Реклама

opel combo 1.7cdtiне заводиться двигун
#3
Опубликовано 29 Январь 2012 - 15:20
1. Відкручуєм болтик зверху на корпусі фільра.(трубки не знімати).
2. Знімаєм акуратно верхню кришку фльтра.
3. Виймаємо старий фільтр і висмоктуєм(наприклад шприцом) з корпусу фільтра всю солярку, воду, сажу і всю іншу гадість.
4. Міняємо старі на нові резинки на болтику і на корпусі фільтра під його кришкою.(нові резинки мають бути в комплекті з фільтром).
5. Ставим новий фільтр і наливаємо до самого верху чистої солярочки.
6. Ставим кришку назад, закручуєм болтик з необхідною силою.
7. Включаєм секунд на 10 і виключаєм "зажиганние" і так разів 2-3. (необхідно щоб насос підкачав соляру).
8. Заводим авто і зразу ж прогазовуємо 30сек, щоб остаточно видалилось зайве повітря і поступила солярка.
Удачі!
#4
Опубликовано 29 Январь 2012 - 21:21
Розповідаю по простому, як поміняти топливний фільтр на комбо:
1. Відкручуєм болтик зверху на корпусі фільра.(трубки не знімати).
2. Знімаєм акуратно верхню кришку фльтра.
3. Виймаємо старий фільтр і висмоктуєм(наприклад шприцом) з корпусу фільтра всю солярку, воду, сажу і всю іншу гадість.
4. Міняємо старі на нові резинки на болтику і на корпусі фільтра під його кришкою.(нові резинки мають бути в комплекті з фільтром).
5. Ставим новий фільтр і наливаємо до самого верху чистої солярочки.
6. Ставим кришку назад, закручуєм болтик з необхідною силою.
7. Включаєм секунд на 10 і виключаєм "зажиганние" і так разів 2-3. (необхідно щоб насос підкачав соляру).
8. Заводим авто і зразу ж прогазовуємо 30сек, щоб остаточно видалилось зайве повітря і поступила солярка.
Удачі!
Вот эта совет 2-3 раза зажиганием . Пока соляру до полного в корпус фильтра не нальешь хер заведешь.
Изменено: kos314, 29 Январь 2012 - 21:21
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых