Ну, знач хоча б профілактично заїду, нехай глянуть на настройки, чи все окай на зиму.
Мав би я ноутбук, купив би собі оп-ком кабель, кабель для газу, і сам би все вивчав, подобається таке)
Не могли мені відкалібрувати датчик рівня газу в балоні разів 5-6, і поплавок підгинали, і шось там міняли.
Попросив на 1 день кабель, так же позичив ноут, відкалібрував собі сам, і вже близько року червона лампочка загорається коли залишається не більше 5-ти літрів (40-60 км.), кожна наступна поділка +15л. А вони мені втирали, шо ти не настроїш і не орієнтуйся на лампочку. Веду до того, що багатьом насрати на твої проблеми, головне конвеєрний потік клієнтів і грошей.
Тепер по темі: якщо вібрація не лише на рулі, а й на все інше в салоні: торпедо, педалі, двері якщо відкриті, значить подушки? Можливо можна визначити на яку подушку звернути увагу, якщо найбільша вібрація на руль і відкриті двері (можна навіть не торкатись, а просто придивитись і видно шо труситься).
Всюди пишуть, що оглядати подушки візуально чи є надриви або тріщини, ну і чи вони м'які (демпферують). Але не знаю як правильно оцінити стан задньої, там походу не побачиш і не зрозумієш поки не знімеш, а якщо знімеш - то вже й міняти.. але уточню, можливо є якась процедура, як перевірити подушки на справність, окрім як візуального огляду? І їх міняють по мірі необхідності, чи це такі компоненти, які міняють всі відразу, як свічки припустимо?
На якомусь опельовському форумі читав, але не за Астру, що є така штука - якщо поміняв передню подушку - 100% треба міняти задню, бо буде вібрація. Можливо якісь схожі фішки є в Астрі.
Изменено: AnDruWa, 20 Декабрь 2015 - 23:23