
Проїхав десь 20км. і на світофорі мене відвідує оранжевий ДЖЕКІ-ЧАН, прогазовую - пропадає, діагностика показує 73, 38 помилки ( ДМРВ і ЛЯМБДА). ну, думаю, триндец лямді, беру Б/У , вкручую - і крім 38 появляється 98 - тобіш лямбда дохла ( благо з продавцем домовився за повернення), ну я свою ляБду продуваю, прочищаю пази і назад, і чудо, помилки по лямді пропадають, а залишається 73 (Датчик массового расхода воздуха. Низкое напряжение.), я до знайомого перекидую ДМРВ - моє на його моторі працює, його на моєму - фіг, поведінка датчика наступна - після прогазовки помилка зникає (розхід повітря > 5кг.) коли мотор входить в ХХ то розхід повітря стає 1-2 кг. , що врубує помилку ( з описом помилки також все співпадає ( Возникает если одновременно:
# Двигатель работает на оборотах более 672 об/мин.
# Датчик расхода воздуха показывает расход воздуха менее 5,1 кг/час.
# Данное условие выполнено больше чем 3 сек.)
Танці з пошуком причини продовжуються вже третій день

а сьогодні вечерком, вирішив провести експеремент - розвертаю я ДРМВ на 180 (датчиком в низ) - і все запрацювало

Короч я в ступорі, ідей більше нема - ПОМАГАЙТЕ.
ЗІ: Датчик температури вхідного повітря тоже підміняв - без результатано
