Клас! Шторку вже маю , а ти карти приміряв? як вони стають, треба щось пиляти?
карти наВокО приміряв , але всеодно тра підпилювати, підклеювати, підперетягувати, щоб було гарно, особливо в районі вертикальної стійки.
Опубликовано 04 Февраль 2014 - 14:27
Клас! Шторку вже маю , а ти карти приміряв? як вони стають, треба щось пиляти?
карти наВокО приміряв , але всеодно тра підпилювати, підклеювати, підперетягувати, щоб було гарно, особливо в районі вертикальної стійки.
Опубликовано 10 Февраль 2014 - 10:17
н у наконец то, нашелся кто то кто на van-грузовик карты от хетча ставить собрался
можно фото приложенной карты сделать?
- сместив её к передней стойке
- сместив её максимально назад = интересно увидеть в этом случае место стыковки с центральной стойкой!
Опубликовано 13 Февраль 2014 - 22:27
...можно фото приложенной карты сделать?...
Там карта лягає на задню арку з заходм на вісь нахилу спинки, тому варіант один ставити на штатне місце і приКолхозЮвать до середньої стойки .
Опубликовано 04 Март 2014 - 22:10
Там карта лягає на задню арку з заходм на вісь нахилу спинки, тому варіант один ставити на штатне місце і приКолхозЮвать до середньої стойки .
все равно попрошу сделать фото когда установите - меня именно переход на среднюю стойку смущает,
не уверен, что своими силами смогу его сделать красиво
Опубликовано 04 Март 2014 - 22:22
все равно попрошу сделать фото когда установите - меня именно переход на среднюю стойку смущает,
не уверен, что своими силами смогу его сделать красиво
Обов"язково, правда зараз, зовсім нічого не хочеться ((
Опубликовано 10 Сентябрь 2014 - 23:07
Ну, що-ж, сьогодні минув рівно рік володіння, враження залишились позитивні .
Багато, чого зроблено, причому , на мою думку досить цікавого, (екслюзивного на даній машині) і корисного, ближчим часом пофоткаю і викладу частковий звіт по проведених роботах .
Опубликовано 11 Сентябрь 2014 - 11:44
Ну - помаленьку:
Почну з обдуву ніг задніх пасажирів. Оскільки, це все-таки був грузовик, то про комфорт задніх пасажирів там ніхто не думав, тому впровадження, думаю, є доцільне, було придбано повітроводи і прокладено їх по штатних місцях:
Прогрів/охолодження значно покращилось .
Опубликовано 11 Сентябрь 2014 - 12:16
Супер! Обдувчики підходять з любої моделі? пиляти щось треба?
Чекаємо далі)))
Я думаю, що з любої, а тре не пиляти, а вирізати/виривати ковролін і паралон.
ЗІ: Для затравки , вже встановлено:
- Зеркало з автозатемненням і підсвіткою РПКП.
- Кишеня з штурманським плафоном.
- Бокові карти з хетчбека.
- Задні ремні безпеки без вертикальної стійки (3 шт.)
- Підсвітка "ніг" (перед/зад).
- Круїз контроль.
Изменено: STELS, 11 Сентябрь 2014 - 12:24
Опубликовано 11 Сентябрь 2014 - 15:23
Продовжу:
Одною з опцій, що мені, ну, дуже не хватало, була відсутність круїза, за основу було взято ДАНУ статтю (деякі фотки, тож "стиряно" з відтам )
Як і очікувалось проводка до мозгів та підрульового перемикача була відсутня повністю, а ось жабка щеплення була вже встановлена і прекрасно діагностувалась на ОП-КОМі.(я так зрозумів особливості даної моделі, оскільки її(жабку) також було знайдено на аналогічній машині)
Протягнув три дрота від МОЗГІВ до РУЧКИ і один від РУЧКИ до чорного на жабці щеплення.
Актувуємо круїз ОП-КОМом і насолоджуємося .
Изменено: STELS, 11 Сентябрь 2014 - 15:24
Опубликовано 13 Сентябрь 2014 - 08:30
Кишенька для дрібниць, по принципу - "поклав і забув" , і дзеркало з автозатемненням та підсвіткою РКПП, також досить гармонійно вписалися в інтер"єр, також було встановлено плафон з штурманською підсвіткою.
Про функціональність та зручність даних пристроїв, думаю "розпинатися" - зайве .
Опубликовано 13 Сентябрь 2014 - 08:59
Кишенька для дрібниць, по принципу - "поклав і забув" , і дзеркало з автозатемненням та підсвіткою РКПП, також досить гармонійно вписалися в інтер"єр, також було встановлено плафон з штурманською підсвіткою.
Про функціональність та зручність даних пристроїв, думаю "розпинатися" - зайве .
Робимо з астри потроху омегу
Ось що значить наочна агітація
Опубликовано 13 Сентябрь 2014 - 09:14
Робимо з астри потроху омегу
.....
Ну не зовсім омегу, вектра тож присутня
Опубликовано 13 Сентябрь 2014 - 19:52
З боковими картами роботи, ще продовжуються, залишилось трошки навести красоту в області прилягання довікон, центральної стійки і доробити заглушки на задні ремені безпеки.
ЗІ:Вибачайте за чистоту в салоні - діти .
Підсвітка ніг, тож збагачує комфорт :
ЗІ: Коли закінчу 100% обіцяю людськи фотки в чистоті , залишилось "дотягнути" кромки стелі, заглушки ремнів та планка в багажнику.
....Ще двосторонній кл.к.і буде
Ой, не стЄгну друже, ну дУУже захмарні ціни на комплекти, ще-й рідкість, а так - з радістю-б
Опубликовано 13 Сентябрь 2014 - 21:38
Він ще і від роботи відмовляється.Завжди говорить,що зайнятий.Висновок:грошІ не дуже вже і потрібні
Гроші - ЗЛО .
Опубликовано 04 Декабрь 2014 - 23:19
Опубликовано 04 Декабрь 2014 - 23:46
Останнім часом проводив "каторжні" роботи по усуненню "тЄчки" мотору .
Текло з відусіль, причому - ДИКО.
Замінено:
- сальники півосей (стало сухо в області коробки).
- заміна сальників коліна та росподільчого валів ( тут взагалі була - ОпА ремінь ГРМ після 10т. весь в СрАні, повитирав, продув чуть збільшив натяг ремня(45 градусів натягу -не порушено) надіюсь, ще хоча-б на 10-ку хватить ).
- прокладка клапанної кришки
- ну і саме цікавіше - ДОВБАНИЙ датчик випередження запалювання ПНВТ, дорога зараза, міняв його довго, з матом , як виявилось його вже знімали і клеЯли (ну не читають люди тИрнет ) і, як наслідок - зірвані грані болтів. ТУТ клубень розповідав про заміну, виявилось, ще цікавіше, - додатковий демонаж: стартера, та кронштейна заднього кріплення ПНВТ.
Ось він - зАсрАнеЦь з "клеєною" порожниною роз"єма .
Тепер - СУХО, правда присутнє потіння трубки охолодження (щосьфігово резинка стала ), але то вже - єрунда.
ЗІ: анонсом - боротьба з "задницею" , або, як впихнуть - невпихуєме з страстями про різну довжину встановлених амортів з вириванням останніх і трісканням пружин, хтось до мене (я про майстрів) був ну дуже - "лОвкий*
Друг-це Віталій ака Магістр?
ага -майже
ЗІ:
Изменено: STELS, 04 Декабрь 2014 - 23:49
Опубликовано 05 Декабрь 2014 - 00:53
Круто! Тепер я знаю хто мені допоможе поміняти, з досвідом))) Ти новий брав? боюся спитати ціну
Та ну його нахфік такі заміни
Брати ТІЛЬКИ новий, в нього (датчика) ресурс десь 200Т (як пишуть форуми)
Ціни різні: екзіст - 3600, львіські торгаші - 2400, алегро 350 злотих плюс доставка, мені по БЛАТУ (сказали, що без заробітку ) зробили за 2000 грн.
ЗІ: Так і не зізвонились .
Изменено: STELS, 05 Декабрь 2014 - 00:57
Опубликовано 05 Декабрь 2014 - 00:59
Та ну його нахфік такі заміни
Брати ТІЛЬКИ новий, в нього (датчика) ресурс десь 200Т (як пишуть форуми)
Ціни різні: екзіст - 3600, львіські торгаші - 2400, алегро 350 злотих плюс доставка, мені по БЛАТУ (сказали, що без заробітку ) зробили за 2000 грн.
ЗІ: Так і не зізвонились .
також дивився на аллегро його, на весну прийдеться брати(
треба якось до тебе навідатися вже, розібратися з ЕГРом)
о95ОО37484 viber
Опубликовано 05 Декабрь 2014 - 14:26
Від самої покупки "дирчика" при переїзді лежачих поліцейських відбувався "БУХ" в задній підвісці, списував на фігові аморти, так і їздив - акуратненько, донедавно .
В один прекрасний день "БУХ" пропало і появилась розкачка з переходом в, якийсь писк . заїхав на підйомник і оХфІгіВ.
Ну думаю вирвало і вфіг з ним, бум міняти разом з тріснувшою пружиною
Після демонтажу амортів отримав - ШОК
Ось і причина "БУХу", аморти різні по довжині, ось, як тра ремОнТіроВать
.
На даний момент гроші чомусь підзакінчились (враховуючи вище викладені пости ) тому встановив нові аморти(рідні) і пружини від ООБ універсала ( були в наявності), Тепер машинко "чІста - пОцаняче"
Тому виникла ДАНА тема, велкАм .
Изменено: STELS, 05 Декабрь 2014 - 14:34
Опубликовано 05 Декабрь 2014 - 20:01
Чекай а де ті фари круглі Хелла? чи ти без них брав зі знижкою?
зі знижкою
Опубликовано 21 Ноябрь 2017 - 22:12
Изменено: STELS, 21 Ноябрь 2017 - 22:26
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых