Доброго дня. Не газовщик, але спробую максимлаьно детально пояснити суть питання.
ГБО 4 КМЕ НЕВО. Проблема - хаотичне відображення індикатора кількості газу у балоні. Тобто: заправився до повного - мають горіти 3 світлодіода, воно спочатку на 2 переходить, потім на 1, а потім на 1 червону (це протягом 2-3 км. руху по місту), потім десь чи підйом, чи нерівності по дорозі - клац і показує знову всі 3 (як повний балон). Вже другу заправку підряд така біда.
В програмі показання виставлені правильно. Близько нуля В - повний балон, близько 5В - пустий балон. Датчик 20кОм на 2 провода.
На повному балоні коли загорілась червона кнопка, підключаю комп, показує майже 5В (пустий), лізу в багажник дивлюсь на той датчик на балон - стрілка показує повний. Зняв роз'єм з датчика - нічого не змінилось, поставив назад - також глухо.
Відкрутив той датчик, зняв з балона - стрілка так і залишилась на повному, приклав до металу, покрутив датчик, а стрілка як була на повному так і залишилась. Поставив назад датчик у тому ж положенні, легенько постукав по корпусу пальцем - з 5В почало підніматись до 0,04 (як повний), на тому і прикрутив та поки залишив.
Проблема може бути у поплавку ? Чи він не може в повному балоні опускатись на дно ніяк? Чи проблема все ж у датчику (можливо віджив своє або просто не щільно прилягав до балона)? Ладно там не точно показував би, а він взагалі коли хоче тоді працює. Балон повний, а воно або показує всі 3 діода, або таке враження що перестає від вібрацій працювати тимчасово чи десь відстає від балона і опускається до червоної лампочки (хоча стрілка на датчику так і на повному). І ще що помітив. На пустому балоні покази мають бути 3.51 і не вище (тобто поплавок більше не опускається), а коли виникає оця проблема, то покази піднімаються аж до 4.98, тобто щось нереальне, тому й припускаю, або або датчик накрився, або він десь відставав від балона.
Куди копати і як перевірити датчик на справність?