Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Ауді А4(В7) S-line - реанімація старенької :)


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
16 ответов в теме

#1
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3397
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:Була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано 20 Июль 2025 - 20:21

Останім часом на форумі або електрички або якісь проекти з 20+річними авто. Мені ближче друге тому і на новому місці взяв собі 19-ти річну Ауді  А4 Авант 2006 2.0дизель на варіаторі в комплектації S-line з пробігом майже 300 тис км. Зразу кажу - вилизувати в ідеал вже пізно, машину занедбали але за рахунок запасу міцності до технічно "задовільного" стану думаю доведу. В принципі, і до Вектри був приблизно такий самий підхід - вона просто стартувала з трохи кращого рівня. Але ця зато пуляє - не те що 2.2 бензин ad_new.gif

 

І так, приїхала своїм ходом з джекічаном на панелі і напів спущеними 18-ми колесами за 300 фунтів. Під капотом - багато чого в маслі, забігаючи наперед - по відчуттях те чорне масло тече навіть по дротах і з кожного роз"єму витікає ag.gif Останні роки чотири на ній їздив молодий роботяга на роботу і назад, не передягаючись з робочого,і нічого в ній не робив. Стверджувати не буду, але і масло там тільки доливалось напевно але без заміни faceoff.gif

 

Але це Ауді - я мав колись А6 трохи старшу але технічно все те саме тому рівень витрат розумію. Звісно ніхто в такому бюджеті комплектацію не вибирає але S-line для А4 це дуже непогано ще й в універсалі срібного кольору і з чорним салоном!

 

Перше що почав шукати - диски і іншу гуму. Нажаль в 16 розмірі тут нічого не знайти за адекватні гроші тому знайшов по місцю 17 колеса з +/- нормальною однаковою гумою за 200 фунтів. Не фонтан по стану як диски так і гума, але краще за мої - в мене спереді 235/45/18 а ззаду 235/40/18 при тому всі колеса інші і два постійно спускали faceoff.gif  ( попередній власник пів року на докатці їздив покі не стер її і прийшлось знайти колесо - тому докатку я не отримав в комплекті ).

 

 

Далі прийшов час ходової в яку, як я з своїм досвідом можу судити, ніхто від заводу виробника не лазив. Тому машина і не змогла пройти нормальний річний техогляд і з вердиктом "замінити сайлентблоки ходової" пройшла техогляд в іншому гаражі "за пляшку" ag.gif

 

Тому наступне що зробив після заміни гуми - позичив в знайомих нормальний підкатний домкрат, козлика і поліз до ходової. Задню оглянув і вирішив поки не рухати - явної катастрофи немає, присутні проблеми старості але не більше.

А от з тою алюмінієвою 8-ми ричажкою, прогнозовано, треба було поборотися. Добре що є розуміння що воно таке - купив повний комплект від Фебі за 180 фунтів. Забув про два різних нижні передні ричаги - з моїм щастям купив саме на попередне покоління А4/А6 з потовщеною шаровою faceoff.gif Докупив за 60 ще два ричаги окремо - хто в темі і потребує ті два ричаги пишіть, домовимось ag.gif Також були мертві підшипники обидвох передніх ступиць і за 35 фунтів/пара були куплені Nakata.

Звісно, не без танців з бубнами навколо болта кріплення верхніх ричагів але все замінив, Ходова ще оригінал, один підшипник ступиці вже мінявся. Сайлентблоки хоч і були надірвані в більшості але ще щось впиралися, шарові майже всі були без люфтів. Нагадаю - 300 тис! без пари км.

 

Поки лазив навколо ходової побачив що ліва електрична гідроподушка двигуна під заміну бо витікло мастило, задня подушка коробки і передня двигуна - розтовчени в хлам. На днях замовлю і поміняю - і це, сподіваюсь, буде поки що все по низу авто. Гальмам переднім профілактику зробив, колодок що ззпду що спереду досить.

 

Далі буде...


Изменено: sapphir, 20 Июль 2025 - 20:21

  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#2
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 982
  • Возраст: 43
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 20 Июль 2025 - 22:58

Останім часом на форумі або електрички або якісь проекти з 20+річними авто. Мені ближче друге тому і на новому місці взяв собі 19-ти річну Ауді А4 Авант 2006 2.0дизель на варіаторі в комплектації S-line з пробігом майже 300 тис км. Зразу кажу - вилизувати в ідеал вже пізно, машину занедбали але за рахунок запасу міцності до технічно "задовільного" стану думаю доведу. В принципі, і до Вектри був приблизно такий самий підхід - вона просто стартувала з трохи кращого рівня. Але ця зато пуляє - не те що 2.2 бензин ad_new.gif

І так, приїхала своїм ходом з джекічаном на панелі і напів спущеними 18-ми колесами за 300 фунтів. Під капотом - багато чого в маслі, забігаючи наперед - по відчуттях те чорне масло тече навіть по дротах і з кожного роз"єму витікає ag.gif Останні роки чотири на ній їздив молодий роботяга на роботу і назад, не передягаючись з робочого,і нічого в ній не робив. Стверджувати не буду, але і масло там тільки доливалось напевно але без заміни faceoff.gif

Але це Ауді - я мав колись А6 трохи старшу але технічно все те саме тому рівень витрат розумію. Звісно ніхто в такому бюджеті комплектацію не вибирає але S-line для А4 це дуже непогано ще й в універсалі срібного кольору і з чорним салоном!

Перше що почав шукати - диски і іншу гуму. Нажаль в 16 розмірі тут нічого не знайти за адекватні гроші тому знайшов по місцю 17 колеса з +/- нормальною однаковою гумою за 200 фунтів. Не фонтан по стану як диски так і гума, але краще за мої - в мене спереді 235/45/18 а ззаду 235/40/18 при тому всі колеса інші і два постійно спускали faceoff.gif ( попередній власник пів року на докатці їздив покі не стер її і прийшлось знайти колесо - тому докатку я не отримав в комплекті ).


Далі прийшов час ходової в яку, як я з своїм досвідом можу судити, ніхто від заводу виробника не лазив. Тому машина і не змогла пройти нормальний річний техогляд і з вердиктом "замінити сайлентблоки ходової" пройшла техогляд в іншому гаражі "за пляшку" ag.gif

Тому наступне що зробив після заміни гуми - позичив в знайомих нормальний підкатний домкрат, козлика і поліз до ходової. Задню оглянув і вирішив поки не рухати - явної катастрофи немає, присутні проблеми старості але не більше.
А от з тою алюмінієвою 8-ми ричажкою, прогнозовано, треба було поборотися. Добре що є розуміння що воно таке - купив повний комплект від Фебі за 180 фунтів. Забув про два різних нижні передні ричаги - з моїм щастям купив саме на попередне покоління А4/А6 з потовщеною шаровою faceoff.gif Докупив за 60 ще два ричаги окремо - хто в темі і потребує ті два ричаги пишіть, домовимось ag.gif Також були мертві підшипники обидвох передніх ступиць і за 35 фунтів/пара були куплені Nakata.
Звісно, не без танців з бубнами навколо болта кріплення верхніх ричагів але все замінив, Ходова ще оригінал, один підшипник ступиці вже мінявся. Сайлентблоки хоч і були надірвані в більшості але ще щось впиралися, шарові майже всі були без люфтів. Нагадаю - 300 тис! без пари км.

Поки лазив навколо ходової побачив що ліва електрична гідроподушка двигуна під заміну бо витікло мастило, задня подушка коробки і передня двигуна - розтовчени в хлам. На днях замовлю і поміняю - і це, сподіваюсь, буде поки що все по низу авто. Гальмам переднім профілактику зробив, колодок що ззпду що спереду досить.

Далі буде...

Цікаво, чи впливає розмір колес на МОТ, та інші аспекти експлуатації авто, як от страхування. В Україні, то зрозуміло, що можна ліпити, те, що стане

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#3
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1901
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано Вчера, 06:41

Андрюха 1981,напуркуа тягти цитату всього тексту, тим більше твій пост йде зразу за цитуємим? 


  • 0

ПТН ПНХ


#4
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3397
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:Була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано Вчера, 08:00

Цікаво, чи впливає розмір колес на МОТ, та інші аспекти експлуатації авто, як от страхування. В Україні, то зрозуміло, що можна ліпити, те, що стане

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk

 

Ну якраз в Україні різні за розміром колеса я бачив тільки раз - на свіжокупленому Кольті  дружини швагра, бо хоч яйця в їх родині в неї але знань по авто "0" а це її перше авто ad_new.gif  Так, з різними індексами швидкості але однакову по розміру і моделі Мішелін Прімасі і я колись ставив в розмірі 205/55/16 - але просто тоді я з такою швидкістю її "рубав" що просто фізично і фінансово не витягував всю однакову знайти і поставити ( тоді ще не було ОЛХ ah.gif ).

Тут, як казав брат але він не впевнений, є можливість ставити різні розміри на різні осі але якась не має бути менше за якусь - він здавав давно, вже не пам"ятає. Хіба що в дочки спитаю - вона зараз пробує здавати тут на права. Аналогічно на МОТ здається не дивляться на малюнок - тільки висота протектора важлива.



Паралельно з ходовою поліз в навісне мотора - зі сторони приводу ЕГР і дроселя все було залито маслом, фішка розходоміру повітря знята і мені казали що турбіна передуває але це не точно. Одним словом під"єднав комп і прочитав помилки - їх виявилось на диво небагато - Р0102, Р3103, Р3101, Р1570, Р0403 і Р0404. Остання особливо символічна ag.gif ag.gif ag.gif  З того що нагуглив - частина це знята фішка розходоміру і щось з ЕГР. Відповідно поліз туди - дпросель і ЕГР це два модуля рядом на впуску і вони найбільше були в мастилі. Як виявилось не тільки зовні - сам ЕГР був механічно пластиною заглушений але і засраний він був знатно з наростами в 3 і більше мм сажі. Механізм дроселя, електромотор - просто плавали в мастилі, коли вскрив воно потекло звідти як з редуктора, якщо хтось колись вскривав редуктора електромоторів, але не світле а чорне. Почав все мити - проміжна пластикова шестерня на дроселі зразу в руках розвалилася. Добре що в Україні їх печатають як на 3Д прінтерах так і пропонують латунні - замовив печатну за 350 грн, в середу має приїхати. В приводі ЕГР та сама проблема - аналогічну шестерню з"їло але це і добре - мотор ЕГР працює а заслінка не обертається, можна ту пластину-заглушку вже не ставити.

До турбіни і її геометрії поки не дійшли руки, це наступні кроки...  


Изменено: sapphir, Вчера, 08:02

  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#5
Sanyokk

Sanyokk

    Авторитет

    • Сообщений 3141
  • Возраст: 28
  • Имя:Sanyok
  • Город:Вінницькі хутори
  •  
  • Регистрация: 11.07.2012

Опубликовано Вчера, 08:38

Але ця зато пуляє - не те що 2.2 бензин

Мотор на скільки коняк?

Изменено: Sanyokk, Вчера, 08:38

  • 0

В ігнорі - Vigors.


#6
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3397
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:Була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано Вчера, 08:41

Мотор на скільки коняк?

 

140 напевно - мені це нецікаво було а що в техпаспорті написано не дивився, гляну.


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#7
Sanyokk

Sanyokk

    Авторитет

    • Сообщений 3141
  • Возраст: 28
  • Имя:Sanyok
  • Город:Вінницькі хутори
  •  
  • Регистрация: 11.07.2012

Опубликовано Вчера, 08:45

але S-line для А4 це дуже непогано ще й в універсалі срібного кольору і з чорним салоном!

Давай фото!
  • 0

В ігнорі - Vigors.


#8
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3397
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:Була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано Вчера, 09:06

Давай фото!


Поки немає що фоткати - якщо брав з розборки запчастини на 20-ти річні авто стан такий самий якщо не гірше - тільки відбитків жіночіх підборів немає на стелі і то тільки тому що їм стрьомно було в таке брудне авто сідати :)
А по потужності глянув - 103 кіловати як я і думав.
  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#9
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1618
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано Вчера, 09:23

Я так розумію ви в UK. Питання - нахіба брати корча із супутніми витратами на утримання?

п.с. за підхід - респект!

 

Фото в студію!))


  • 0

#10
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3397
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:Була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано Вчера, 09:43

Я так розумію ви в UK. Питання - нахіба брати корча із супутніми витратами на утримання?
п.с. за підхід - респект!


Фото в студію!))

Не корчі - це інший цінник взагалі. Я дивився Ноут 2008 року за 1400 - майже такий само брудний салон, є коцки по фарбі, облізлі фари, гуми доїздити. Технічно краще, дешеве обслуговування але там немає 8см килима під ногами водія і переднього пасажира.
Як я розумію - відносно нормальна машина з АКПП це тисячі фунтів, не сотні. А добавити ще страхівку і дорожній податок і машина стає як в Україні по ціні. Механіка булаб дешевше бо вибір більше але я не розглядаю взагалі.

Изменено: sapphir, Вчера, 09:44

  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#11
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 982
  • Возраст: 43
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано Вчера, 14:39

Мене цікавило питання зміни розміру шин взагалі, не тому, що різноширокі в даному випадку. Сам процес МОТ цікавий, техогляд їхній. З чим вони звіряти будуть наявний розмір, що встановлений? З табличками допустимих розмірів по заводу? Чув просто, що у разі ДТП все буде перевірятися ретельно, і за кожне порушення буде окремо штраф сумуватися до купи. Я маю на увазі технічні порушення

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#12
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22177
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано Вчера, 16:49

Далі буде...

Ти сам то все крутиш?
Бо платити в Британії за роботу трішки дороговато вийде. 

нахіба брати корча із супутніми витратами на утримання

Можливо щоб самому крутити, хоббі таке, цікаво людині. 

Мені і самому цікаво, був би тільки час і коштів трішки) 

Цікава тема. 

Фото таки давай. 


  • 0

#13
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3397
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:Була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано Вчера, 18:08

Ти сам то все крутиш?
Бо платити в Британії за роботу трішки дороговато вийде.
Можливо щоб самому крутити, хоббі таке, цікаво людині.
Мені і самому цікаво, був би тільки час і коштів трішки)
Цікава тема.
Фото таки давай.


Майже сам - з діагностичним пристроєм і запресовкою підшипників просив знайомих, а так сам - інструменту є купа, місце закрите на роботі також. Час - іноді після роботи або в неділю. Саму машину покі що поставив в такий режим що вона може стояти але на ній їздити неможна - тоді дорожній податок не платиш. А в кого таких авто десятки так і тримають - хочуть їздити то переводять в звичайний стан на місяць-два, а далі знову заморожують :)

Мене цікавило питання зміни розміру шин взагалі, не тому, що різноширокі в даному випадку. Сам процес МОТ цікавий, техогляд їхній. З чим вони звіряти будуть наявний розмір, що встановлений? З табличками допустимих розмірів по заводу? Чув просто, що у разі ДТП все буде перевірятися ретельно, і за кожне порушення буде окремо штраф сумуватися до купи. Я маю на увазі технічні порушення

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk


Не думаю що пройдений МОТ якимось чином до аварійного випадку стосується. За його відсутності - так, порушення. Але ж після нього що я нічого не можу в машині змінювати чи нічого не може зламатися? Є рішення суддів, не англійських, але все ж таки - пройдена зранку експертиза після обіду нічого не варта бо часу достатньо щоб змінити номери кузова. Тобто, як на мене, любий косяк з технічної сторони - це в першу чергу твоя проблема і тільки опосередковано служби техогляду і всіх інших..,
  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#14
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18628
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано Вчера, 18:18

Гарна система коли авто стоїть й не треба платити , зручно .
Коли сам гайки крутиш , то теж добре , я побоююсь в ходовку лізти , весь час там якісь ребуси що без зйомників та спец обладнання більше горя ніж ремонту .
Була якось на форумі стара Авдотья у Кнапика , він її довго не потягнув фінансово . Ну а якщо в тебе руки під шурупокрути заточені , то повинно все бути окейно .
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#15
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1618
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано Сегодня, 07:23

Share photo ag.gif


  • 0

#16
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3397
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:Була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано 55 минут назад

Все одно не відчипитесь - напишіть якійсь нормальний файлообмінник на якій закинути. Хоча ще раз кажу - в Тракториста під прес А6 в кращому стані ( по фото ) ніж моя faceoff.gif


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#17
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1618
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано 28 минут назад

напишіть якійсь нормальний файлообмінник на якій закинути

У мене тільки цей адекватно з УОК працює, але крапка сру faceoff.gif

https://postimages.org/ru/


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых