но потихоньку изучая её возможности, без фанатизма.
Та я так не вмію.
Достатньо пару разу "дать угла" і одразу все ясно.
До речі дуже дієвий метод, коли різко змінились умови... наприклад на вечір денний дощ замерз і на дорозі скло.
Коли намагаєшся їхати обережно - ніколи не знаєш де та межа, яку не варто перетинати дієш ніби навпомацки, постійно в напруженні..понесе чи ні понесе. Але варто пару разів зірвати машину в занос і в мізках автоматично встановлюється межа діапазону, яку перетинати треба дуже обережно. Відповідно й комфортна зона з поправками теж якось сама автоматично з'являється. І далі до кінця поїздки вже просто в ній спокійно собі їдеш.
Я ось подивився на росаву з задку
А я ж на ній в Карпати їздив за місяць до того, як перевзувся. Тобто гірше сильно вона не стала з того моменту. При чому дорогу застав всяку. Назад від Києва взагалі повна срака була. Три аварії на дорозі бачив, одна взагалі свалка повна.
І не скажу що якось сильно дискомфортно себе почував. Їхала, греблась.
Так шо навряд чи сава викличе в мене якісь дуже негативні емоції.