Изменено: Пабло_ВГХТ, 30 Июнь 2025 - 22:15
Реклама

Доп вентилятор ООА
#1
Опубликовано 30 Июнь 2025 - 22:13
#2
Опубликовано 01 Июль 2025 - 08:25
Не той це форум з такими питаннями, да і по рокам спізнився десь мінімум на 20...
Колись ми починали з Запорожців, Вазів, Кадетів і щось таке ліпили. Зараз я б навіть не розглядав авто нижче Вектри С яку віддав пару місяців назад за три. Немає знань і/або грошей - дешевше і спокійніше пішки.Да, зараз складний час для пішоходів але все одно - 5 тис на +/- безпроблемне авто не така велика сума...
#3
Опубликовано 01 Июль 2025 - 09:09
Доброго часу доби, комрадос. Рішив я поставити електровєнтіль, бо віскомуфта достатнього обдуву не дає, а по дєньгам поки не густо.))) Треба ваша допомога. Був знайомий, який запітував вентилятор через реле бензонасоса. Нажаль в нього уточнити не можу, бо мав щастя виїзати і поміняв номера))). Як він це зробив?) Є вентилятор, жмут проводів, кнопка шестиконтактна на три положення. Як це всьо зібрати?)) якшо ж кину напряму провода, то буде грітись? Не даремно ж він через релюшку виводив?) Якшо питання дурнувате і легке, не закидуйте тапками, по електиці ше не нашаманивсясильно)))
шукай готові рішення зі схемами/картинками на просторі тирнета на будь яке авто(хоч на ТАЗи)
Не той це форум з такими питаннями, да і по рокам спізнився десь мінімум на 20...
Колись ми починали з Запорожців, Вазів, Кадетів і щось таке ліпили. Зараз я б навіть не розглядав авто нижче Вектри С яку віддав пару місяців назад за три. Немає знань і/або грошей - дешевше і спокійніше пішки.Да, зараз складний час для пішоходів але все одно - 5 тис на +/- безпроблемне авто не така велика сума...
то є так
#4
Опубликовано 01 Июль 2025 - 09:49
Пабло_ВГХТ,
забий в гугл "як підключити електровентилятор через реле". Додатково треба докупити датчик температури фірми Vernet + трубку з різьбою для датчика. І реле з запобіжником.
На драйві все є.
кнопка шестиконтактна на три положення
це зайве. ніяких кнопок - тільки датчик.
Изменено: 27REGION, 01 Июль 2025 - 09:51
#5
Опубликовано 01 Июль 2025 - 20:19
Рішив я поставити електровєнтіль, бо віскомуфта достатнього обдуву не дає,
Якщо віскомуфта не дає достатнього обдуву то електровентилятор тим паче не допоможе.....
Чистий радіатор всередині+гарно вимитий зовні;правильно працюючий термос;коректно працююча кришка радіатора;гарна рідина в системі охолодження і будуть запорукою чудової роботи віскомуфти....
Те що електровентилятор маслатиме безупинно не означає що система охолодження коректно працюватиме....
Все імхо як власника користувача віскомуфти.Ніяких електровентиляторів в голову не приходить.....
Електровентилятор ставив собі один раз-на ГАЗ-2401 в далекі 90сті роки....Позаяк вентилятор охолодження маслає постійно бо прикручений до шківа і не має віскомуфти.Взимку двигун швидше прогрівався і салон прогрівався краще багатьох сучасних іномарок.Радіатор опалювача латунний товщиною з цеглину.....
Ось так якось.....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#9
Опубликовано 02 Июль 2025 - 11:51
віскомуфта може не працювати.
А її хтось перевіряв?Віскомуфта до речі копійчана в ремонті....
Тому електровентилятор як альернатива - дешево та ефективно.
Розглянемо варіант-встановлений електровентилятор не допоміг!
Що далі?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#13
Опубликовано 02 Июль 2025 - 17:08
невже хтось буде суперечити що кожний агрегат який має привід від колінчастого валу краде потужність мотора?
Краде, але мабуть не так сильно як компресор кондєя, скоріше неможливо виловити ту економію методом заправки до повного, загубиться в похибці вимірювань
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#14
Опубликовано 02 Июль 2025 - 17:55
А вентилятор святим духом харчується?))
невже хтось буде суперечити що кожний агрегат який має привід від колінчастого валу краде потужність мотора?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#16
Опубликовано Вчера, 15:41
невже хтось буде суперечити що кожний агрегат який має привід від колінчастого валу краде потужність мотора?
Не в тому річ...
Маю думку,що німцями на стадії проектування та випробувань закладено-що термомуфта триматиме комфортний температурний режим двигуна навіть при буксирувані Омегою кемпера на гору Арарат в 40градусну спеку......
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#17
Опубликовано Вчера, 17:46
Не в тому річ...
Маю думку,що німцями на стадії проектування та випробувань закладено-що термомуфта триматиме комфортний температурний режим двигуна навіть при буксирувані Омегою кемпера на гору Арарат в 40градусну спеку......
Вантажівки майже всі на віско. 43 тони повна вага. Провірена роками технологія.
3 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых