Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Astra G лябмды и не толькоПоиск неисправностей Z16XE

Astra G Z16XE глохнет

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
90 ответов в теме

#36
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 19:55

Ага, якщо немає значення 12В чи 160В, тоді візьму останній, хоча б по тій причині, що це єдиний новий конд, який я маю, всі інші БУ.

Поняв)) буду дєрзать)

А ще таке питання: припустимо відкрутив я каталізатор, то чи можна перед тим, як його вирізати - запустити двигун і глянути як він працює (чи буде вібрація) з відкрученим катом?
Якщо можна, я зніму, запущу і вібрація залишиться.. то я навіть не знаю чи варто далі продовжувати експеримент. А якщо не можна, тоді однозначно буду робити все шо запланував.
 


  • 0

#37
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 21:05

Перечитав тему...

Не зрозуміло навіщо такий мазохізм?

Невже не можна встановити справний каталізатор?Чи регілія не дозволяє?

Порахував-емулятори сосатори/конденсатор/дозатори виходять в ціну б/в ката...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#38
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48832
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 21:55

Поради "приветствуются"
кат не при чем.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#39
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 22:10

Перечитав тему...

Не зрозуміло навіщо такий мазохізм?

Невже не можна встановити справний каталізатор?Чи регілія не дозволяє?

Порахував-емулятори сосатори/конденсатор/дозатори виходять в ціну б/в ката...

Ну, якщо підкажете де знайти каталізатор ціною в 10 (десять) гривень (саме стільки коштує з десяток конденсаторів та резисторів), тоді з радістю прикуплю, та й думаю не я один.

 

кат не при чем.

Тільки сьогодні ввечері після роботи прочитав, що Ви казали можна зателефонувати Вам. Якщо можна, завтра в такий же час (обід) наберу за номером з підпису, підкажете де шукати?


  • 0

#40
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 22:14

кат не при чем.

Поздно. Кат не жилец... :sm13_:


  • 0

#41
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48832
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 22:38

Поздно. Кат не жилец...
Мы его потеряли? У Хьюстона будут проблемы, обещаю.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#42
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 22:44

Та ні, не пізно) В мене ж не є ціль вирізати кат, бо я так хочу) 
Я хочу щоб пропала ця дискомфортна вібрація на ХХ.

А так, як в кого я тільки не був, хто і що мені тільки не радив, все шо міг те міняв/чистив, але не допомогло, тому виключаю по черзі усі варіанти.

Якщо хтось підкаже куди і що ще дивитись - буду рити в тому напрямку.

Всі діагности в кого був - радились кимось із знайомих, тому комусь ще я вже не довіряю на 100%.

Кожен видає свою версію, а коли виявляється, що це не воно - падає на мороз.
Тому мені залишається шукати щось самому та підказки на форумі.

Можливо деякі питання звучать брєдово, але немає мені з ким порадитись в цих питаннях.. :ac:


  • 0

#43
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 08:59

Ну, якщо підкажете де знайти каталізатор ціною в 10 (десять) гривень (саме стільки коштує з десяток конденсаторів та резисторів), тоді з радістю прикуплю, та й думаю не я один.

 

Я думаю ти тільки на діагностику та телефонноконсультаційні дзвінки витратиш ціну ката.

Хоча в кожного свій шлях...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#44
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 10:49

Якби я знав, що справа на 100% в каті, я б міняв, питання не стільки в грошах, як в тому - що є причиною вібрації.
Тим більш мене "налякали", що якщо машинка на газу, то кат в рази швидше своє відживає, тому, прикинув, що у моєму випадку краще обійти кат, ніж міняти кожен рік-півтора. Але то таке, справа кожного, згоден.

Тепер по суті. Вчора майстер казав покататись ще на бензині, і кожен раз перед тим як глушити авто, переключатись хоча б на 20-30 секунд на бензин. Сьогодні зранку заводжу машинку, прогріваю, їду, доїжаю до роботи (прогрілась повністю), стою на ХХ, а вібрації нема абсолютно ніякої. Переключаю газ/бензин, все рівно вібрації немає.
Що помітив, якщо раніше на холодну і прогріту обороти були 1000/750, то сьогодні десь 1050/790, тобто трошечки виросли.
Дзвоню тому майсту, питаю як він підняв ХХ, а він каже, шо вони самі піднялись до необхідної норми після чистки, раніше двигун трохи давився і обороти були занижені. Але так, як вібрація пропала що на газу, що на бензині, то чистка форсунок додала трохи більше тяги та кращу реакцію на педальку газу, а обороти виросли в тому числі через те, що він почистив клапан вентиляції картерних газів + трубку яка йшла від нього в сторону дроселя (дійсно якась жижа кольору гірчиці була). Каже раз в 2-3 міс знімай то шланг і промивай, щоб легше дихалось ось цю трубку:8843d9f0aaf7969a58954d32ebbcf07d.jpg

Каже коли підключаєш до ПК, показує які мають бути обороти і які є обороти. Мають бути 800-850, а в тебе було 750, а це замало. Зараз доходять майже до 800. І знову ж каже - якщо хочеш щоб ще трох піднялись і легше працювала - вирізати кат, якщо наразі все влаштовує - можеш не лізти.
А те, що раніше була не здорова вібрація сьогодні помітно суттєво. В мене права нога спирається на бороду/передню панель, і до сьогодні в мене аж коліно завжди на світлофорах чи прогріві трусилось. А сьогодні я аж не зрозумів чи то я заглох чи то вібрація пропала (на стільки звик що все труситься в салоні).

 

Наразі вперше за останній місяць зранку не було вібрації від двигуна. Якщо все буде так і надалі - ні до чого лізти не буду.

 

_________________

Їздив в обід по справах, обороти знову впали до 750 + відповідно знову вібрація.
Завтра спробую глянути під клапанну кришку, вентиляцію карт.газів. і зняти кат, запустити двіж без нього. Глянути як буде поводитись.


Изменено: AnDruWa, 17 Декабрь 2015 - 13:34

  • 0

#45
ptaa

ptaa

    Дока

    • Сообщений 554
  • Возраст: 54
  • Имя:Анатолий
  • Город:Полтава
  • Авто:Opel Astra G Z14XEP маде ин ЗАЗ
  • Гос. номер:ВІ2259ВВ
  •  
  • Регистрация: 26.12.2008

Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 16:15

Мабуть справа не в каталізаторі, він би просто давив мотор на підвищенних обертах.

Трусити сильно наш двигун не повинно. В R4 на такому літражу балансири не ставлять. Підтрусювати буде. 

Підвищені оберти - ознака зайвого повітря. 

Стандартні оберти на ХХ - 775+/-.

Вентиляція картерних газів. Так, проблема є. "Майонез" - масляно-водяна емульсія в резултаті коротких пробігів. Товста трубка висмоктує картерні гази при відкритій ДЗ. В режимі ХХ картерні гази ідуть по тонкій трубці в задросельний простір. Її потрібно теж прочистити, як і штуцер з каліброваним отвором на ВпК.

Можливо через проблеми ЦПГ сворюється занадто більше картерних газів, які придушують двигун на ХХ. Спробуй перевірити, знявши патрубки вентиляції з клапанної кришки, та заглушивши їх (патрубки). Заодно і "вихлоп" із штуцерів клапанної кришки можна буде оцінити. 


  • 0

«Это бессмысленно» — сказал разум.
«Это нелепо» — заметил опыт.
«Это бесполезно» — отрезал здравый смысл.
«О, вот так нормально!» — обрадовался клиент.

 


#46
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 17:20

О, ось це мені доступно пояснили, що, як і звідки. Зідзвонювався сьогодні з форумчанином Rek, те ж саме було сказано.
 

"Стандартні оберти на ХХ - 775+/-." - В мене 750 завжди були, лише один день - сьогодні зранку трохи піднялись і можливо за рах цього пропала вібрація. 

 

"Вентиляція картерних газів." - саме чисткою клапанної кришки та повторно усіх шлангів хотів зайнятись, але ніде не знайшов інфи, поки Rek і Ви не пояснили для чого і куди йдуть ті шланги (товстіший та тонший).

"Майонез" - масляно-водяна емульсія в резултаті коротких пробігів." - З 1000 км. на місяць, близько 600-800 км. поїздками по 3-8 км. Ви праві.

"
В режимі ХХ картерні гази ідуть по тонкій трубці в задросельний простір. Її потрібно теж прочистити, як і штуцер з каліброваним отвором на ВпК." - Ось саме цей калібрований отвір мені потрібно знайти, якщо я правильно зрозумів Rek'а. Радить зняти дросель (попутньо усе, що заважає), і зняти цю тоншу трубку зі штуцера і знайти там той отвір та прочистити його. Якщо є хоча б орієнтовні фото, буду вдячний, бо лише теоретично зрозумів де шукати отвір (на самому штуцері на який одягається тонша трубка, чи на колекторі, отвір наскрізь штуцера, чи кудись уходить). Дросель то знімав і чистив, але до трубочок цих не ліз сам. Майстер знімав лише товстішу. Тонша як сиділа так і сидить. Тому, теоретично це може бути причиною вібрацій на ХХ.

 

"Спробуй перевірити, знявши патрубки вентиляції з клапанної кришки, та заглушивши їх (патрубки). Заодно і "вихлоп" із штуцерів клапанної кришки можна буде оцінити." - Чесно, не дуже зрозумів, що це дасть, або що має дати, але сьогодні на гараж відразу після роботи, спробую знайти той отвір, прочистити шланги та заглушити ці патрубки. По приїзду додому - відпишусь.


Изменено: AnDruWa, 17 Декабрь 2015 - 17:29

  • 0

#47
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 23:05

Прочистив я ще раз гарно тонку і товсту трубку. Шлаку в тонкій було вдосталь. Дякуючи Rek'у, знайшов той калібрований отвір, який був в принципі не забитий, голка відразу без проблем зайшла.

У висновку ніц не допомогло, вібрація залишилась, а руки опустились :ac:

Все шо міг, все шо знав, все шо підказували передивився. Якби було шось з електрикою, то хоча б 1 з 3 діагностів сказав би за це. А так, жодних помилок. Фізичні чистки всього шо міг - зробив.

Я вже було змирився з вібрацією і думав можливо вона суб'єктивна, але ж бувають такі дні коли вібрація повністю пропадає і я це ні з чим логічно пов'язати не можу. Сьогодні зранку не було, за умови трохи підвищених ніж зазвичай оборотів ХХ. В обід все знову повернулось.
З того, які припущення мені підкидали, залишилось спробувати прочистити клапанну кришку знизу, якщо в трубках жижа, то і під нею думаю також вистачає.

Далі спробую зняти кат і запустити двигун без нього.

Ну і можливо ще раз спробую глянути задню, праву та ліву подушки, понавантажувати двигун на різні точки. Цей варіант залишаю можливим по причині того, що як на мене, двигун працює добре, без зайвих шумів та нездорових вібрацій.
Тому, щоб людям голову не морочити і тему не засмічувати, більше не буду ставити кучу питань.

Якщо у когось якісь пропозиції чи здогадки - звертайтесь в приват.
Якщо знайду сам причину - обов'язково повідомлю.
Усім небайдужим дякую)


Изменено: AnDruWa, 17 Декабрь 2015 - 23:08

  • 0

#48
ptaa

ptaa

    Дока

    • Сообщений 554
  • Возраст: 54
  • Имя:Анатолий
  • Город:Полтава
  • Авто:Opel Astra G Z14XEP маде ин ЗАЗ
  • Гос. номер:ВІ2259ВВ
  •  
  • Регистрация: 26.12.2008

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 08:32

Ну є ще думка про свічки (зазор повинен бути не більше 0.9), погано закріплений датчик детонації, а ще - неякісне пальне + неякісний газ (бува й таке).

Ну ще - додаткове навантаження на двигун (підключені енергоспоживачі, вімкнений кондеціонер, тощо).

А катік... навряд.


  • 0

«Это бессмысленно» — сказал разум.
«Это нелепо» — заметил опыт.
«Это бесполезно» — отрезал здравый смысл.
«О, вот так нормально!» — обрадовался клиент.

 


#49
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48832
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 08:38

AnDruWa, ГБО на "подсос" проверяли?


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#50
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 09:04

Тепер по суті. Вчора майстер казав покататись ще на бензині, і кожен раз перед тим як глушити авто, переключатись хоча б на 20-30 секунд на бензин. Сьогодні зранку заводжу машинку, прогріваю, їду, доїжаю до роботи (прогрілась повністю), стою на ХХ, а вібрації нема абсолютно ніякої. Переключаю газ/бензин, все рівно вібрації немає.
Що помітив, якщо раніше на холодну і прогріту обороти були 1000/750, то сьогодні десь 1050/790, тобто трошечки виросли.
 

В мене питання.

Чи перевірялось при роботі на бензі підсос газу чи ні?І навпаки...

Є впевненість,що блок керування ГБО коректно працює?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#51
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 10:33

Свічки GM, зазор був близько 1.0, підкоригували до 0.9-0.95, поставили назад, сказали шо в нормі.

Взяв нові GM із зазором 0.9, але скажу чесно поки не ставив, ті шо зараз стоять світло-кірпічного кольору, всі однакові.

Для газу має бути інший зазор ніж для бензу? Книжка вроді пише для z14xep від 0.85 до 0.95.

Проблем із запуском немає, дуже рідко (1 раз в 2 міс) може не відразу схватитись, але з другого разу завжди, тьху-тьху-тьху.

Свічки приблизно ось такі (фото не моє), без нальоту чи масла, лише колір:

Варто міняти, чистити, залишити?

6d1f7d544df42eec34563b9b1153863a.jpg

Датчик детонації гляну. Пальне і газ міняв пару разів на різних АЗС, проганяв на бензі по трасі 120-140, ніц не змінилось.

З додаткового навантаження на двигун - магнітола (без сабвуферів, просто колонки) і відеореєстратор. Кондиціонера немає, навіть обігрівом заднього скла не користуюсь. Вібрація однакова чи включено все, чи виключено все.

Ну, як варіант тоже думав можливо десь підсос йде, дивились, вроді норма, але в професійності тих хто дивився - впевненості немає. Сам лазив дивився, помітив шо якщо трохи рукою порухати шланг з газом, то в місці під'єднання до фільтру він пропускав. Зняв, відрізав кусочок шлангу, одів назад, затягнув хомут - все окай.

З приводу коректності блоку ГБО: сьогодні записався до хлопців які ставили ГБО, так сказать для профілактичного огляду по ПК і на ознаки підсосу. Але це на понеділок, якщо у них нічого не зміниться.

Якщо є методи, як самому перевірити підсос без мудрих технологій - підкажіть, буду в неділю на гаражі весь день - буду шукати.


Изменено: AnDruWa, 18 Декабрь 2015 - 10:39

  • 0

#52
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48832
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 11:06

AnDruWa, свечки "подгибаемые" имеют свойство расставаться с подогнутым электродом и отправлять его в путешествие по цилиндру.

 

З.Ы. По подсосу, у тебя в ДВС врезано 5 штуцеров под газ. Снимаешь с них шланги и глушишь штуцера резиновыми колпачками. Газ не забудь отключить.


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#53
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 11:56

А візуально свічки нормальні чи вже просились на заміну? Поміняти не проблема, нові оригінальні завжди з собою.

На понеділок перестрахувався і домовився ще з одною людиною, щоб глянула через ПК блок ГБО.

Коль поїду до газовщиків, то їхня парафія, тому до ГБО лізти сам поки що не буду. Боюсь напартачити не то шо треба.

Вичитую поки за підсоси повітря. Варіант - перекрити доступ повітря на працюючому двигуні (якщо заглохне - підсосу нема, якщо не заглохне - шукати де) - підійде? https://www.drive2.ru/l/3902838/ можливо не так, як тут, але повітря перекрию, якщо буде ефект і не нашкодить.

 

Я доречі згадав, що мали мені підсос перевірити якось димом, але коли під'їхав, хлопи підняли капот, умним взгядом кинули і кажуть - то в електриці. Так ніхто димом і не перевіряв. Буду збирати інфу як можна самому, а на вихідних буду пробувати.


  • 0

#54
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 12:25

А візуально свічки нормальні чи вже просились на заміну? Поміняти не проблема, нові оригінальні завжди з собою.

Визуально на них уже достаточно ферроценовых отложений, способных нарушать нормальное искрообразование.

Вичитую поки за підсоси повітря. Варіант - перекрити доступ повітря на працюючому двигуні (якщо заглохне - підсосу нема, якщо не заглохне - шукати де) - підійде?

Не гони... :sm13_: Не бывает таких подсосов, через которые двигатель мог бы работать. В пртивнос случае это не подсос, а дроссель...


  • 0

#55
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 13:52

 



якщо трохи рукою порухати шланг з газом, то в місці під'єднання до фільтру він пропускав. Зняв, відрізав кусочок шлангу, одів назад, затягнув хомут - все окай.

З приводу коректності блоку ГБО: сьогодні записався до хлопців які ставили ГБО, так сказать для профілактичного огляду по ПК і на ознаки підсосу. Але це на понеділок, якщо у них нічого не зміниться.

Якщо є методи, як самому перевірити підсос без мудрих технологій - підкажіть, буду в неділю на гаражі весь день - буду шукати.

От з'їздиш до газовщиків,перевіриш обладнання,підсоси,засоси,пересоси-нехай не забудуть свої форсунки на справність перевірити,шланги штуцери і т.ін...

 

Відпишешся будем далі думать...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#56
ptaa

ptaa

    Дока

    • Сообщений 554
  • Возраст: 54
  • Имя:Анатолий
  • Город:Полтава
  • Авто:Opel Astra G Z14XEP маде ин ЗАЗ
  • Гос. номер:ВІ2259ВВ
  •  
  • Регистрация: 26.12.2008

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 14:47

Свічі, як на мене, вже негодящі. Але то імхо, і мій власний бзік (свічки міняю заодно з мастилом).

Можуть ще пробивати ізолятори на модулі запалення...

 

По підсосу - мабуть показники паливної корекції підсказали б про зайве повітря.


Изменено: ptaa, 18 Декабрь 2015 - 14:49

  • 0

«Это бессмысленно» — сказал разум.
«Это нелепо» — заметил опыт.
«Это бесполезно» — отрезал здравый смысл.
«О, вот так нормально!» — обрадовался клиент.

 


#57
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 14:49

 

 

По підсосу - мабуть показники паливної корекція підсказали б про зайве повітря.

А якщо підмішується газ чи бенз?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#58
ptaa

ptaa

    Дока

    • Сообщений 554
  • Возраст: 54
  • Имя:Анатолий
  • Город:Полтава
  • Авто:Opel Astra G Z14XEP маде ин ЗАЗ
  • Гос. номер:ВІ2259ВВ
  •  
  • Регистрация: 26.12.2008

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 15:00

А якщо підмішується газ чи бенз?

Хмм... Ну на холодному ХХ (без участі ЛЗ) ЕБУ про зайве паливо не знав би, а намагався встановити оберти ХХ прикриваючи ДЗ (ну і зменшуючи час впорскування). На прогрітому двигуні ... Мабуть що так... Зайве паливо + зайве повітря... ЕБУ може не розібратися і почати підколбасювати двигун.

 

З.І. ГБО - зло ;)


  • 0

«Это бессмысленно» — сказал разум.
«Это нелепо» — заметил опыт.
«Это бесполезно» — отрезал здравый смысл.
«О, вот так нормально!» — обрадовался клиент.

 


#59
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 15:09

Придумав я собі схему "димогенератора") в неділю спробую чи вийде, все рівно вільний весь день, так і спробую перевірити підсоси повітря.

 

І хочу почистити клапанну кришку (канали карт.газів) чисто для заспокоєння душі. Питання трохи не по темі - при знятті кришки обов'язково міняти прокладку? Чи в залежності від її стану? Цінник в районі 200-250 грн.. дороговато для прокладки.. я думав до сотні буде.

На самому першому СТО мені сказали - міняй свічки, буде 500 грн. (знайшов не у них за 370), щоб не почало пробивати модуль.
Якщо чесно не повівся, бо як на мене там хотіли здерти +150 грн. за свічки. Візуально ізолятори дивився - пружні, без тріщин, м'які. Свічки не міняв досі, переконували - якщо заводиться і не троїть - не мішай механізму работать.

 

З приводу ГБО зло, напевне дещо згоден, при зміні авто думаю вже не буду ставити газ по причині зайвих проблем, хоча й економія є: по місту 10л.газу (92,5 грн.) - 8л.бензу (147 грн.) = 54.5 грн. економії. В місяць при моїх пробігах це в районі 500 грн. Дай бо зарплата буде більша, точно газ ставити не буду)


Изменено: AnDruWa, 18 Декабрь 2015 - 15:14

  • 0

#60
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48832
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 19:01

AnDruWa,свечей на 25 тыков хватает. Прокладка меняется. 


ptaa,на прогретом холостые обороты по сути заучены. 


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#61
ptaa

ptaa

    Дока

    • Сообщений 554
  • Возраст: 54
  • Имя:Анатолий
  • Город:Полтава
  • Авто:Opel Astra G Z14XEP маде ин ЗАЗ
  • Гос. номер:ВІ2259ВВ
  •  
  • Регистрация: 26.12.2008

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 19:15

ptaa,на прогретом холостые обороты по сути заучены.

По идее ЕБУ должно держать заданные обороты ХХ корректируя их положением ДЗ и подстраивая время впрыска, основываясь на показаниях ЛЗ?  


  • 0

«Это бессмысленно» — сказал разум.
«Это нелепо» — заметил опыт.
«Это бесполезно» — отрезал здравый смысл.
«О, вот так нормально!» — обрадовался клиент.

 


#62
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48832
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 19:19

Если показатели прихода\расхода в норме, то зачем подстраиваться?


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#63
ptaa

ptaa

    Дока

    • Сообщений 554
  • Возраст: 54
  • Имя:Анатолий
  • Город:Полтава
  • Авто:Opel Astra G Z14XEP маде ин ЗАЗ
  • Гос. номер:ВІ2259ВВ
  •  
  • Регистрация: 26.12.2008

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 19:39

Если показатели прихода\расхода в норме, то зачем подстраиваться?

Ну подстраиваться надо на 14,7/1 и чтобы ЛЗ не фиксировал лишнего кислорода.
  • 0

«Это бессмысленно» — сказал разум.
«Это нелепо» — заметил опыт.
«Это бесполезно» — отрезал здравый смысл.
«О, вот так нормально!» — обрадовался клиент.

 


#64
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 21:07

Пробував я ввечері на гаражі на запущеному двигуні піднімати щуп рівня масла та відкручувати кришку заливної горловини. Вакууму там немає, навпаки повітря звідти ривками виштовхується.
Пробував зняти гофру після повітряного фільтру, на запущеній машині притулив рукою, машинка заглоха майже відразу, і вакуум тримається ще секунд 30, а потім через руку попадає повітря.
В цей час вроді ніде не чути підсосу повітря. Тому скоріш за все не буду гратись з тим димом для перевірки підсосу. Якби чув що підсасує, тоді б шукав, а так..

 

Пройшовся по магістралі газу під капотом - ніде не чути, щоб пропускало, як бувало раніше. Всі хомути попідтягував.

 

Машинку взяв з пробігом 60, зараз 78, свічок не міняв.
Щойно глянув коли останній раз міняв масло. Якраз в 68 тис. Щось я й забув. Завтра поміняю масло, фільтр та заодно свічки.
Якраз буду в районі ринку, куплю прокладку і головку на лямбду.

Коль зайшла тема трохи за лямбду то чи не спробувати мені поміняти ЛЗ місцями? Якщо обидва робочі, різниці не буде. Якщо якийсь підтуплював, буде зрозуміло.


Изменено: AnDruWa, 18 Декабрь 2015 - 21:08

  • 0

#65
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 19 Декабрь 2015 - 14:03

Поміняв масло, масл.фільтр, свічки.

Різниці немає.

Старі:
759dacc4260777840a16ecc23a74edd9.jpg

 

Якщо на ХХ поставити телефон на руль, раніше стояв нерухомо, а зараз секунди 3-4 і падає.

 

В понеділок відпишусь після газовщика.


  • 0

#66
Callisto

Callisto

    Поселенец

    • Сообщений 136
  • Возраст: 61
  • Имя:Юрий
  • Город:Сумская обл. Ахтырка
  • Авто:Опель Омега В седан.2003.Z22XE.АКПП.
  • Гос. номер:ВМ9694ВА
  •  
  • Регистрация: 01.11.2013

Опубликовано 19 Декабрь 2015 - 17:17

Свечи не вооруженным взглядом видно,уже давно надо было выкинуть в помойку.И не могу понять, как человек который чистил тебе ДЗ и форсунки, не поменял тебе свечи. :smile275:       Ели осилил две страницы  :sm17_1: .Андрей, а ты где бомжуеш? :sm12_: 


  • 0

#67
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 20 Декабрь 2015 - 15:58

Прикупив головку для лямбди (160 грн.), добре, що взяв таку:
140329583_w640_h640_tjg.golovka_dl__0_mm

А не таку:
6391b.jpg

 

Бо нижню лямбду не відкрутив би. А в ту першу головку вороток можна вставити як зверху, так і знизу. За рах цього відкрутив другий ДК.
У висновку ковпачок ДК1 чорніший, а в ДК2 видно менш забруднений (відповідно і сам той елемент думаю). Поміняв місцями.

Коли викрутив перший ДК, посвітив фонариком, а кат рівнесенький, жодна "сота" не пропавлена, не зігнута. Колір - темно-сірий. 
Добре, що не ліз до ката і не вирізав.

Сідав сьогодні і в гольфа4, і в китайця - ховера Н3, - жодної вібрації на рулю, яка б давала знати, що двигун працює немає.
Тобто вкотре впевнююсь, що такої вібрації бути не має.

 

Мож завтра щось надіагностують газовщики. Після них, нових свічок і поміняних місцями ДК спробую ще раз розход засікти, порівняю, чи щось дало.


Изменено: AnDruWa, 20 Декабрь 2015 - 16:00

  • 0

#68
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48832
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 20 Декабрь 2015 - 17:47

AnDruWa, у тебя таки вибрация или нестабильные обороты ДВС?


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#69
AnDruWa

AnDruWa

    Завсегдатай

    • Сообщений 93
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Хмельницький
  • Авто:OAG 2006 z14xep ГБО4
  •  
  • Регистрация: 09.06.2014

Опубликовано 20 Декабрь 2015 - 19:36

Обороти стабільні, стрілка тахометра стоїть нерухомо що на прогріві 1000 об., що коли прогріта 750 об. Але, як на мене, ХХ проситься трошечки піднятись, бо відчувається шо обороти мінімальні.

Коли опускається до 750об, тоді трошечки відчувається шо працює невеликим ривками (тут і хочеться трошечки більше об.), але це малопомітно, хіба триматись за руль і пробувати це вловити.

Ще трохи цікаво, що вібрація є і на 1000 об, і на 750 об на ХХ. Тобто не лише коли мінімальні 750 об для ХХ. Тому, варіант несправності однієї з подушок залишається відкритим для мене. Бо ладно там на 750 давиться і мало їй об, а на 1000 об. чого жалітись і вібрувати.. але можу помилятись.

Можливо машині не важно 1000 чи 750 об на ХХ, а значить проблема в чомусь, шо впливає на роботу двигуна на ХХ.

Подивимся, що мені завтра скажуть по газу, але сумніваюсь, що там шось буде по моїй проблемі, оскільки вібрація однакова шо на газу шо на бензі.


  • 0

#70
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48832
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 20 Декабрь 2015 - 22:19

AnDruWa, ничего тебе не скажут. Вибрация твоя механическая.


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 






Также с меткой «Astra G, Z16XE, глохнет»

1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых