Реклама

Вкладыши King
#6
Опубликовано 05 Декабрь 2020 - 17:57
Редкое говно
можна пояснити - чому?
не витримані розміри? матеріали не якісні? чи надивився хтось неучів московських (які в житті літератури в руках не тримали, та дупля не одбивають як міряти внутрішній діаметр вкладиша)?
Изменено: 27REGION, 05 Декабрь 2020 - 17:59
#8
Опубликовано 05 Декабрь 2020 - 22:01
Можешь испытать Кинг на своей машине.
так і зроблю. А у Вас є негативні відгуки? Чи тільки сусід по гаражу лякав?))
про вкладиші Кінг http://ab-engine.ru/..._article_2.html
і да - статейка, однозначно, чиста заказуха
вся правда тут)
П.С. лікбез від КольбенШмідта https://www.ms-motor...ov-skolzhenija/
Изменено: 27REGION, 05 Декабрь 2020 - 21:54
#10
Опубликовано 06 Декабрь 2020 - 11:08
Когда капиталил свой с20не, ставил Глико, хотя цена на Кинг была значительно ниже. Мотористы отговорили от такой экономии. И не жалею что не сэкономил.
розкажу із своєї практики..
Кипив я, якось, під ремонт, мотор 20SEH. Мотор цей "ліг" при швидкості 190 км\год (хто з Севастополя не можуть не знати ООА з надписом "TITANIK" на бортах) - заклинила помпа.
При розборці того мотора та вимірюванні діаметра шийок колінчастого валу з'ясувалося, що шатунні шийки шліфовані в -0,25, а вкладиші стояли - стандарт. Скільки проїздила та ООА - хз, думаю багато? Шліфувальники сказали - не рідке явище))
Мораль басні - ще ніколи не чув від практиків щоб мотор "ліг" через неякісні вкладиші.
П.С. проти Гліко нічого не маю, ставте на здоров'я...
.
#11
Опубликовано 30 Январь 2021 - 20:09
Ты со своей ненавистью к москолям и просмотра интернета .подумай почему Мерседес и Джели стоят по разному .потому купи Кинг вкладыши и Глико промеряй их микрометром и думаю вопрос отпадет .можна пояснити - чому?
не витримані розміри? матеріали не якісні? чи надивився хтось неучів московських (які в житті літератури в руках не тримали, та дупля не одбивають як міряти внутрішній діаметр вкладиша)?
Изменено: alex0101, 30 Январь 2021 - 20:17
#14
Опубликовано 10 Февраль 2021 - 12:35
И в целом теже коленвалы, распредвалы и маховики для многих производителей делаются в Турции...
P.S. для себя уже купил Glyco, шатунные выходили в одну цену с King, а корня всего на 300грн разницы... Но если бы не было другого варианта спокойно купил бы King
#18
Опубликовано 17 Февраль 2021 - 10:50
якщо ще скажешь що на ЖМовському маслі - пришьють тобі статтю за свідоме доведення людей до суіциду))
я на кингах проехал больше 100тысяч.
Масло эти же 100 использовал с допуском VAG, попросту был уверен что не подделка, а поставщика другого не было.
Все машины, в основном, в своем классе, в затратах одинаковы.
Дизель, Бензин, Электрика, без разницы.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых