Наразі все радує, крім трошки задумчивої коробки. Але повільний старт на світлофорі легко компенсовується ривком через 0.5-1.5 секунди
Круїз-контроль - вроді корисна штука, але чуть не заснув поки їхав і не вилетів в кювет
Автоматичний контроль світла на трасі, типу переключалка ближнє-дальнє - просто казка
По багах - замітив один як і писали на інсігнія клубі, переключалка поворотів деколи видає звук плівки яка зжимається. Я так розумію там контакти якось не продумано зроблені.
Радує що ручки керування поворотів-світла і управління дворніками такі досить масивні, на ауді були якісь такі хіленькі як по звуку перемикання так і по відчутті.
Розхід зараз 14.4л при середній швидкості здається 28км
По трасі без різких розгонів і швидкості до 120 вкладався в 8.5л
Впринципі після прожори аутлендера не сильно лякає.
Стосовно жорсткості машини - важко сказати, після мазди і аутлендера ніби не жорстка, десь на рівні моєї ауді колишньої а4 б7. Машина така скажем "збита".
І ще цікавить - який бензин краще лити на "обкатці" якщо вона взагалі потрібна? Радили поки що 95ий лити...
Изменено: pikach00, 20 Декабрь 2011 - 10:13