Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Toyo Observe G3-Ice. Шип.


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
38 ответов в теме

#36
Nazgul

Nazgul

    Авторитет

    • Сообщений 15363
  • Возраст: 40
  • Имя:dsdfdsf
  • Авто:E32 735
  •  
  • Регистрация: 13.11.2007

Опубликовано 03 Октябрь 2018 - 14:49

но потихоньку изучая её возможности, без фанатизма. :ad_new:

Та я так не вмію.

Достатньо пару разу "дать угла" і одразу все ясно.

До речі дуже дієвий метод, коли різко змінились умови... наприклад на вечір денний  дощ замерз і на дорозі скло.

Коли намагаєшся їхати обережно - ніколи не знаєш де та межа, яку не варто перетинати дієш ніби навпомацки, постійно в напруженні..понесе чи ні понесе. Але варто пару разів зірвати машину в занос і в мізках автоматично встановлюється межа  діапазону, яку перетинати треба дуже обережно. Відповідно й комфортна зона з поправками теж якось сама автоматично з'являється. І далі до кінця поїздки вже просто в ній спокійно собі їдеш.



Я ось подивився на росаву з задку

39310091.jpg

А я ж на ній в Карпати їздив за місяць до того, як перевзувся. Тобто гірше сильно вона не стала з того моменту. При чому дорогу застав всяку. Назад від Києва взагалі повна срака була. Три аварії на дорозі бачив, одна взагалі свалка повна.

37744916.jpg

 І не скажу що якось сильно дискомфортно себе почував. Їхала, греблась.

 

Так шо навряд чи сава викличе в мене якісь дуже негативні емоції.



#37
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 11853
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 03 Октябрь 2018 - 18:47

Коли намагаєшся їхати обережно - ніколи не знаєш де та межа, яку не варто перетинати дієш ніби навпомацки, постійно в напруженні..понесе чи ні понесе. Але варто пару разів зірвати машину в занос і в мізках автоматично встановлюється межа  діапазону, яку перетинати треба дуже обережно.

Пригадалося, бачив якось як жіночка на Фабії на світлофорі відкрила дверку, висунула ногу і совала нею по асфальту туди - сюди, напевно із такою ж метою  :sm13_:



А загалом правильно кажеш, також так роблю, щоби мати поняття про щеплення з поверхнею і щоб без сюрпризів.


  • 0

#38
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 05 Октябрь 2018 - 21:24

Пригадалося, бачив якось як жіночка на Фабії на світлофорі відкрила дверку, висунула ногу і совала нею по асфальту туди - сюди, напевно із такою ж метою 

:sm13_:  :sm13_:  :sm13_:

 

Я взагалі ще й іншу думку маю для формування картинки. Ми в своїй повсякденній їзді та в своїх навичках до тестувальників і на постріл не наближаємося. Відповідно, на все потрібно робити адекватну поправку.

 

Так, з негативних сторін Yokogama iceGuard IG55, коли вибирав шини в минулому році, я зустрічав єдиний показник: "невпевнено веде себе при колійності". І одразу виникають питання. Що таке "невпевнено"? Абсолютно суб'єктивний критерій. А якого характеру колійність? Припустім, заледеніла колія? Чи просто  прокатаний сніг? І в який момент невпевнено? Якщо під кутом 90 градусів скакати по коліям? Чи якщо на швидкості 100+? Чи й те і інше одночасно?

 

Взяв, їздив, міняв ряди, в тому числі по льоду і по прокатаним сніжним коліям - нормально там все. 


А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#39
Nazgul

Nazgul

    Авторитет

    • Сообщений 15363
  • Возраст: 40
  • Имя:dsdfdsf
  • Авто:E32 735
  •  
  • Регистрация: 13.11.2007

Опубликовано 08 Октябрь 2018 - 07:15

Взяв, їздив, міняв ряди, в тому числі по льоду і по прокатаним сніжним коліям - нормально там все.

Та суб'єктивно, я взагалі якоїсь різниці між тою гумою, що юзав, не сильно-то й відчуваю, особливо з поправкою на різницю в рік, при зміні тапок.






1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых