Це сталося! Проставки встановлені. +3,5 см. до кліренсу. Тепер від центра піввісі до початку крила 40 см. І це на 55-й гумі. Але все було не так просто як гадалось. Тому все по порядку: Були замовлені і виточені проставки 3см. за кресленнями від кантер. Тому ще раз велика подяка кантер!!! Знайшовся день, коли автомобіль не був конче потрібний (та й ноги розім"яти закортіло :) ) і вчора загнав до майстра. До речі, той самий майстер, з яким я вибирав автомобіль. З розборкою стійок ніяких проблем не виникло, бо після купівлі вся ходова була замовілена. Стійка розібрана, проставка стала ідеально на своє місце і тут почались танці з шаманським народним інструментом. Ніяк не вистачало штока амортизатора, щоб наживити гайку. Поїздка на сервіс, де є потужні зтяжки пружин. Марно. На другому сервісі майстер глянув на стійку і загадково посміхнувся. Каже, що кіна не буде, не тратьте, куме, сил... Ми не перші, був у нього вже такий клієнт. Дана стійка просто до цього не підійде, це укорочена, для заниження і їзди по рівних дорогах. Приїхали, називається... Їдемо до дилерського торгового представника. ВІН код автомобіля розкрив на все очі. Стійки з завода ставились укорочені. Амортизатор всередині має зворотню пружину, яка не дає штоку повністю вийти. Ця пружина також гасить удар штока на повний витяг. Хід штока всього 13-14 см! Хоча стійки в ідеальному стані,але ніде не дінешся, замовляємо звичайні, оригінальні Сакси. Влітаю у копійочку... Сьогодні зранку стійки приїхали. Значно довші за ті "обрізані". По ходу докуплені відбійники, бо ті також не підійшли. Все зібралось ідеально.
Отже, результати: Від центра піввісі до початку крила було 36,5 см, стало 40 см (нагадаю, 55-а гума).
Серйозно ще не встиг потестити, декілька км. проїхав. Підвіска змінилась кардинально! Те, що я тепер вільно проїжджаю ті ділянки, де раніше тер фартухом - це один плюс. Другий у тому, що плавність підвіски стала на порядок вище! Лежачих поліцаїв не чутно зовсім, ніяких ударів у відбійники, машинка пливе... Перші враження просто на висоті! Зад поки що не чіпав. Грошенят немає. Та й з передком піднявся також трохи. Але проситься 2см. То буде згодом.
Тепер по цінах: Стійки - 4200, відбійники - 250, пластикові фіксатори - 150, проставки - 360 (з доставкою і післяоплатою) робота - 1000. Разом: 5960 грн. Так, не дешево, але не жалкую, бо то пузотерство вже було не стерпно. В подальшому відпишусь про враження.
До речі, можливо комусь потрібні укорочені стійки. Оригінальні GM, стан ідеальний.
ПС. Передбачу, хтось скаже, що краще було б привести в порядок ходову замість проставок, то скажу, що ходова в повному порядку, пружини зовсім не просівші.
Вітаю. Хочу підняти перед на своїй Зафі проставками,але в мене також рідні аморти стоять і доведеться нові купляти. Прохання до вас,чи не могли б ви глянути маркування на ваших рідних амортах,щоб я знав,до чого мені готуватися. Дякую.
Отправлено с моего Redmi Note 5 через Tapatalk