В 87 у отца появилась 05, в 91 г. поставил белорусское гбо, с тех пор все машины в семье на газу..Хто тут в 97-у вже їздив на газі.
Теперь вопрос - дальше шо? От этого как то физика процесса поменяется?
Опубликовано 06 Март 2017 - 09:48
вот объясни со своей точки зрения - приезжает клиент, говорит троит на газе, а на бензине все норм, и это на ГАРЯЧЕМ моторе. Отправляешь менять свечки - не верит, говорит: "на бензине то все норм". Выкручиваем свечи, уменьшаем зазоры, вкручиваем, и чудо - мотор не троит. Че за хрень? Волшебство? Колдунство? Таких случае сотни.
Саша, пояснюю .... в силу зносу центрального електродазазор збільшився більше ніж це передбачено характеристиками для даного мотора (чи моделі свічки), купивши нові ви привели зазори в норму. підігнувши боковий електрод ви так само привели зазор в норму але "на око". тому найліпше виставити правильний зазор щупом для конкретної моделі свічки (чи мотору). І кажу це я як практик, бо на свому моторі свічки за 60тищ на газу міняв один раз і то різниці не відчув. а свічки 3 з 4 пробивали на корпус при тиску і від 2500обертів (перевіряли на стенді), нові те перевірили все гуд було. так от від заміни різниці - нуль. тому важливість свічок в ГБО сильно перебільшена, вони просто мають бути в нормальному стані без пробоїв і з заводським зазором. далі треба шукати причини в іншому.
bucket, Раніше ти писав про довже життя модуля запалення і т.д. при зменшені зазору. .... знову ж таки, при нормальному заводському зазорі виставленому по шупу. все буде гуд з тим модулем, бо він на такий зазор і розрахований.
Кнапик, ИГОРЯН, прохання не переходити на особистості. вважайте останнім китайським попередженням
Опубликовано 06 Март 2017 - 10:24
Раніше ти писав про довже життя модуля запалення і т.д. при зменшені зазоруНе писав я такого.Купляв на газ завжди стандартні свічки.При перших признаках,типу дав газ ,а машина не поїхала зразу як треба міняв свічки.Машину грів на бензині зимою і літом до 90 ,а потім переключав на газ.
Arbeit macht frei
Опубликовано 06 Март 2017 - 21:07
Всім дякую! Скільки людей .стількиж думок. Для себе вирішив ставить стандартні (зменшу зазор до 0,9) а там видно буде.На прпередні машині (теж опель) відїздив 80тис. При цьому замінив двічі котушку (так і не пойму чому вони пробивають свічки міняв кожні 15-20тис.) Зараз зробив універсальну писав тут http://www.opel-club...ganiya-astra-h/
Опубликовано 06 Март 2017 - 21:47
Как модуль изымал при замене свечей?
Та я вже прочитав пару імпортих сайтів по цій дискусії.Всі радять купляти дешеві стандартні свічки і міняти разом з маслом або купляти газові свічки якщо прописана модель авто чи мотора.Обов"язково гріти машину на бензині,не їздити до повного закінчення газу.
Arbeit macht frei
Опубликовано 06 Март 2017 - 22:24
Та я вже прочитав пару імпортих сайтів по цій дискусії.Всі радять купляти дешеві стандартні свічки і міняти разом з масломА модуль каким боком к этому?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 07 Март 2017 - 08:38
ОК. Чем "газовая" свеча отличается от обычной?
Пишуть,що там тонший центральний електрод,зазор 0.8,і вона на 1 порядок "холодніша" від стандартної.Ну і ціна немаленька.Повторюсь,модель і тип мотора мають бути вписані в специфікації свічки.Хотя це може бути маркетинговий трюк як і газове масло.
Логічно виходить що можна купити просту свічку на порядок "холоднішу" і зменшити зазор.
Изменено: bucket, 07 Март 2017 - 08:41
Arbeit macht frei
Опубликовано 07 Март 2017 - 08:56
Федор, вот ты прочитал про гмо свечи вроде все по теме и шо? Ничего не смутило? Я всем клиентам говорю, что газовых свечей не бывает, это развод на бапки .. И ты знаешь, верят)) и ездит все без проблем
Ніхто в темі не говорив про калільне число.З зазором я частично оказався неправий.Треба клепати але свічку брати з вищим калільним числом(холоднішу).Може це комусь пригодиться?
Arbeit macht frei
Опубликовано 07 Март 2017 - 09:13
Я всем клиентам говорю, что газовых свечей не бывает, это развод на бапки .А у кого-то они где-то когда-то стояли на деревянной Вектре и это точно видел один знакомый хорошего приятеля троюродного брата бабушки свояка кума.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 07 Март 2017 - 09:31
До моєго мотора йдуть 2 моделі свічок від бош.Йдуть і інакші свічки,просто приклад на боші.
Перша дешева ,зазор 0,9,опір 6кОм.
Друга в 2 рази дорожча,холодніша,зазор 0.7,опір 6 кОм.
Опір однаковий,а зазори різні,катушці нічого не станеться і клепати не треба.
Я думаю така сама ситуація на всі моделі.
Arbeit macht frei
Опубликовано 07 Март 2017 - 09:38
До моєго мотора йдуть 2 моделі свічок від бош.Программа дает одну. http://www.exist.ua/...&sr=81&Cat=Opel
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 07 Март 2017 - 09:49
Arbeit macht frei
Опубликовано 07 Март 2017 - 11:59
Rek,Та друга є аналогом GM
55564962
http://solnechnogorsk.cemavto.ru/products/GM%2FOPEL%2FDAEWOO/55564962.html#c-minfo
і в 2 рази дешевша
http://ukrparts.com.ua/part/0242236571/BOSCH/
http://ukrparts.com.ua/part/55564962/OPEL/
Изменено: bucket, 07 Март 2017 - 12:07
Arbeit macht frei
Опубликовано 09 Март 2017 - 07:54
Опір однаковий,а зазори різні,катушці нічого не станеться і клепати не треба.
Это указано сопротивление подавительного резистора, встроенного в свечу. А не искрового промежутка.
По сравнению с сопротивлением искрового промежутка, 6 кОм в микроскоп не видно - это практически ноль.
Опубликовано 09 Март 2017 - 08:08
Это указано сопротивление подавительного резистора, встроенного в свечу. А не искрового промежутка.
По сравнению с сопротивлением искрового промежутка, 6 кОм в микроскоп не видно - это практически ноль.
Я мав на увазі що є готові свічки з маленьким зазором і походять довше від дешевих.
Arbeit macht frei
Опубликовано 12 Март 2017 - 13:12
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых