Добрий день. Установив я таки собі кондьора. Точніше вже як два місяця…А це пишу як було все діло. Сразу скажу потратив я всього навсього около 8000-8500грн.
Хто захоче повторити тому сразу скажу – а воно вам треба? Скіки там того літа… Особливо якщо ви за кондиціонер задумалися коли жара вчора влупила… А от якщо як я, задумався, коли був лютий 2025 і морози по -15, то тоді таки вам кондьор треба, напевно ви як і я, погано жару переношу.
Іще один момент все це має смисл якщо ви будете ставите його самі, або найшли хто не дорого поставе + ви найшли не дорогий комплект + у вас є гараж + у вас є час + бажання(див абзац вище).
І так пишу наприкладі комбо. Проще всього шукати комплект і потом його ставити якщо все розділити на три блоки. Поясню. Перша частина це салон, друга підкапотка, третя проводка та інші доработки. Відрізняються комплекти по моторам.
Так от салон. Салон однаковий. Не важно який мотор у вас. Звісно є різниця між без кондьорною і кондьорною версією))) Що відрізняється. Блок управління пєчкою,кстаті дивіться щоб всі крутілки крутилися гарно і защелки на троси були. При розборі цей довбаний блок мені мозги парив,він оказується вилать внутрь торпеди,а не наружу. Далі Корпус пєчки, він свій. Радіатор самої пєчки такий самий, привод заслонок тоже такий самий. Трубки алюмінієві на пєчку тоже різні,ізгиб не той. Ущільнювач між торпедою і корпусом пічки буде порваний після розборки,тому я клеїв зі строй магазина ущільнювач. Вентилятор той що в салоні НЕ такий і його улітка з двох частин не така і канал – воздуховод,що по ньому воздух з вулиці в салон заходить, тоже не такий, ізбиг не той. Заслонка електронна,в мене була без розйома, сам розібрався як підключити,Якщо треба то підкажу вам. Бардачок на версії з кондиціонером МЕНШИЙ. Декоративна пластмасса під бардачком тож не така але її можна обрізати і буде як надо. Там де у вас штанга кпп або троси, там надо зробити отвір для дренажу і одного самореза кріплення, там прям виштамповка є, фото добавлю. Знімать надо почти все. Окрім підсилювача руля . Даже металічний скелет що під торпедою требі відпустити від кузова бо пєчку не витяните.
Це саме важке,тобрать потом це все. Ну понятно що надо все фоткать завчасно.
Другий блок – підкапотка. О тут уважно надо бо на розборках можуть натупити.
Відрізняється почти все між собою,тость і бензинки і дизеля. Почти все своє на кожен мотор.
Тут грубо говоря тоже ділимо на блоки. Магістраль основна, магістраль коротка, компрессор, радіатор. Тут даже я внікав,внікав,і внікав в гуглі і то не все поняв.
Вообщем основна магістраль як я поняв на 1.7дті + 1.3д однакові. Інші мотори різне між собою.
Мала магістраль вроді як від мого 1.7ді підходить іще на 1.3д. Але тоже з нюансом….
Конденсатор – радіатор,на дизелях точно однаковий з одним нюансом. Фішка в чому? Датчик тиску. Один чел мене по бистрому консультував,з кривого рогу,дякую йому за інфу, короче в нього не має вообще датчика. А я так зібрав собі систему що в мене ДВА датчика на тиск фріону.
Так от радіатор на ДО рестайлінгу ішов без датчика,він був в малій магістралі, а в рестайлінгу поставили около фільтра осушувача на радіаторі. Просто цей момент майте на увазі. Як там бензінові – я хз. Камрад Letuno87 краще знає. Дякую йому теж за цю тему і консультацію!
Сам компрессор вроді як на дизелях однаковий але є різниця в кронштейні який кріпить його до мотору, кстаті буде багато возні щоб вичистить дирки під болти в моторі, бо з годами там багато дірма. Треба буде ремень довший, я взяв з розборки щоб новий не брати,також паразітний ролік тоже треба…цього я не знав, була возня з ним, лишні дні потратилися,а потом іще не одну годину довбану дирку чистив щоб закрутити цього роліка. Ну бампер і усилітєль надо знять це понятно.
Кріплення під магістралі в кузові є але треба щоб іще були кліпси на трубках. Також все де може тертися треба обложити резиною, бо в мене трубка протерлася, то потом знімав і мені її перепресували але попав на 1200грн. Так би вообще вложився б в 7500 приблизно.
Вообще куча нюансів… надо масло в компрессорі перевірити, всі ущільнювачі на магістралях. Мала магістраль погано залазить…перший раз вислали компрессор який травить по шву, це ремонтується але обойшлося,вислали безплатно другий, також щеплення на муфті,щоб зазор був… сам подшипнік муфти, в мене вранці шелестів на холодну,щас норм, приробився видно…
Блок три проводка. А от тут я забив хрен на це))) нажаль автор цієї теми помиляється. Є машини такі як у мене що проводка пуста. В мене від кнопки в салоні і на блок BCM іде провід. А далі всьо.
Від мозгів мотора, блок запобіжників пусто. Рішив тимчасово зробити на своїх релюхах і на запобіжниках, це все в подкапотці біля акума поставив. Управляющий від кнопки завів на реле, ті два реле включають муфту і вентилятор на всі оберти. Короче тимчасово = стало навічно. Можна і так їздити. Чучучуть є нюансік але пофіг, можна так кататься, манав я іще проводку міняти. Тіпа коли рушаєш якби чучуть більше аби обороти...ну це фігня,привикаєш і норм,воно не сильно бросається,тіки в началі пару днів.
Кстаті її можна поміняти. Просто купляється блок запобіжників який там же коло мотора і міняється. Але треба тіки від цього мотора так як роз’йом мозгів свій. Ну версія щоб кондьорна була – це понятно). Ну і опкомом галочку поставити. Можна самому доробити розйом, і так далі але проще так їздити. Хватить – і так наіпався норм коло неї.
Ну як? Кому іще хочеться кондьор поставити? Комплект 4200грн. + доставка + вентилятор печки+масло+ремонт трубки 1200,заправка…ролік паразітний. Багато де схитрив, тіпа заправка в знакомого почти на шару…Але всеодно влупив десь 8500…Ну і время. Время хз… Хай тиждень…
Знімок екрана 2025-07-06 130759.png 1.15Мб
10 downloads
Знімок екрана 2025-07-06 130941.png 1.13Мб
10 downloads
20250310_124450.jpg 156.48К
14 downloads
20250320_131053.jpg 199.63К
10 downloads
20250327_175757.jpg 157.87К
12 downloads
Знімок екрана 2025-07-06 130652.png 376.89К
10 downloads
Edited by Omelya, Вчера, 13:20.