Всім привіт, є астра J 1.7 96 квт. A17DTS
купив прогу опком 150460B
яка показує практично всі дані, крім рівня сажі
питання наступне є кілька параметрів, чи можна по них щось сказати про сажевий ?
регенерація сажевого запускалася вже кілька разів, після похолодання.
чи це норма ?
пробіг 170 з копійками.
пробіг, 40% місто 60 % траса.
прикріпляю дані :
Реклама

Діагностика Astra Jсажевий
#1
Опубликовано 26 Декабрь 2017 - 10:14
#7
Опубликовано 26 Декабрь 2017 - 22:23
запускается процедура проверки дилерским сканеромне только
є ще ідеї ?
які ще треба?
З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661

#10
Опубликовано 27 Декабрь 2017 - 00:01
Cr-z сажу перевірити неможливоя в курсі
Launch

З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661

#14
Опубликовано 02 Август 2018 - 09:51
Прошу поради:
і так астра з a17dts
проблема була що проходили регенерації раз в 100 км.
і також вискакувала помилка при їзді накатом по першій лямбді, щось типу шо лямбда працює в не запланованому режимі.
вирішив відшити сажевий та ЕГР
звернувся до нібито перевірених людей.
сажу та егр відшили, коли їхав від них додому помилка по лямбді зникла, але на наступний ранок одразу зловив помилку по датчику температури палива, вона проявляється лиш тоді коли машина постоїть 10-12 годин при заводці, вискакує сервісне повідомлення "подходит срок техобслуживания" прочитав опкомом P0181 - Ошибка P0181 Неправильный Показатель Датчик А Температуры Топлива
при тому заводиться без проблем на холодну чи то гярячу, лиш при заведенні білий\сизий дим, але буквально 2 хв. після чого все ок, тільки потім при великих оборотах чорний дим.
звернувся я до тих в кого прошивав, сказали може баг прошивки, прошили ще раз, і сказали заглушити заглушкою ЕГР.
я це все зробив, і отримав помилку P0401 Неэффективность системы рециркуляции отработанных газов.
знову написав "канторі" сказали по ЕГР помилку заберуть. а от з першою розбиратися самому.
хто що порадить ?
#18
Опубликовано 02 Август 2018 - 14:39
Прошу поради:
і так астра з a17dts
проблема була що проходили регенерації раз в 100 км.
і також вискакувала помилка при їзді накатом по першій лямбді, щось типу шо лямбда працює в не запланованому режимі.
вирішив відшити сажевий та ЕГР
звернувся до нібито перевірених людей.
сажу та егр відшили, коли їхав від них додому помилка по лямбді зникла, але на наступний ранок одразу зловив помилку по датчику температури палива, вона проявляється лиш тоді коли машина постоїть 10-12 годин при заводці, вискакує сервісне повідомлення "подходит срок техобслуживания" прочитав опкомом P0181 - Ошибка P0181 Неправильный Показатель Датчик А Температуры Топлива
при тому заводиться без проблем на холодну чи то гярячу, лиш при заведенні білий\сизий дим, але буквально 2 хв. після чого все ок, тільки потім при великих оборотах чорний дим.
звернувся я до тих в кого прошивав, сказали може баг прошивки, прошили ще раз, і сказали заглушити заглушкою ЕГР.
я це все зробив, і отримав помилку P0401 Неэффективность системы рециркуляции отработанных газов.знову написав "канторі" сказали по ЕГР помилку заберуть. а от з першою розбиратися самому.
хто що порадить ?
что и требовалось доказать, читай мои комменты что я тебе советовал ранее
#19
Опубликовано 09 Август 2018 - 14:21
Все дуже просто, повернути в сток та приїхати до нас, пофіксим.
Изменено: Vladyslav-r, 09 Август 2018 - 14:23
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых