Мейне комбайн був оригінальним пасом із 1,7DTH. По заводу йшли 4*100/15 і ніякого колхозу. Який радіус барабана був я хз. Вантажівки йшли зі ступицями 5/110. На задню вісь 14-й диск не налазив сто відсотків!
п.с. у мене є вся балка в зборі від комбайна із барабанними гальмами під 4*100. Якщо потрібно для якихось цілей, готовий вислухати пропозиції)
То не вантажівки йшли 5*110. А 1,7 цдті з двигуном Z 17dth, всі, і вантажні і пасажирські. Просто ти собі поставив здт або з Комбика 1,3 цдті, або іншого йопеля, діаметром 260+мм, в яких передні гальма 280+мм. А твої рідні передні 264мм з заводу. У кума Комбо 1,7 дті 2004. То навіть по вінкоду пише, що в нього здт 260мм, а передні гальма 280мм, збільшені,як в 1,7 цдті, але колеса 4*100 15". В мене теж був 1,7 дті Комбо Тур на 4 двері, заводський пасажир, перші цифри вінкоду були 06. Діаметр гальм не залежить від того, чи вантажний варіант,чи пасажир оригінал
Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
Мейне комбайн був оригінальним пасом із 1,7DTH. По заводу йшли 4*100/15 і ніякого колхозу. Який радіус барабана був я хз. Вантажівки йшли зі ступицями 5/110. На задню вісь 14-й диск не налазив сто відсотків!
п.с. у мене є вся балка в зборі від комбайна із барабанними гальмами під 4*100. Якщо потрібно для якихось цілей, готовий вислухати пропозиції)
Точно впевнений,що 1,7 dth???

. Це 101конячка і 74кВт. На багажнику було 1,7 CDTI чи 1,7 DTI?
Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
Изменено: Андрюха 1981, 11 Декабрь 2020 - 12:58