двигуна та розширювальних бачків
Изменено: Rek, 08 Май 2025 - 08:42
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 08 Май 2025 - 09:08
Ну логічно припустити, що у повідомленні
де двічі згадується дросельна, йдеться саме за дросельну...
Але згоден, що всі проблемі у світі людей від непорозуміння одне одним. Тож це зайвий раз доводить, що думку треба доносити максимально зрозуміло.
Максимально зрозуміло коли є час на це.
Мій пост був написаний в 17.01. За хвилину до цього об"явили повітряну тривогу, на що мені ніяк не впливає, а в 17.15 в мене закінчується робочий час.
Хоча мені хватило натхнення написати поправку в 17.13.
А напівсьому вже накидано купу схем. Круто і жирно.
Чи ти вважаєш, мені не хватило часу порахувати вісім чи дев"ять контактів. Це просто смішно.
А якийсь дядько сидить задоволений як двійошник на "Камчатці".... Прощолкав 200 грн.
Вважаю, що мої "колкості" мають дієву силу, тому шукається найменший привід зробити відповідний реверанс. Жидєнький такий...
Рек! Так це ж трохи весело, не так нудно тут на форумі стає. Ми ж не копаємося у особистих рисах форумчан.
Ніка, наприклад, ще на море ще не їде. Тому писати трошки лестливі і компліментарні канделябри не має необхідності.
Признаюсь тоді я трохи перегрівався, остерігаючись отримати віртуального ляпаса від жіночки.
Але ж як часто жінкам можуть "чушь прЄкрасную нЄсти"? Ага, щаз....
А Рек для мене вагомий авторитет у механіці. І трошки як "гумова качечка" для запитань та діалогу. А вона мовчить як пень.
Добре, вранішній сеанс самоаналізу завершено. ПоЙнято, прощено, плюнуто три рази через ліве плече.
Всім гарного дня!
Цікаво шо там ТС... Чи ЕБУ вже не розколупав... Агінь хлопчина...
Андре_71, про клуб і копиці за клубом мене вбили...
Изменено: baton45, 08 Май 2025 - 09:13
Опубликовано 08 Май 2025 - 10:56
гадаю його вже тут не буде. Скількі їх таких вже було.Эх, а тут только пины начали считать по своёму, а не по схемах и реальных фото.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано Вчера, 21:43
Але дросель - таки 8 контактів
А від нього до ЕБУ скільки?
А на схемі Z22YH? https://carmasters.o...53700c461f7.jpg
А тепер скажи, електронщику важливі якісь колодки з пінами, чи головніша сама принципова електрична схема,
де викинь всі колодки, з"єднай напряму і схема залишиться робочою?
Изменено: baton45, Вчера, 21:44
Опубликовано Вчера, 22:43
Правильно. ТС накинувся на ЕБК через дивну на його думку роботу дросельної.
Але принцип роботи дросельної явно не знав. Андре_71 розложив все по полочкам. Я в попихах знайшов першу доступну на 9 контактів до ЕБУ.
Але виявляеться колодка на 8 ПІНІВ коси дросельної тут святіше електричної схеми.
Ах так. Контакти назвав пінами. ПІНАМИ, Карл!
Не знав що це так повеселить народ...
Та то таке... Побалакали...
Изменено: baton45, Вчера, 22:47
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых