Розумію, що тема вже не актуальна, але дещо доповню
Диагностика ничего не дала... честно говоря в шоке от такого расхода )
Діагностика могла показати лише несправність термостату і то лише якщо дійсно проводилась діагностика, а не просто помилки почитали.
При несправному термостаті взимку дійсно значно зростають витрати пального і, до того ж всього, в салоні фіг нагрієшся.
В мене взимку також витрати пального значно більші були, ніж зараз. Причини доволі прості - короткі поїздки, робота "догрівалки", пічки, їзда на понижених передачах. Все це доволі суттєво збільшує витрати пального.
Я для себе трохи дослідив. Навіть зараз, коли на вулиці вже тепло, витрати пального досить суттєво залежать від довжини поїздок. Мені на роботу менше 5 км. Зранку вийшов, завів машину, дав яку хвилину на холостих попрацювати і помаленьку виїзджаю з двору. Там метрів 400 до перехрестя на третій передачі об'їзджаючи ямки і далі в режимі потоку. Дорога не завантажена, за виключенням ділянки біля базару.
Витрати пального виходять ~9л/100км.
Якщо поїздка не 5 км, а 15-20 км, то витрати пального по місту зараз ~7л/100км.