Хто має інформацію по передніх проставках на Zafira B. Знаю, рідкість. Можливо хто щось підкаже, як підняти передок...
Реклама

Проставки Zafira BПередні проставки на Zafira B
#2
Опубликовано 28 Июль 2019 - 20:52
Хто має інформацію по передніх проставках на Zafira BЭто в колхоз-тюнинг.
Знаю, рідкістьНикого ещё не встречал.
як підняти передок...Зачем?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#3
Опубликовано 28 Июль 2019 - 21:34
martinger, чертёж в сообщении №233 http://myzafira.ru/f...ружин&start=220
#4
Опубликовано 28 Июль 2019 - 22:46
Зачем?
Ну, звісно ж, для красоти. А для чого ж ще це роблять. На практиці, мабуть 30-40 відсотків автомобілів на проставках. Маю на увазі ті, які їздять далеко не по ідеальних дорогах. У моєму регіоні яма, глибиною до 4-5 см. вважається ідеально рівною дорогою... А про колгосп вірно, бо щотижня поїздка у село... У дворі така з Зафірка, на проставках. Все Ок!
чертёж в сообщении №233
Дякую!!!
Изменено: martinger, 28 Июль 2019 - 22:47
#6
Опубликовано 29 Июль 2019 - 07:54
Ни одной машины на проставках.Можливо, на ваших дорогах у цьому немає потреби, не буду сперечатись. Я на Ланос з перших днів поставив. Від"їздив майже 10 років. Лише позитив. Як казав, у дворі Зафіра на проставках, також все Ок. Сенси-Ланоси, у нас майже всі. На Шкоди, Лачі, китайці також майже всі ставлять. У магазинах проставки - ходовий товар. Звісно, все в межах розуму. І справа тут не у формі, а саме у утриманні. Бо бампери постійно ремонтувати не дешево виходить... А зараз пішли в моду пневмобафери. Але я не прихильник цього, машина значно жорсткіша стає. Хоча для заміських доріг (напрямів, бо доріг як таких немає) саме те.
#8
Опубликовано 29 Июль 2019 - 10:35
Так. Мені, як водієві (та сотням тисяч таких як я) доводиться підлаштовуватись під ситуацію. Змінити її (ситуацію) ми не в силі... Політику й державний бюджет не чіпаємо, то зовсім інша тема. У даному випадку є певна дорожня обстановка і ми маємо до неї пристосуватись з найменшими затратами.
#10
Опубликовано 29 Июль 2019 - 10:46
поднять вопрос в своём районе.:) жартуєте?.. Чи Ви мало знайомі з життям у невеличких районних центрах? Де просто наявність асфальту на проїжджій частині - це вже якісна дорога. А те, що цей асфальт покладено у 70-80-х роках (а то й 60-х) минулого століття значення не має.
#12
Опубликовано 29 Июль 2019 - 11:35
Я на Ланос з перших днів поставив. Від"їздив майже 10 років. Лише позитив. Як казав, у дворі Зафіра на проставках, також все Ок. Сенси-Ланоси, у нас майже всі. На Шкоди, Лачі, китайці також майже всі ставлять. У магазинах проставки - ходовий товар. Звісно, все в межах розуму. І справа тут не у формі, а саме у утриманні. Бо бампери постійно ремонтувати не дешево виходить... А зараз пішли в моду пневмобафери. Але я не прихильник цього, машина значно жорсткіша стає. Хоча для заміських доріг (напрямів, бо доріг як таких немає) саме те.
Сильно не переживай...Половина Київа їздить з тими проставками...Особливо ГБОшники,область,район,селяни,рибаки,мисливці.
Роби те що тобі треба.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#13
Опубликовано 07 Сентябрь 2019 - 13:21
Поставил проставки(3см) спереди уже давно, полет нормальный(от центра колеса до крыла 41см.(фото 5))
Сзади поменял пружины с Вектры С универсал, они выше на 6см., и пруток чуть толще на 2мм. чем родные. Поэтому пришлось менять амортизаторы на Вектровские С, они длиннее на 5см.
Проставки становятся так же на Астру Н.
Прикрепленные файлы:
Изменено: кантер, 08 Сентябрь 2019 - 19:59
#16
Опубликовано 08 Сентябрь 2019 - 14:36
такой клиренс как раз.
Якщо в області з дорогами нічого не змінилось,то так.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#17
Опубликовано 08 Сентябрь 2019 - 14:56
Не, у нас все стабильно хорошо . Шо там область, у нас по некоторым переулкам такая ж... шо дорога по области покажется автобаном. Я со своим клиренсом иногда достаю защитой.
Поэтому диски 15 и резина 205\65 иначе на долго не хватает колес а 216\60\16 ей тяжеловато, да и расход лишний мне не к чему.
Сейчас хоть центральные дороги начали делать.
Изменено: кантер, 08 Сентябрь 2019 - 14:58
#19
Опубликовано 08 Сентябрь 2019 - 19:29
Не, у нас все стабильно хорошо . Шо там область, у нас по некоторым переулкам такая ж... шо дорога по области покажется автобаном.
Покращення наступить,але папізже).
Проставки становятся так же на Астру Н.
О і креслення в тему приклеїв!
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#21
Опубликовано 08 Сентябрь 2019 - 20:36
Поставил проставки(3см) спереди уже давно,
Супер! Я так само хочу :) З чого виготовлені? Замовлялись у токаря? Чи не можна повторити замовлення?..
Вчора їхав зі 100% завантаженням - 6 пасажирів. Ніч, ділянки дороги як після артобстрілу. То було щось з чимось...
#22
Опубликовано 08 Сентябрь 2019 - 21:03
Материал капролон, покупал его на ОЛХ. Есть продавцы которые его режут нужной вам длинны. Болванка диаметром 12см, длинной 15см. Приехала в коробке с пенопластом Приемщики на новой почте старались её не разбить наверное шо так упаковали.
Отдал токарю, и усе. Ставил сам.
Поставьте машину на ровную поверхность и замеряйте расстояние от центра колеса до начала крыла, и от 41см. отнимите ваш размер. Получиться высота на которую нужно поднимать, то есть высота проставки. Больше высоту не нужно, так как будет вырывать короткий вал из коробки на ямах.
Изменено: кантер, 08 Сентябрь 2019 - 21:06
#23
Опубликовано 09 Сентябрь 2019 - 09:18
Поставьте машину на ровную поверхность и замеряйте расстояние от центра колеса до начала крыла, и от 41см. отнимите ваш размер. Получиться высота на которую нужно поднимать, то есть высота проставки.
толково.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#25
Опубликовано 30 Сентябрь 2019 - 18:24
От і я обзавівся проставками. Приїхали сьогодні. Як я вірно зрозумів, на зад краще ставити пружини+амортизатори від Вектри С. Тим більше, відчуваю, що задні пасажири досить високо підскакують :) . А от важливе запитання: Чи потрібно на шток переднього амортизатора ставити подовжувачі? Чи має хтось їх креслення?
#27
Опубликовано 09 Октябрь 2019 - 22:36
Це сталося! Проставки встановлені. +3,5 см. до кліренсу. Тепер від центра піввісі до початку крила 40 см. І це на 55-й гумі. Але все було не так просто як гадалось. Тому все по порядку: Були замовлені і виточені проставки 3см. за кресленнями від кантер. Тому ще раз велика подяка кантер!!! Знайшовся день, коли автомобіль не був конче потрібний (та й ноги розім"яти закортіло :) ) і вчора загнав до майстра. До речі, той самий майстер, з яким я вибирав автомобіль. З розборкою стійок ніяких проблем не виникло, бо після купівлі вся ходова була замовілена. Стійка розібрана, проставка стала ідеально на своє місце і тут почались танці з шаманським народним інструментом. Ніяк не вистачало штока амортизатора, щоб наживити гайку. Поїздка на сервіс, де є потужні зтяжки пружин. Марно. На другому сервісі майстер глянув на стійку і загадково посміхнувся. Каже, що кіна не буде, не тратьте, куме, сил... Ми не перші, був у нього вже такий клієнт. Дана стійка просто до цього не підійде, це укорочена, для заниження і їзди по рівних дорогах. Приїхали, називається... Їдемо до дилерського торгового представника. ВІН код автомобіля розкрив на все очі. Стійки з завода ставились укорочені. Амортизатор всередині має зворотню пружину, яка не дає штоку повністю вийти. Ця пружина також гасить удар штока на повний витяг. Хід штока всього 13-14 см! Хоча стійки в ідеальному стані,але ніде не дінешся, замовляємо звичайні, оригінальні Сакси. Влітаю у копійочку... Сьогодні зранку стійки приїхали. Значно довші за ті "обрізані". По ходу докуплені відбійники, бо ті також не підійшли. Все зібралось ідеально.
Отже, результати: Від центра піввісі до початку крила було 36,5 см, стало 40 см (нагадаю, 55-а гума).
Серйозно ще не встиг потестити, декілька км. проїхав. Підвіска змінилась кардинально! Те, що я тепер вільно проїжджаю ті ділянки, де раніше тер фартухом - це один плюс. Другий у тому, що плавність підвіски стала на порядок вище! Лежачих поліцаїв не чутно зовсім, ніяких ударів у відбійники, машинка пливе... Перші враження просто на висоті! Зад поки що не чіпав. Грошенят немає. Та й з передком піднявся також трохи. Але проситься 2см. То буде згодом.
Тепер по цінах: Стійки - 4200, відбійники - 250, пластикові фіксатори - 150, проставки - 360 (з доставкою і післяоплатою) робота - 1000. Разом: 5960 грн. Так, не дешево, але не жалкую, бо то пузотерство вже було не стерпно. В подальшому відпишусь про враження.
До речі, можливо комусь потрібні укорочені стійки. Оригінальні GM, стан ідеальний.
ПС. Передбачу, хтось скаже, що краще було б привести в порядок ходову замість проставок, то скажу, що ходова в повному порядку, пружини зовсім не просівші.
#30
Опубликовано 10 Октябрь 2019 - 01:04
У Зафиры очень своеобразная развесовка. Например, при движении вперёд к ней вопросов почти нет. Но движение назад (задом) под горку ей даётся сложно.
С учётом того что Зафира, собранная на базе Астры, имеет более высокий и более тяжелый кузов (тяжелее чем Вектра), со смещением центра тяжести вверх в базе (по сравнению с той же Астрой), при поднятии кузова на 5см и установке более длинных стоек создаётся резонный вопрос - как с переносом центра тяжести машина будет вести себя на трассе. На сколько станет валкой и как будет заходить в повороты.
Если что, 10 лет откатал на Зафире и знаю что она может, и чего боится ;)
#31
Опубликовано 10 Октябрь 2019 - 02:53
как с переносом центра тяжести машина будет вести себя на трассе.физику не обмануть. будет менее четкий отзыв руля, валкость, ну и..... подруливать придется (ловить машину). Картингом Зафира не была, а теперь и подавно

Совесть просто так не мучает, она мстит за то, что ее разбудили!
#32
Опубликовано 10 Октябрь 2019 - 07:43
На самом деле вопрос без троллинга.На самом деле любители "повыше" троллят остальных участников дорожного движения по умолчанию. Ту же Зафиру Б пустую на задних проставках "переставляет" после 80-ти км/час на влажной дороге люто и внезапно если не держать руль двумя руками на манер пилота тяжелого бомбардировщика. Астра Ж с задними пружинами от Вектры Ц, со слов владельца поставившего их по совету "мастера", при входе в поворот несказанно удивила водителей на встречной полосе своим внезапным там появлением.
З.Ы. В эпоху колхозов транспорт им принадлежащий редко выезжал на дороги общего пользования.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#33
Опубликовано 10 Октябрь 2019 - 09:49
Передбачу, хтось скаже, що краще було б привести в порядок ходову замість проставок, то скажу, що ходова в повному порядку, пружини зовсім не просівші.
Не переймайся.Зробив ти під себе автомобіль і користуйся в задоволення.Той кому підвищення непотрібно ніколи не зрозуміє ні що ти зробив,ні навіщо,ні як цим користуватись.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#34
Опубликовано 10 Октябрь 2019 - 09:53
Стійки з завода ставились укорочені. Амортизатор всередині має зворотню пружину, яка не дає штоку повністю вийти. Ця пружина також гасить удар штока на повний витяг. Хід штока всього 13-14 см!
У меня украинка, и стоял ППД, пружины с толщиной прута 14.1мм., стойки стояли нормальные.
martinger, отпиши потом как эта конфигурация будет вести себя на трассах и в поворотах
В поворотах стала немного валкая, при 200км\ч в 90 градусный в поворот не впишешься, на трассе дорогу держит нормально. Но я максимум 150км.\ч езжу, в основном 90-110. Мне так экономней.
#35
Опубликовано 10 Октябрь 2019 - 09:59
В поворотах стала немного валкая, при 200км\ч в 90 градусный в поворот не впишешься,
Ти ще не зрозумів,що відбувається холівар заради холівару?...
Ніяких толкових порад,чи конструктиву потрібного саме тобі для експлуатації підвищення-ти не отримаєш.Це тупо тролінг і провокація на холівар.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых