ага
Опубліковано 21 листопад 2014 - 21:31
не сейчас. Французы у нас не в почете, гольф класс этого года за 7-7.5 уходит. За 12.5 можно кэмри взять 06 года живую.
соглашусь.
я обычно по немцам - продаются (продавались) хорошо. хоть с боками/косяками, хоть идеал - по-любому есть клиент.
с французом иначе: машина в идеале, отличный автомобиль во многом. Но как-то желающих совсем мало (было).
Лично я был приятно удивлен, купив 307 св
В целом достаточно бюджетный автомобиль, но имеет массу полезных плюшек.... дизайн яркий..... движка 2.0 бимеровская (если кто не знал).
Очевидно, разработчики постарались.
Не без минусов конечно (лично мои наблюдения):
- слабая по износостойкости АКПП, еще и 4 ступка (отсюда расход топлива).
- жесткая задняя подвеска (хотя для вагона, как бы это нормально.....) балка, мать ее. Но если сзади двое взрослых присело - то куда более приятнее ехать))))
Но больше не куплю :)
Виправлено: maygoor, 21 листопад 2014 - 21:32
Опубліковано 21 листопад 2014 - 23:07
соглашусь.
я обычно по немцам - продаются (продавались) хорошо. хоть с боками/косяками, хоть идеал - по-любому есть клиент.
с французом иначе: машина в идеале, отличный автомобиль во многом. Но как-то желающих совсем мало (было).
Лично я был приятно удивлен, купив 307 св
В целом достаточно бюджетный автомобиль, но имеет массу полезных плюшек.... дизайн яркий..... движка 2.0 бимеровская (если кто не знал).
Очевидно, разработчики постарались.
Не без минусов конечно (лично мои наблюдения):
- слабая по износостойкости АКПП, еще и 4 ступка (отсюда расход топлива).
- жесткая задняя подвеска (хотя для вагона, как бы это нормально.....) балка, мать ее. Но если сзади двое взрослых присело - то куда более приятнее ехать))))
Но больше не куплю :)
Так, АКПП AL4 не зовсім надійна, але виходить з ладу там в основному гідроклапана, заміна яких не дуже дорога, механічна частина автомата умовно вічна. Але коробка дешева по конструкції, тому чуть жосткувата в роботі. Так, вона 4х ступка, але в тих роках на машинах такого класу 5ступки мабуть була велика рідкість в класі. В жінки такий самий пиж, але з вищеописаним автоматом, в загальному задоволені коробкою.
Як десь писали в цій темі, 307мі не дооцінені машини. Маючи омегу, я переїздив практично на всіх конкурентах пижика, це сід, церато, імпреза (2008), гольф4, меган2, астра (Н)..... може ще якісь.......... і прийняв тверде рішення купити саме 307, бо інші машини були щось "не альо", єдине що деякі конкуренти чуть по комфорту підвіски вигравали........... на той час Тато свого не продавав і я знайшов не поганий екземпляр хетчбека, але в останній момент Тато погодився мені продати свого (взяв собі ЦРВ 2008).
Недолік жосткуватої підвіски, компенсував великим розміром коліс, після чого машинка мягенька стала.
Відносно француз/німець
Жінка як вибирала машину, то хотіла поло...... типу фольксваген, німець і.т.д........ в сторону пижів вона навіть не дивилась, хоча в мене вже тоді був пиж....... але вона принципово хотіла фольксваген.
Ну поїздили ми, подивились..... корчі, биті перебиті - 8000, більш меньш нормальні - 10000, салон не далеко від жигуля втік, дизайн - ну нафік......... Мені з трудом її вдалось переконати глянути 307........ Поїхали в Львів, глянули пиж 307 2004 року, на повному фулі, автомат, 2.0, навіть така екзотика для класу - датчик світла/дощу, дзеркало з автозатемненням і.т.д...... за 8700!!!! (правда по кузову не значні нюанси були)........ інші варіанти вона вже не хотіла
Ну гляньте на цей салон(це її машина), які тут фольксвагени, шкоди чи корейці (тих років маю на увазі)
Але реалії є реалії..... французів дійно не дуже люблять. Знайомий наприклад хоче тупо стару фабію на дизелі за космічні гроші........ за ці гроші можна 307 взяти (дорестайлінг), який буде на голову вищий по всьому (ну може чуть меньш надійний), і його переконати мені не вдається.........
Ну є таке упередження ставлення до пижиків серед Українців, і більшість при виборі навіть не дивиться на них як на варіанти (приклад моєї жінки)..... тому таку машину мені здається краще продавати серед друзів, які вже оцінили.........
Сусід має зараз ОВЦу і періодично нагадує мені що хоче мого пижа..... я так думаю якби він реально не оцінив мою машину, він би при виборі наступної машини навіть би не розглядав 307 як варіант.
Виправлено: Opel Omega B, 21 листопад 2014 - 23:14
Опубліковано 21 листопад 2014 - 23:42
Посмотрим... Сейчас за 12000 можно купить 308 на дизеле с меньшим пробегом:)
Жартуєш? 308 2010 року в Рівному Чорний. Дизель. http://auto.ria.com/...8_14582405.html
За 11500 віддає.
Опубліковано 21 листопад 2014 - 23:53
Жартуєш? 308 2010 року в Рівному Чорний. Дизель. http://auto.ria.com/...8_14582405.html
За 11500 віддає.
Ціну вже обговорювали..... погоджуюсь що задорого. Навіть не знаю скільки тепер виставляти.
В принципі все логічно........ коли Кемрі Європейка коштувала 20000 пижик коштував 13000, тепер кемрі коштує 15000 а я за пижика 12000 хочу.
А як відносно доплати? Ну маю на увазі пропонувати Кемрістам обмін з доплатою, такий варіант більш вигідний чи ні?
Опубліковано 22 листопад 2014 - 09:20
Ну гляньте на цей салон(це її машина), які тут фольксвагени, шкоди чи корейці (тих років маю на увазі)
Как по мне салон куда приятнее чем у 307,у обычной версии салон чуток попроще,но тоже не плох.Бежевый салон на 307 вообще .Лечение коробки вообще не дорого,если давит жаба,то просто клапана меняются местами и поехал дальше.Поло 2002-08 года у меня был и как бы он печальный,но овечку поменять на 307 не могу понять.По всем кач-вам вектра лучше.После таких описаний я прям начал сомневаться что ездил на 307мых,не пробовал 1,6,но 2,0мех и 2,0автомат пробовал.
Опубліковано 22 листопад 2014 - 22:20
а чому машину на Пежо-сітро клуб не кинув? там би не прийшлося когось переконувати в "за" та "проти", там би сухо назвали реальну ціну.
останні реальні покупки 307св, які відомі мені, рестайл, 2,0, мкпп, до 100 тик., відбувалися в районі 9-9,5 к.уй.
скільки коштує кемрі, то справа десята, 307 коштує, якщо реально, мабуть не більше 10 к.уй
Опубліковано 23 листопад 2014 - 10:42
В тому справа що пежо-сітроен клуб дуже погано розвинений........ Останнім часом бачу що ціни на кемрі просіли...... якщо я розраховував на доплату 3000-4000, то зараз виходить що можна і за 10000 пижа віддавати, то пропозицій по кемрі за 13000-14000 достатньо.....правда за такою ціною в основному американки, но думаю і європейку можна знайти.
Опубліковано 24 листопад 2014 - 11:09
одним словом зрозуміло, тема не про продаж, а так, поговорити, в принципі як і задумувалось.
успіху в продажу (якщо до нього дійде)
всі точки над "і" розставить ринок
Дякую..... Висновок зробив такий що якщо пощастить то 10500 максимум можна буде взяти, а нижче 10000 немає змісту продавати
Почему то многие владельцы авто думают, что цены падают только на другие автомобили, но не на их.
Є таке....
Виправлено: Opel Omega B, 24 листопад 2014 - 11:11
Опубліковано 26 листопад 2014 - 15:26
Так, АКПП AL4 не зовсім надійна, але виходить з ладу там в основному гідроклапана, заміна яких не дуже дорога, механічна частина автомата умовно вічна.
На картинках пиж та цитрамон.
Пробіг не кручений.
Рік випуску 2006-й.
Вічністю там і не пахне (як і по іншим маркам).
Ситуація класична - до 100 тисяч в основному всі якось відкатують. Далі - лотерея.
Опубліковано 26 листопад 2014 - 17:21
На картинках пиж та цитрамон.
Пробіг не кручений.Рік випуску 2006-й.
Вічністю там і не пахне (як і по іншим маркам).
Ситуація класична - до 100 тисяч в основному всі якось відкатують. Далі - лотерея.
Я багато читав за AL4, проблеми з механічною частиною автомата в основному зустрічаються в тих, хто не правильно експлуатував. А гідроклапана до 100тис не доживають......... Як жінці купляли, то пробіг був 93000, гідроклапана вже були замінені.
Відносно вічності, я мав на увазі механічну частину автомата, а не коробку в цілому.......
Відносно механічної коробки на пижиках, то хоч вона і надійніша за автоматичну, але теж бувають випадки поломок.
Опубліковано 26 листопад 2014 - 19:02
Я багато читав за AL4
Це, безперечно, похвально.
А я - "у руках тримав", "пробував на зуб".
Різницю пояснювати треба?
проблеми з механічною частиною автомата в основному зустрічаються в тих, хто не правильно експлуатував.
"Татишо?"
А у чому полягає "неправильність"?
Моя особисто статистка зовсім інша.
А гідроклапана до 100тис не доживають.........
На деяких машинах вони й 150 тисяч "ходять".
А 25-30% нових в оригінальній упаковці взагалі "брак"
Як жінці купляли, то пробіг був 93000, гідроклапана вже були замінені.
Чудово. І що з того?
Відносно вічності, я мав на увазі механічну частину автомата, а не коробку в цілому.......
А я б у даній ситуації визнав би, що розказую нісенітниці, а не "плутався" далі.
Поясни: що саме ти називаєш "механічною частиною"?
А що таке "коробка у цілому"?
Відносно механічної коробки на пижиках, то хоч вона і надійніша за автоматичну, але теж бувають випадки поломок.
5-а передача, буває, на 30-35 тисячах "летить на-ура".
На 307-х/407-х надивився ще у 2010-2011 роках.
Опубліковано 27 листопад 2014 - 16:26
Це, безперечно, похвально.
А я - "у руках тримав", "пробував на зуб".
Різницю пояснювати треба?
"Татишо?"
А у чому полягає "неправильність"?
Моя особисто статистка зовсім інша.
На деяких машинах вони й 150 тисяч "ходять".
А 25-30% нових в оригінальній упаковці взагалі "брак"
Чудово. І що з того?
А я б у даній ситуації визнав би, що розказую нісенітниці, а не "плутався" далі.
Поясни: що саме ти називаєш "механічною частиною"?
А що таке "коробка у цілому"?
5-а передача, буває, на 30-35 тисячах "летить на-ура".
На 307-х/407-х надивився ще у 2010-2011 роках.
1 - Можеш не пояснювати, якщо ти "практик"...... я теоретик, і висновок зробив через перечитані статті і відгуки. Але це не дає тобі права "татишокати".... так не гарно......., я пишу нормально, нікого не ображаю і не показую свою зверхність над кимось, а тут бачу "вихованих" багато.
2 - Знову ж таки з теорії..... автомати не люблять їзди на холодну (це про ал4 і не тільки), різких стартів на холодну, перегрівання, довгого буксування........ по моєму це і є не правильна експлуатація автомата.
3-відносно скільки живуть клапана можна довго спорити, все індивідуально і мені здається дуже залежить від умов експлуатаці....... яких саме - дивись вище.
4 - а то з того, що після заміни пару тисяч машина відкатала і все добре, значить є надія що ще поживуть........ Не факт що так буде, але надія є...... сам розумієш тут ніхто і нічого гарантувати не може.
5 - Механічна частина це в моєму розумінні - гідротрансформатор і блок шестернів. Коробка в цілому - це гідротрансформатор, шестерні, гідроклапани, датчики, електрика і.т.д.......
6 - Ну і що я тут не так написав? По форумах знаю проблему 5ї передачі........ але знову ж таки по форумах (теоретично), проблема не дуже розповсюджена....... якщо ти перебрав 150 пижовських механічних коробок з проблемою 5ї передачі, значить будемо вважати що коробки проблемні.......... а ще є проблема задньої передачі, не чув? аххххх як міг допустити......... а ще пижовські коробки деяких моделей страждають проблемою синхронізаторів........ шо, апять не чув?............
Вибач не можу адекватно відповідати на чиюсь зверхність в грубому тоні.
Опубліковано 28 листопад 2014 - 02:37
Глянув "по діагоналі", і навіть не виникає бажання знову тебе "пригнічувати".
Є можливість "рознести в пух і прах", доклавши до основних аргументів десяток/другий фоток з тих 30-40 тисяч, які є у моєму архіві.
Але - не буду! Це зажене тебе ще більше в "глухий кут", а мені з твоїх образ лише один смуток. Не люблю я ображати людей.
Скажу коротко і просто так:
Знаєш, за що я поважаю Справжніх Чоловіків?
За вміння визнати свою помилку!
(Хто хотів, той зрозумів про що мова. А хто ні - то тут "я не винен").
Чи припускаюсь особисто я помилок? Так! Хоч і не часто, але буває, визнаю це!
vladd, вибачаюсь за оффтопік. Коробку інсігнії вже тримав в руках? Чи більш-менш довго ходять?
Дуже ще не тримав, у нас таких машин відносно мало.
Але там ті ж самі хвороби, що і у AW 55-50: гідроблок, який виходить з ладу починаючи від 40 000 кілометрів і більше.
Хоча знов таки, основна частина трансмісій переходить рубіж в 100 тисяч.
А так, від колег начуваний, що по 150-200 тисяч вони можуть і відходити ("плюс/мінус").
Опубліковано 28 листопад 2014 - 16:16
Как по мне салон куда приятнее чем у 307
Так давайте сравнивать сравнимое :
peugeot-307-salon-photo-foto-4.jpg 106,39К 72 разів завантажено
Опубліковано 28 листопад 2014 - 16:37
а можно фото не топового салона?
Опубліковано 29 листопад 2014 - 10:15
Как по мне салон куда приятнее чем у 307,у обычной версии салон чуток попроще,но тоже не плох.Бежевый салон на 307 вообще .Лечение коробки вообще не дорого,если давит жаба,то просто клапана меняются местами и поехал дальше.Поло 2002-08 года у меня был и как бы он печальный,но овечку поменять на 307 не могу понять.По всем кач-вам вектра лучше.После таких описаний я прям начал сомневаться что ездил на 307мых,не пробовал 1,6,но 2,0мех и 2,0автомат пробовал.
Мені здається гольфа 5 і 307 не можна порівнювати..... глянув на авторіа, то універсали гольфи пішли з 2008р, а 307св з 2002 (приблизно)..... тобто коли 307св закінчили випускати гольф почали......... 307 можна порівнювати з гольф4. Пятий гольф хетчбек в середньому на 2000 дорожчий за пежо того ж року. В тому що гольф5 кращий за 307 то спорити не буду, звичайно що кращий.
Тільки не скидайте ссилки на гольф5 за 11000 а я хочу 12000...... 12000 я вже не хочу, і розумію що максимально реальна ціна 10000-10500, і то якщо пощастить.
Це і була головна мета теми - вивчити попит..... після обговорення я визначив приблизно реальну ціну.
Після омеги салон пижика мені здавався на багато гіршим по якості матеріалів, місцями жосткий пластик, тканина а не велюр і.т.д....... але ж ми всі розуміємо що різниця в класах велика............. якщо порівняємо 607 то він нічим не буде поступатись омезі............ але я з часом звик і зараз салон сприймається дуже навіть якісно, а якщо порівняти з конкурентами пижика того ж класу то він виглядає принаймні "не дешево"
Ми піднімали тему про гольфа, і тут я чесно кажучи нічого не розумію. В нас в сімї був пассат5 і моя омега, то омега була на багато краща по салону по всьому - велюр на багато приємніший, пластик салону в омезі повсюди мякий а в пассата комбінований але в більшості жосткий і не такий приємний на вигляд, та і дизайн салону омеги кращий. Веду до того що якщо перечитати відгуки і описи моделей, то всі чомусь дуже хвалять фольксвагени за якість салону, але чесно кажучи я там її не побачив.
І якщо порівняти гольфа4 і пежо307, то на мою думку по дизайну і оформленню салону пежо кращий, по матеріалах і якості однакові. Пятий гольф я не мав змоги оцінити.
Але знову ж таки, це мої спостереження - і я тут прийнято говорити - "на колір і смак фломастері різні"
Опубліковано 29 листопад 2014 - 18:07
ТС надо ждать своего покупателя, на ланос.ин одноклубник продавал Сенса, тоже все кричали, что дорого, но нашелся клиент, кот. оценил состояние авто и катается теперь не нарадуется...
- Нет... Но страна у нас конечно...
- Да! Страна - да!
- И народ...
- Ну народ у нас вообще прекрасный!
- Только люди г...вно ...
Опубліковано 01 грудень 2014 - 20:33
Після омеги салон пижика мені здавався на багато гіршим по якості матеріалів
+1 Тоже такое было, но когда реально пощупал, потрогал, понял, что ошибался. Да и если честно, Пыжу сейчас больше, чем было Омеге В, когда ее брал. Тем не менее у Пыжика салон намного лучше сохранился, все на своих местах, ничего не отпало, типа как на Омеге вставки на дверных ручках и вечно порепаный ручник. Ну а про кузов вообще молчу. У Пыжика он до сих пор, как новый, а Омега уже то там, то там начинала подгнивать, + эргономика водительского места - небо и земля.
Опубліковано 02 грудень 2014 - 09:25
+1 Тоже такое было, но когда реально пощупал, потрогал, понял, что ошибался. Да и если честно, Пыжу сейчас больше, чем было Омеге В, когда ее брал. Тем не менее у Пыжика салон намного лучше сохранился, все на своих местах, ничего не отпало, типа как на Омеге вставки на дверных ручках и вечно порепаный ручник. Ну а про кузов вообще молчу. У Пыжика он до сих пор, как новый, а Омега уже то там, то там начинала подгнивать, + эргономика водительского места - небо и земля.
Мда, ергономіка хороша. 307 це щось середнє між мінівеном і хетчбеком (універсалом), посадка водія вища, скло величезне. Потім як пересісти в звичайну машинку, то скло як вузька смужка, і сидиш на асфальті.
Взагалі пежо цікаві машини, які не всі оцінять, та і об'єктивна оцінка приходить з роками володіння. Колись на відпочинку познайомився з сімейною парою які пересіли з 406 на нову кемрі40..... на той час 40 це було щось дороге і не досяжне, але вони одноголосно сказали що в кемрі їм не вистачає тої "ізюминки" і того "французького" що було в 406......... Тоді ще в мене була омега і я їх не зовсім зрозумів.
Якби жопа 308св не була б такою страшною, то мабуть все таки хотів би саме наступне покоління свого пижа.
Опубліковано 02 грудень 2014 - 09:43
Новый 308 И жопа там что надо!
Peugeot_I-Cockpit1.jpg 85,44К 61 разів завантажено
Автомобиль года в Европе Это который был в фильме "Люси".
Виправлено: Gandalf, 02 грудень 2014 - 09:44
Опубліковано 02 грудень 2014 - 09:52
Новый 308 И жопа там что надо!
Автомобиль года в Европе Это который был в фильме "Люси".
Нє ну останнє 308 дуже круте....... Я думаю ти здогадався що я мав на увазі перше покоління 308
0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих