Реклама

Ремонт кулисы кпп
#6
Опубликовано 28 Июнь 2020 - 22:33
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#9
Опубликовано 29 Июнь 2020 - 09:10
Чолобітну Юстасу і все знатимеш.... якщо прийме...
Можна просто без чолобітної зв'язатись і все поясню.
рычаг переключения гуляет как в УРАЛе. Нужно устранить
Лінько-тема на форумі є,де все популярно розписав як робити.
157повідомлення в темі.
http://www.opel-club...eredachi/page-5
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#11
Опубликовано 01 Июль 2020 - 08:23
А если не колхозить с хомутами, есть ли ремкомплекты для ремонта?
Звичайно що є.
Називається ремкомплект-"салонний вузол куліси Астра Н"....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#12
Опубликовано 02 Июль 2020 - 07:01
А если не колхозить с хомутами, есть ли ремкомплекты для ремонта?
На драйве варианта с хомутами не видел но сделали аналогично на зафире А. Использовали что было под рукой - пластиковый колпачёк от аэрозольной краски. С него вырезали полоску примерно на половину длины окружности см 2.5 шириной. Он гладкий, имеет тоненькую стенку и снизу, для удержания на балоне, имеет выступы которыми развернули вверх чтоб не заморачиваться с надрезкой и загибанием. Смазали и уже более года ездит. Главное быстро, ничего не разбираешь - всунул полоску и погнал.
https://picua.org/im...a29ef0b243f.jpg
Изменено: sapphir, 02 Июль 2020 - 07:05
#14
Опубликовано 02 Июль 2020 - 08:06
Но это геморный колхоз.
ЖМ десь заплакав.... щодо хомутів....
п.с. хомути капронові і тільки створюють відчуття вічності. правильно вставку фторопластову зробити і забути... Пропозиція Юстаса сама адекватна, бо не використовує в елементах тертя сторонніх складових. Не дарма ж колгосп - справа добровільна...
п.с.2. в мене вставка з футляра від фотоплівки і змазка від кіа-моторс для електропідсилювача...
Изменено: vigors, 02 Июль 2020 - 08:10
#16
Опубликовано 02 Июль 2020 - 08:20
Каждый сам решает что проще, нам была проще вставка - про хомуты даже в голову мысль не пришла У Зафирки был люфт не очень большим, толщина пластиковой вставки меньше 1 мм. Видимо поэтому мысли о хомутах небыло - даже самые тонкие они всё равно толще.
Просто лезли к "биноклю" и походу, за 5 минут, порешали проблему вечно вибрирующей и раскачивающейся "палки-копалки"
Изменено: sapphir, 02 Июль 2020 - 08:29
#17
Опубликовано 02 Июль 2020 - 08:54
Хомутами самый простой и действенный способ, работает вечно. Остальное, давно на форумах встречал, и из пивной бутылки вставочку делать и пр. Но это геморный колхоз.
На кожен ремонт салонного вузла витрачаю...15хвилин від сили.
Пропозиція Юстаса сама адекватна, бо не використовує в елементах тертя сторонніх складових.
Це правда,окрім шматка дроту що заплетається в пелюстки кулі ричага куліси...,але є і слабке місце.
Так,росперта дротом(а насправді по задумці інженерів пелюстки повинні бути постійно підпружинені і тісно контактувати з кільцем) куля щільно підперта до кільця...Але саме кільце зроблене з конченого матеріалу і через 500тик. зношується майже вхлам.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#20
Опубликовано 02 Июль 2020 - 16:06
Шматок дроту в сусіда з огорожі виплутав...
Поставив і забув...
Ще б здуру витрачатись на капролонову втулку чи хамути...
Хоча ...Кожен сам собі злобний буратіно...)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых