Дякую, я орієнтуюся на чувака від Юстаса, але резервний варіант
Нє-нє!
Розглянь всі варіанти)
Робив ще до війни,тому як там наразі буде-взнаєш.
Опубликовано 25 Июль 2023 - 05:13
Дякую, я орієнтуюся на чувака від Юстаса, але резервний варіант
Нє-нє!
Розглянь всі варіанти)
Робив ще до війни,тому як там наразі буде-взнаєш.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 25 Июль 2023 - 08:52
+1киїівводоканал надає цю послугу (повірка на місці без демонтажа), як і заміну при необхідності (якщо не пройшов повірку) з опломбуванням.
п.с. дані з їх сайту, там і цінники наведені.
Опубликовано 25 Июль 2023 - 08:59
киїівводоканал надає цю послугу (повірка на місці без демонтажа), як і заміну при необхідності (якщо не пройшов повірку) з опломбуванням.
п.с. дані з їх сайту, там і цінники наведені.
З ними я розважався весь минулий ранок, я з цього почав. Додзвонитися їм на жоден з чотирьох вказаних на сайті телефонів (включно зі знаменитим 202-02-02) не вдалося (зайнято, не беруть, музичка 15 хвилин) за більш ніж півгодини. Форма заявки передбачає, що зразу ж на сайті виставляється рахунок, який треба сплатити, а потім чекати поки вони вважатимуть за потрібне з тобою зв'язатися. Якщо вони призначать дату і час, які мене не влаштують, то можна чудово потрапити у наступне коло очікування їхньої люб'язності. З уже оплаченою послугою. Я вирішив, що цим шляхом я піду лише у крайньому випадку.
З ЦКС (їхня придворна контора називається Зручнотут) трохи краще - додзвонився хвилин за 15 і всього 10 хвилин слухав музичку, а потім навіть хтось зняв трубку. Правда, звук був як з голосного зв'язку на вулиці, а на початку оформлення заявки зв'язок перервася і ніхто не передзвонив (а у них знову зайнято), але цей варант я ще зовсім не відкидаю, до того ж на сайті є форма, яка начебто не передбачає попередньої оплати.
Але до того спробую якийсь трохи простіший варіант.
Опубликовано 25 Июль 2023 - 09:08
може в рівному краще
так, через людей які в темі, повіряють і за потреби міняють (все офіційно, в них навіть папери відповідні є), при цьому офіціали тільки з демонтажем, що холодна що гаряча.
спробую якийсь трохи простіший варіант.
обовʼязково поцікався чи роблять заміну за потреби, випадки різні бувають.
Опубликовано 25 Июль 2023 - 09:57
так, через людей які в темі, повіряють і за потреби міняють (все офіційно, в них навіть папери відповідні є)
при цьому офіціали тільки з демонтажем, що холодна що гаряча.
так наши також роблсять тільки спілкування з ними та час очікування - треш повний...
щодо гарячої, то мене тоді послали (звідки напрямок корабля дізнались, тоді ще невідомо було
)
й сказали, що це вже парафія не квк, а київтеплоенерго,
шо, власне підтвердив дзвінок до київтеплоенерго
Изменено: lame, 25 Июль 2023 - 10:09
Опубликовано 25 Июль 2023 - 13:16
Кстати, кто ни будь знает за шо уже второй месяц берут в графе за ЦО с формулировой функционирование системы ГВ и причем ГВ к ЦО?
так и гв и цо это парафия теплоенерго...
я б и не заметил таки да, по 4грн\мес
только у меня без формулировок - просто за цо (плачУ монобанком)
Изменено: lame, 25 Июль 2023 - 13:17
Опубликовано 25 Июль 2023 - 13:26
по 4грн\мес
це за що таке щастя?
с формулировой функционирование системы ГВ и причем ГВ к ЦО?
розписано
https://www.epravda....2/06/14/688138/
Опубликовано 25 Июль 2023 - 17:25
Колзи, таки розвели, ще й на загальнобудинкові потреби, а у нас в підїзді батарея років з 15 як зрізана, в місяць біля 3кгрн за підїзд
в мене просто за опалення,
паа каже, що в нього формулювання "функціонування гв" хоча суму не назвав)
48грн з копійками
не зрозуміло... там суми в десятки разів більші за меншу площу,
а в мене 60м2 та 3.3грн та 4.3грн за останні 2 місяці відповідно
(теплолічильник один на весь дім)
Це шось не те
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 19 Август 2024 - 12:49
може не зовсім за темою, але кращої не знайшов...
в неділю спустився в підвал за побутовою потребою,
поки дійшов, побачив, шо з дірки у звичайній магістральній трубі холодного водогону
вже не крапає, а ллється вода (як з напів-відкритого крану) -
не алярмова аварія звичайно, але калюжа вже набігла та поволі збільшується
набрав районну службу сервісу, пояснив...
не сказати, що застряг в 90-х, але негативні очікування до подібного сервісу
завжди присутні
прямо здивувався, коли за годину подзвонили,
аварійна бригада вже під входом до підвалу
хоча далі все пішло мабуть як повинно
сказали: "то не наше, - до завтра тектиме, передамо на сантехніка жеку" (с)
Опубликовано 19 Август 2024 - 16:12
Дірка до лічильника чи після? До лічильника обладнання Водоканалу, після вже ЖЕКу. Цеж просто, балансова відповідальність. Якщо би фігачило то вони звичайно залатали. А може і просто положили болт. Зазвичай вирішує тимчасове питання хомут, на багато років.
Опубликовано 19 Август 2024 - 16:19
Дірка до лічильника чи після? До лічильника обладнання Водоканалу, після вже ЖЕКу. Цеж просто, балансова відповідальність.
це підвал багатоквартирного будинку, тобто скоріш за все вже жек-івське,
тому вони й скинули на жек, здивувала швидка реакція аварійки
одного з досить великих районів столиці
Зазвичай вирішує тимчасове питання хомут, на багато років.
![]()
хомут там стоїть вже багато років
треба або більший\подвійний\щільніший хомут, або варить...
як буде нагода, піду побачу як вирішить жеківський сантехнік...
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых