Реклама

Блок управління - ремонт/заміна
#1
Опубликовано 18 Июль 2019 - 13:46
Машина на Закарпатті. Підскажіть до кого можу звернутися по ремонту блока будь-ласка.
Якшо міняти з ідентичної машини блок, він буде працювати? Бо цей майстер каже що потрібно всв міняти. Я в цьому не розбираюся, боюсь розводу на гроші
#4
Опубликовано 18 Июль 2019 - 16:47
Якщо з такого ж самого мотору але з другої моделі Опель, він то підійде.
Машина буде їздити,
але можуть працювати некоректно, або взагалі не працювати деякі сервісні функції в залежності від того якими "рівними" руками його "перепришивали"
По перше треба точно знати який саме у вас двигун.
Сказати Зафіра 1,8 - це ні сказати нічого
Який саме 1,8 ? z18xe чи z18xel чи в загалі x18xe?
А ще, немаловажна деталь який у вас тип БК. Бо в залежності від цього на Зафіру є два різновида блоків
(навіть якщо двигун той самий)
Також, на кожному блоці на зворотній стороні є "лейбочка" з данними
Виробник, заводський номер деталі виробника , номер версіі, номер по каталогу Опель.
Якось так
(До речі, на фото як раз блок від Зафіри z18XEL не для багатофункціонального та графічного дісплеїв БК)
Так що саме краще, це ще подивитися щоб каталожний номер чи хоча б заводський номер деталі (номер виробника) співпадав з тим що написан на вашому блоці.
Також, заміна блоку керування двигуном, це ніяк не заміна лампочки чи склопідйомника.
По перше, це категорично бажано щоб блок був "обнулённый" тобто зкинута вся інформація по попередньму авто.
По друге, блок програмно "пришивається" до вашого авто, тому потрібно мати в наявності кар-пасс від вашого авто і бажанно від того авто звідкі зняли блок.
Або, придеться купувати весь комплект разом. блок+іммобілазер+ключі
Изменено: Igor C., 18 Июль 2019 - 17:05
#6
Опубликовано 18 Июль 2019 - 18:08
Це блок для використання з багатофункціональними та графічними дісплеями.
Simtec 7.1.1
Ставився на обидві модіфікаціі двигуна, як на z18xel так і на z18xe
Ось такий і шукайте.
Кар-пасс це 4-значне число. Код доступу для програмування/зміни налаштування ЕБК двигуна, іммобілайзера, блоку SRS, та ще багато якого обладнання авто.
Якщо машина була оффіційно продана в Україні (куплена в автосалоні), то зазвичай кар-пасс був надрукован на окремому листку, разом з такою важливою інформацією як серійний номер двигуна, номер конфігураціі ключа запалення та код разблокування магнітоли (якщо встановлена), та вклеєн як остання сторінка сервісної книжки.
У Європі (та і взагалі в усьому цівілізованому світі) кар- пасс видається покупцю авто у вигляді такої картки
котра вкладалася у папку з усіма іншими документами авто.
Якщо така картка в тебе десь є, то дивись другу строчку з верху "Security Code". Це він і є.
#8
Опубликовано 18 Июль 2019 - 18:55
Твій так 100% треба, бо майстру треба буде прив'язувати іммобілайзер.
Від нового блоку, бажано мати.
Якщо він вже відшитий від старої машини, та скинуті усі налаштування зв'язані с попереднім авто, то може і не знадобиться.
А якщо його просто тупо зняли, без програмного відшивання (як це у нас на жаль роблять на багатьох розборках), то тоді звісно що кар-пасс від ніого теж буде потрібен.
P.S. Саму картку кар-пасс продавець може і не надавати, але хай десь запише ті 4 цифри коду. Хоч фломайстром на корпусі блоку хай намалює, це вже не суттєво. Головне щоб твій мастер, чи хто там буде цей блок програмувати, знав де їх прочитати
#10
Опубликовано 18 Июль 2019 - 19:24
Да нема за що.
До речі. Такий блок керування зараз зовсім не є дефіцітом. Хоч і коштує трохи дороговато, але зовсім не космічних грошей.
Дякуючи тому що зараз "євробляхи" розбирають хіба що не у кожній хаті, такого добра на Зафіру як грязюки.
Не треба навіть по розборках шукати.
Ось, саме твій блок навіть у повному комплекті з ключами, і навіть на "Промі" коштує 7800грн.
https://prom.ua/p948...pravleniya.html
А у вас на розборках впевнен що буде вдвічи якщо не втричі дешевше
#12
Опубликовано 18 Июль 2019 - 19:50
Да нема за що.
До речі. Такий блок керування зараз зовсім не є дефіцітом. Хоч і коштує трохи дороговато, але зовсім не космічних грошей.
Дякуючи тому що зараз "євробляхи" розбирають хіба що не у кожній хаті, такого добра на Зафіру як грязюки.
Не треба навіть по розборках шукати.
Ось, саме твій блок навіть у повному комплекті з ключами, і навіть на "Промі" коштує 7800грн.
https://prom.ua/p948...pravleniya.html
А у вас на розборках впевнен що буде вдвічи якщо не втричі дешевше
Z18xe это самая тема сейчяс пошла .... эти желейные блоки стали доставлять своим владельцам массу "приятных " неожиданностей
#14
Опубликовано 18 Июль 2019 - 20:08
Якщо вірно пам'ятаю, то жирні цифри 02 чи 03 це рік виробницьтва.
код виробника 5WK9 393, версія Simtec 71.1 та каталожний номер деталі однакові.
А взагалі, блоки с каталожним номером 55 555 600 для Зафіри як раз у 2004 році були замінені на 55 355 044
Так що якщо у першому рядку буде написано 55 355 044, а все інше сходиться (версія, код виробника), то теж мають підійти
Ще одна важлива ознака - дивись Ідентіфікатор деталі (3 великі латиньські літери)
У твоєму випадку це великі літери FGP у лівому верхньому кутку етікетки.
Изменено: Igor C., 18 Июль 2019 - 20:11
#17
Опубликовано 22 Июль 2019 - 13:38
Как-то все усложняете.
Берёте блок с такого же мотора, прописываете свой вин, пришиваете, через sps под вин-код заливаете нужную прошивку
Согласен.
По большому счету ничего сложного.
Только при двух очень существенных условиях
1- надо чтоб тот кто это будет делать имел необходимое для этой работы оборудование
(чего то меня терзают сомнения что это получится сделать каким нибудь китайским ОР-СОМом за 400грн)
2- надо чтоб тот кто это будет делать точно знал как это делается или хотя бы понимал что он делает.
Судя по заявлению "мастера" о том что "потрібно міняти все", для него какой то там sps или какие то "заливки прошивок", это наверно всё из области космических шаттлов.
#21
Опубликовано 22 Июль 2019 - 19:57
В чем отличается от не китайского ?
Например у меня опком не видит блоки некоторые, позавчера видил,...но думаю это с софтом и драйверами связано, да и еще VAUX стал просить регистрацию...вот таки дела,.. тот софт что тут на сайте у вас в подписи некоторый блокирован а некоторрый не работает...(опком 1.95) опком определяется как usb serial converter
#26
Опубликовано 17 Август 2020 - 07:05
Чтоб пришить надо чтоб блок был иммошный.Привіт, хто у Львові міг би прошити відключений іммобілайзер на Motronic 2.8.1, X25XE, B58253 ?
Соответственно поменян ЭБУ и надо синхронизировано иммо с ЭБУ .
это так?
#28
Опубликовано 24 Август 2020 - 12:37
О чем вообще вопрос?
Сформулируйте более внятно.
Сорі, питання було в тому як прошити ПЗУшку в якій записані дані про іммобілайзер (24с02) на Motronic 2.8.1.
Дане питання вже вирішене, якщо комусь цікаво можу розказати як.
Immo Off, наверное
Так, Immo Off)
Чтоб пришить надо чтоб блок был иммошный.
Соответственно поменян ЭБУ и надо синхронизировано иммо с ЭБУ .
это так?
По нормальному саме так. Але в мене трохи корч, і немає іммошного блоку) ВІдповідно або доставляти блок іммо, або прошити Іммо Офф в ПЗУшці
Изменено: romarx8, 24 Август 2020 - 12:38
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых