Ніякий американець, при наявності вибору з якого штату купувати машину, не купить її з НЙ або Нью-Джерсі (Пенсільванії, Мічігану, Коннектікуту і так далі, тобто тих, де є сніг і дороги посипають сіллю). Хіба що якщо він у цьому штаті і живе і ні в Орегон, ні у Джорджию за машиною не поїде.
А тут флад демедж і в Києві воно буде коштувати - я правильно розумію, за оптимістичними підрахунками 12 куо? Напуркуа? Це ж всього лише Акорд. Нафіга топлений Акорд за 12 куо?
Те, що американець при здоровому глузді може купити Гольф доволі рідкісного у них німецького складання, або, на крайняк, зроблений у Чаттанузі Пассат з класичним у них атмосферним двигуном 2.5, але ніколи не купить мексиканську Джетту с турбодвигуном - це інша розмова. В кінці кінців, це у Штатах обслуговувати ФВ дороге, а у нас цю Джетту можуть ремонтувати майже в кожному гаражі і плювати на якість виготовлення, тобто для імпорту в Україну вона може й має сенс.
Міняє машину кожні три (або два, точно не пам'ятаю роки) за трейд-іном. В кредит.
Сама фінансово вльотна модель володіння машиною у штатах, не рахуючи невдалого лізингу, та і то коли як. Але більша частина американців так і купує, це національна традиція, хоча і не у всіх сім'ях.