Реклама

Astra J 1.7 2012 р.в. проблеми з машинкою.
#1
Опубликовано 01 Июнь 2018 - 07:14
#2
Опубликовано 01 Июнь 2018 - 07:24
Пробіг?
Що показує компютер по забитості сажевого?
Примусову регенерацію робив?
#4
Опубликовано 01 Июнь 2018 - 08:29
van4a1984,была похожая проблема на пассате Б6....
Примусова регенерация кривой рукой была стартом 2-х месячного гемора....
Я бы искал офов для комплекса
Если пробег не ее и саже труба-онли замена сажи и на базар
Офиціали нічого з дизелем не роблять взагалі по такій проблемі ні в Рівному ні у Львові.
Пробіг 163 тис. думаю рідний купував сам з аукціону минулого року а Люксембург.
#9
Опубликовано 01 Июнь 2018 - 09:53
Це зрозуміло, знайти не можна, ніхто за таку паливну і такий комп.блок неберуться
Про вдалий вибір авто з економічним двигуном зрозуміло...
Зрозуміло що нема діагностів по електриці,але ж яким чином попадає солярка в оливу визначити були б повинні...
Бош Сервіс Вінниця?
Аверс центр Київ?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#12
Опубликовано 01 Июнь 2018 - 10:18
Так
Сажевий сильно забитий.
Вирізати фізично і відшити програмно / замінити.
Изменено: Maxim B., 01 Июнь 2018 - 10:23
#13
Опубликовано 01 Июнь 2018 - 10:30
Слово диагност и опель(тем более дизельный) как оказалось в неньке слова не допустимыеНу хоть не вне закона? А то я тревожусь.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#17
Опубликовано 01 Июнь 2018 - 14:06
Алексей хочу почути Вашу думку - куди рухатися, різати саду чи не трогати її, а шукати "диагноста"?
тут диагност прохаванный и в топливной аппаратуре в одном лице должен быть....хз где его искать.
система коммон рейл стоит?
на вагах с насос форсунками соляра в масле это как правило разбитая ГБЦ-колодцы под форсунками
на коммон рейле это может быть льющая форсунка/ки
#18
Опубликовано 01 Июнь 2018 - 17:09
Паливна типу комон рейл на апаратурі і мозгах денсотут диагност прохаванный и в топливной аппаратуре в одном лице должен быть....хз где его искать.
система коммон рейл стоит?
на вагах с насос форсунками соляра в масле это как правило разбитая ГБЦ-колодцы под форсунками
на коммон рейле это может быть льющая форсунка/ки
#19
Опубликовано 01 Июнь 2018 - 20:01
Паливна типу комон рейл на апаратурі і мозгах денсотут диагност прохаванный и в топливной аппаратуре в одном лице должен быть....хз где его искать.
система коммон рейл стоит?
на вагах с насос форсунками соляра в масле это как правило разбитая ГБЦ-колодцы под форсунками
на коммон рейле это может быть льющая форсунка/ки
#21
Опубликовано 04 Июнь 2018 - 16:50
Солярка в маслі через незавершені регенерації, глушиш машину під час регенерації. Часті регенерації бо сажовий забити або заліплений сажою датчик в сажовику, тре викрутити йогог і почистити, якшо не поможе знач вирізати сажу і відшивати її. Цокот скорше за все то форсунка, компенсують втрату потужності через забити сажовий, на малих оборотах певно не тягне машина. Шоб цокот пішо треба вирізати сажовий і добалояти двухтактре масло в солярку., або зняти і відправити на діагностику у львові є фірми.
#24
Опубликовано 13 Июнь 2018 - 08:59
Візуально про сажевий багато не скажеш. Сажа є. Повітря проходить важко, навіть якщо він і не був сильно забитий це питання часу/пробігу з нашим дизелем. Регенерації взимку через 50 км. Влітку через 150 км.А що казали про сажевий ? Був забитий ? Візуально в якому стані ?
І як часто регенерації проходили ? З яким інтервалом ? Км
#30
Опубликовано 17 Декабрь 2018 - 23:58
Конкретно тут не був, але в Рівному всі, крім Автолюкса, за денсо братися не хочуть
Привіт!Вирішив проблему? Бо в мене щось схоже.Машина з аукціону 142000 пробіг .Регенирація включаеться часто але я по місту катаюсь і на короткі відстані.І ще таке питаня в мене регенерація може включитися і при 60 градусах може хтось підскаже в чому проблема?
#32
Опубликовано 20 Декабрь 2018 - 21:05
Вирізай і відшивай сажевийПривіт!Вирішив проблему? Бо в мене щось схоже.Машина з аукціону 142000 пробіг .Регенирація включаеться часто але я по місту катаюсь і на короткі відстані.І ще таке питаня в мене регенерація може включитися і при 60 градусах може хтось підскаже в чому проблема?
Клапан поміняв. Стало ще гірше, не можу знайти електрика щоб обнулив і навчив клапан scvМеняй редукционный клапан и не будет цокать.
Поставишь клапан svc, прогрей двc, в op-com обучи его и топливная станет работать тише.
#33
Опубликовано 05 Январь 2019 - 21:14
Привіт , появилась похожа проблема при прогріві авто зранку (але частіше коли включений кондиціонер на обігрів , якщо виключати дуйку на 0 та почекати коли авто набере температуру може і незпрацьовувати) часта регенерація фільтра . Промив фільтр не помогло . Можливо хтось зтикався з такою проблемою
Изменено: Ihor.K, 05 Январь 2019 - 21:27
#34
Опубликовано 01 Март 2019 - 12:35
Поки що проблему не вирішив.
#35
Опубликовано 02 Июль 2019 - 18:44
Доброго дня.Ты не путаешь регенерацию с лампочкой ДПФ ? Регенерацию глазом не видно.
Регенерація це коли трішечки плавають оберти і розхід миттєвий показує не 0,4-0,5 літрів, а 2-3 літри на холостих обертах чи повинна загорітися лампочка на приборці?
Изменено: PSL, 04 Июль 2019 - 20:00
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых