может потому что камрюхи у нас берут не столько физлица, как юрики, а пассат просторнее внутри и багажник больше за те же бабки?
а есть статистика?)
сколько автивок покупал - ни разу у юрика...
Опубликовано 05 Март 2017 - 21:18
Враховуючи, що Тойота у Європі не продає Кемрі вже більше 15 років - це ж дивно, що ти їх там не встрєчал... А не продає вона їх по тій же причині, чому останньою Омегою була Б і заміни їй не було, а останній Скорпіо перестали випускати взагалі до запланованого терміну і заміни йому не було також.Я проехав через 9 стран вообще не припомню что Camry встречал ...
Опубликовано 10 Март 2017 - 00:13
Почему ?
В кінці 90-х попит на не преміумні марки машин Е-класу впав у Європі в рази, а на початку 2000-х ще більше. Тому випуск Скорпіо був згорнутий на декілька років раніше (не кажучи вже про те, що лупате покоління було непопулярним з самого початку). Кемрі останні свої роки у Європі продавалася обсягом 3000 штук на рік у всій Європі разом, у Максіми були смішні обсяги європейських продажів, Хонда Ледженд не пішла, Хьонде ХГ не пішов. Та у азатів ні дизеля, ні універсалу не було, так що і не дивно. Опель ризикнув залишитися в опустілому сегменті і деякий час підбирав тих клієнтів, які залишилися. Потім Пежо зі своїм 607 спробував щось підібрати, але сегмент таки всох, та і 607 на ранніх етапах був сируватим. С6, таке враження, що на помітні продажі особливо і не розраховував - чисто демонстрація можливостей марки і урядова машина. Вел Сатіс і забув яка там була велика Лянча - так само. Хьонде Гренджер в Європі також нє взлєтєл. Ну і все. Преміум себе непогано чухав весь час. Д-клас підріс у розмірі.
Опубликовано 15 Март 2017 - 00:08
Опубликовано 15 Март 2017 - 01:40
конкурент максимум Пассату. пусть и тоже - не плохо. абы продавалась.
Опубликовано 10 Май 2018 - 19:08
pepel, нафіга в три теми ліпити однакове відео?
пости
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых