трой, ну он про механическую нагрузку на валу пытается рассказать ну что, она у всех разная
Реклама
Який АКБ краще взять?
#107
Опубликовано 23 Декабрь 2014 - 11:22
Alex Эвакуатор,та у тебя дар просто и понятно объяснять ))
ничо не имею против!
я на это уже стока раз писал... шо мне уже просто ЛЕНЬ пытатся более доходчиво объяснить... (мне это УЖЕ надоело когда ты тока регился тут... )
ЗЫ. "мене бентежать люды котри думають МАЛО!" (с) Скрябин...
Изменено: Alex Эвакуатор, 23 Декабрь 2014 - 11:23
(О67)96О3171
(О93)2272О25
ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!
#108
Опубликовано 23 Декабрь 2014 - 11:44
трой, ну он про механическую нагрузку на валу пытается рассказать ну что, она у всех разная
ну для кругозора це вери гуд
но всёж как быть с аккумами ?))
мне это УЖЕ надоело когда ты тока регился тут...ну дык люди прибывают, вопросы всё те же - эт нормально
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#111
Опубликовано 23 Декабрь 2014 - 11:57
трой, брать Весту и не париться брать то, что рекомендовано автопроизводителем и снова не парится
та лучше найти производителя, который рекомендует Весту и достаточно не париться 1 раз ))
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#116
Опубликовано 07 Июнь 2015 - 15:37
Акумулятор Bosch 60Ah "тухне", майже 3 роки сам користуюся, невідомо скільки до мене ним користувалися, так що мабуть прийшов його час відпочинку. Сьогодні завтра спробую заміряти струм витоку, та напругу.
Знайомі з Польші пропонують привезти Centra, який краще взяти Plus чи Futura ?
#117
Опубликовано 07 Июнь 2015 - 22:08
Зробив певні виміри (попередньо проїхавши 35 км з змінним режимом - від 40 до 100 км/ч, та крутив до 2100 об):
1. Струм витоку складає 10-20 мА;
2. Напруга на клемах при вимкненому авто 12,0-12,1 В;
3. При включених фарах (та все що можна було ввімкнути) АКБ показав напругу 11,2-11,5 В;
4. Завівши авто, на холостих обертах напруга на клемах АКБ складає 13,3-13,6 В.
Пропонують дешевший варіант з Польші - ZAP Plus 65 Ah 640 A
http://en.katalog.za...uct/show/565 30
Хто користувався таким "поляком" (як робота даного акумулятора) ???
#118
Опубликовано 08 Июнь 2015 - 00:19
Саша_85,ти головне дату виробництва на акумі дивись (доречі її ще треба вміти розшифрувати правильно _ у кожного виробника свої цифро-значення _ тут гугл в помощ) а по фірмах то пох хоть істу всі вони 3роки + -
А вы знаете, что приближаясь к посту ДПС нужно снижать скорость? Потому, что они как дети маленькие, могут выбежать на дорогу..
#119
Опубликовано 18 Июнь 2015 - 19:59
2. Напруга на клемах при вимкненому авто 12,0-12,1 В;
3. При включених фарах (та все що можна було ввімкнути) АКБ показав напругу 11,2-11,5 В;
#120
Опубликовано 20 Июнь 2015 - 16:04
PEMAL, поспішив я з висновками щодо акумулятора ... предісторія ...
купив я всетаки акумулятор ZAP Plus 65 Ah 640 A, але нічого незмінилося, а потім ...
Через два дні, все гірше й гірше став заводитись, вчора заїхав на сервіс, як заглушив то вже завестись незміг, стартер неподавав ознак життя, завели з букса й заїхав в бокс. Зняли стартер, а там (( ... якор як хтось сваркою проварив ... результат - заміна якоря та щіток.Так що, при ознаках погано старту, перевірте АКБ, а тоді до стартера.
P.S. А знімати його дійсно геморойно, дивився як хлопці в боксі мучилися з ним, без ями або підйомника необійтися.
Результат - витратив гроші на АКБ 1100 грн., та заміна якоря і щіток 1200 грн.
P.S. От і маю тепер два АКБ, старий Bosch та новий ZAP Plus. Знайомому дав старий АКБ на вихідні, бо його Ford Transit 2,5 D (десь 94-95 р.) без АКБ був і вже 3 міс незаводив. Поставили мій Bosch 63 Ач 630 А, так машина завелась зразу. Треба один з них (АКБ) продати.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых