и еще смотрите при выборе шин что бы индект скоростной был Т или Н, если будет V то эта шина меньше проедет чем шина с меньшим скоростным индексом...
О, за цю підказку велике дякую!!! Я думав навпаки, чим вище індекс, тим довше походить.
Опубликовано 18 Июль 2018 - 07:35
З моїм пробігом в 3-5 тисяч, як правильно каже bazl
З таким пробігом над вибором можна сильно не заморочуватись, резина скоріше потріскає, ніж зітреться.
напевне точно не потрібно заморачуватись з вибором. Взяти те, що в бюджет поміщається, і не ломати голову. Ось, наприклад, Austone SP-801. Симметрична, як мені і подобається
Опубликовано 18 Июль 2018 - 16:42
Друзі мої!!! Запропонували б\у Continental ContiEcoContact 3. Ціна 2500, ну і плюс доставка, від 200 гривень. Рік, неточно, від 06 до 13. Боюсь, що там уже мікротріщини єсть. Що скажете? Що порекомендуєте? Відповідь потрібно було дати сьогодні, але домовились до завтра.
Опубликовано 23 Июль 2018 - 15:36
В 2016 році обрав Hankook Kinergy Eco K425, вибором задоволений, особливо приємно було коли пішов на ринок і виявилось що 1 шина вартує 40$, в неті ціни були 45-50дол.
Гума м'ягенька , до цього був бріджстоун дуравіс(таке дубове шо ппц). За весь час, на ханкуку, ніяких гуль і тп. Спочатку думав, як на такій гумі їздити по грунтовках з камінням, нічого все норм.
Ще приємно - це те, що витрати пального зменшились десь на 0,5л./100км.
Комлект нової обійшовся за 160$ ,розмір правда 185/65/15.
Изменено: name97, 23 Июль 2018 - 15:38
Опубликовано 23 Июль 2018 - 17:29
до цього був бріджстоун дуравіс(таке дубове шо ппц).
Офіційно така модель Бріджстоуна в Україну не поставляється. Це контрабанда з Європи. В цій шині 92-й індекс навантаження (для нас, переважно, йдуть з 88-им), через це вона така дубова. Європейці їздять на таких шинах залюбки, тому що там рівні дороги і такі шини довше ходять.
Опубликовано 23 Июль 2018 - 21:05
Офіційно така модель Бріджстоуна в Україну не поставляється. Це контрабанда з Європи. В цій шині 92-й індекс навантаження (для нас, переважно, йдуть з 88-им), через це вона така дубова. Європейці їздять на таких шинах залюбки, тому що там рівні дороги і такі шини довше ходять.
Добло був взутий у бріджстон з салону. До того ж 2005-року виробництва, ще це могло вплинути на дубовість. Треба було ще раніше замінити шини, я все на протектор дивився, що він не стирається...
Завантажував у добло 700-800кг, і витримав ханкук таке навантаження, правда тиск 2,7атм, і їхав я не більше 80км/год.
Під час дощу недоліків, не виявив. Правда їжджу по пдр в основному. Максимум що їхав це 120-130 в Румунії на автомагістралі. Так що за більші швидкості нічого не скажу.
Опубликовано 25 Июль 2018 - 14:20
В 2016 році обрав Hankook Kinergy Eco K425, вибором задоволений, особливо приємно було коли пішов на ринок і виявилось що 1 шина вартує 40$, в неті ціни були 45-50дол.
Гума м'ягенька , до цього був бріджстоун дуравіс(таке дубове шо ппц). За весь час, на ханкуку, ніяких гуль і тп. Спочатку думав, як на такій гумі їздити по грунтовках з камінням, нічого все норм.Ще приємно - це те, що витрати пального зменшились десь на 0,5л./100км.
Комлект нової обійшовся за 160$ ,розмір правда 185/65/15.
это вообще то был бриджстоун Ц-шка (грузовая серия дюравис ) от этого она жесткая !
Офіційно така модель Бріджстоуна в Україну не поставляється. Це контрабанда з Європи. В цій шині 92-й індекс навантаження (для нас, переважно, йдуть з 88-им), через це вона така дубова. Європейці їздять на таких шинах залюбки, тому що там рівні дороги і такі шини довше ходять.
а зачем нам официальные шины которые будут дороже контрабаса?
Опубликовано 25 Июль 2018 - 15:36
И так, друзья, кончились мои мытарства, отписываюсь. Думал уже одолжить немного, и взять 200 баксов, а по весне уже купить резинку. Но потом подумал-подумал, и решил все таки взять резину, а то деньги могут разойтись. Взял я таки 4 новых шины, NOVA-FORCE HP, 205\65\15, 94V. По 1000 за штуку. Китаец, но зато новая. Если не ошибаюсь, то 13 неделя 18 года. Остальные были 16 года, и начало 17. По экономии стрелочка стоит на С, по дождю на В, ну и шумность 71дб, как и у большинства.
Первые впечатления, на расстоянии 30км. Мягче и тише Амтел Норд Мастера зимнего, и летней Бриджстоун. При перестроении ведет себя хорошо. Да все вроде бы лучше, вот только с торможение вроде бы чуть-чуть слабее, на "нано" усилие. Надо немножко сильнее давить. Или на нано секунду раньше начинать. Но это не точно.
По балансировке не очень понравилось. Одна шина только 10 грамм, вторая 25 на 35, третья если не ошибаюсь, 20 на 50, и четвертая, 70 на 25 или 35, уже не помню точно. Не следил четко, так как в это время менял резину.
На этом вроде бы и все. Спасибо ВСЕМ Вам, друзья, что помогали, и помогли с выбором резины. Налил вам ВСЕМ. Кто не пьет, того не заставляем...
Опубликовано 26 Июль 2018 - 17:37
Опубликовано 27 Июль 2018 - 14:06
це як "послухай жінку і зроби по-своєму"
Да, що є то є... Так вийшло. Правда й виходу іншого не було. Брать б\у років 6, якщо не більше, за 800 гривень штука, не є добрий вибір. Белшина за 980, про яку я читав, що вона в тестах АДАС, із 10 чи 12 брендів, була на останньому місці, теж не ахті. А тут нова, за 1000гр, 2018 року... Один знайомий їздить на ній уже давно, і хвалить. Та і у самого продавця така ж стоїть. І товариш, у якого грузовик ДАФ, підтвердив, що вони всі на китайскій, і нема проблем. Все це, а і в більшій частині нехватка вибору, і вплинуло на таке рішення.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых