Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Частое включение вентилятора на радиаторе


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
301 ответов в теме

#176
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 15386
  • Имя:.
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 22 Ноябрь 2025 - 19:01

Не пугай человека, а то сейчас начнет искать кто второй вентилятор украл)))))))

то він про заслонку рециркуляції...


  • 0

#177
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 22 Ноябрь 2025 - 23:30

Все літо їздив з порожнім термосом , зараз поставив новий Mahle. Температура піднімається до 104 , вмикається вентилятор , швидкість одна , напевно максимальна .
Двигун чистий , тільки після капіталки. Патрубки норм .

 Не надоїло рахувати вентилятори? Все це досить чудово і познавально.

Звернемо увагу. Дві швидкості на безкондишені, три на системі з кондишен.

В нього мабуть одна швидкість, тому і чекає перегріву а потім виє карлсон.smile423.gif

Таке враження що мене вчора не читали. Багато букв?

І про фен жіночий видно це в академію писати треба.


Изменено: baton45, 22 Ноябрь 2025 - 23:31

  • 0

#178
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2243
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 23 Ноябрь 2025 - 09:41

В нього мабуть одна швидкість, тому і чекає перегріву а потім виє карлсон.smile423.gif

Судячи з того що написано, то не бачу де там перегрів взагалі

Для двигунів  16ХЕ/16ХЕР  температура 104 або тиск 1300кПа в системі кондіціонування (в залежності від того що настане раніше) це нормальні параметри ввімкнення вентілятора 

Друга швидкість в нього повинна спрацювати аж при 110-112

 

Якщо перегоріли резистори 1-ї чи  2ї швидкості то на максималку при 104 градусах вентілятор ніяк не включиться

3-я швидкість це вже "аварійна", котра вмикається при 114 градусах

От якщо б  навпаки при 104 не вмикався, а потім коли температура долізе до 114 начав вити на всю катушку, тоді можно стверджувати що щось не так з швидкостями вентілятора


Изменено: Igor C., 23 Ноябрь 2025 - 09:49

  • 0

#179
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 23 Ноябрь 2025 - 11:44

Для двигунів 16ХЕ/16ХЕР температура 104 або тиск 1300кПа в системі кондіціонування (в залежності від того що настане раніше) це нормальні параметри ввімкнення вентілятора

ІМХО, не може бути  температура  увімкнення першої швидкості однакова (104) для двигунів з робочою температурою 92 та 105*С.

До того ж на ХЕРі перша швидкість - 108. 104 не може бути, бо  термостат лише на 105 починає відкриватися... smile44.gif


Изменено: Andre_71, 23 Ноябрь 2025 - 12:05

  • 0

#180
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2243
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 23 Ноябрь 2025 - 12:50

 

До того ж на ХЕРі перша швидкість - 108. 104 не може бути, бо  термостат лише на 105 починає відкриватися... smile44.gif

Да, каюсь,  с ХЕР немного  провтыкал,  он ещё более "горячий"  чем ХЕ

 

В любом случае 104 это ещё не перегрев прям так чтоб вентилятор на максималку включился

 

По аналогии со своим 14ХЕР у которого тоже 92-градусный термостат (понимаю что это так себе сравнение)

1-я включается при 102,    2-я  где то в диапазоне  106-108 ,   и аварийная 3-я при 112 

 

Можно конечно теоретически предположить следующее:

То что ТС принял за максимальные обороты это вторая скорость.   Максимальные обороты трёхскоростных вентиляторов на Астре  (если кто с этим сталкивался) уже ни с чем не спутаешь.

Там звук  такой как будто машина уже прошла точку "V1" и начинает взлёт))

 

Ну тогда все равно рановато как то при 104 для второй скорости

Я бы досконально проверил проводку от эбу до верилятора, включая сам резистор вентилятора, или какой нибудь "кулибин"  не сделал перемычку  по аналогии с "украинкой" 14ХЕР )))


Изменено: Igor C., 23 Ноябрь 2025 - 13:48

  • 0

#181
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 23 Ноябрь 2025 - 21:08

   І я про вентилятор і режими.

Вже забув звідки хохма. Кажись Ільдар Автопідбір.

   У якогось там  дяька на старому корчі постійно перегрівався двигун. Після детального огляду виявилося, що вентилятр двигуна хоч і підключили на пряму, та поміняли полярність. Вентилятор радіатора дув не на двигун, а проти потоку набігаючого повітря.

   Вроді кулібін все красиво зробив, і ізолента синя як треба, а не те шо треба. Не той хвасон, як казав Свирид Петрович Голохвастов.

Так що треба дивитися на швидкості на вентилятрі, взагалі вони там працюють, реле по схемі. Навіть напрямок дуття на всякий випадок.smile423.gif


Изменено: baton45, 23 Ноябрь 2025 - 21:10

  • 0

#182
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 24 Ноябрь 2025 - 08:07

Вентилятор включається при 104, за пів хвилини охолоджує до 101 і виключається . Не розумію навіщо ще якісь швидкості . Питання в тому що влітку вентилятор працюю в циклі - вкл/викл/вкл ... Навіть зараз так само , ну періодичність рідше . Вже б зробили щоб постійно дув, як на жигулях . До того ж всього при вмиканні вентилятора ,просідає напруга , оберти падають, авто спотикається . ( Акумулятор гарний, генератор оригінал , 120А. замінені підшипники , щітки цілі ) Оці всі фактори впливають на комфорт і нервову систему . То може все так і має бути ? Бо якось шлях самурая це не дешева доля .
Просто всі можливі варіанти все пройдені , термостат новий , помпа , рідина , патрубки , двигун після капіталки. Лишився тільки сам радіатор , тим більше що стоїть щось там зовсім бюджет.

Прикрепленные файлы:


Изменено: DedPihto, 24 Ноябрь 2025 - 08:16

  • 0

#183
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 24 Ноябрь 2025 - 09:17

Треба на діагностику

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#184
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 24 Ноябрь 2025 - 13:13

Вентилятор включається при 104, за пів хвилини охолоджує до 101 і виключається . Не розумію навіщо ще якісь швидкості

Швидкості для того, щоб температура антифризу, який  надходить з радіатора до двигуна, була максимально стабільна, а не стрибала від 100+ до 70-. Такі перепади - не айс  в сенсі теплового  навантаження двигуна, а також  змушують ЕБУ так само "стрибати" по картах паливно-повітрянної суміши, додаючи неравномірностей у тепловий баланс, псуючи екологию та економію. Тому студити починають заздалегідь, малими  витратами, не доводячи до критичних режимів.

 

 

По сабжу: а якось помоніторити температуру на виході з радіатора не пробував? По значеннях температури можна було б зробити висновки щодо ефективності радіатора та його кондиції.


  • 0

#185
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1957
  • Возраст: 59
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 24 Ноябрь 2025 - 13:34

   Зараз вже холодно, вентилятор взагалі не мав би вмикатись, якщо кандьор вимкнено...


  • 0

ПТН ПНХ


#186
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 24 Ноябрь 2025 - 14:05

Треба на діагностику

Апну

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#187
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 01:26

Швидкості для того, щоб температура антифризу, який надходить з радіатора до двигуна, була максимально стабільна, а не стрибала від 100+ до 70-. Такі перепади - не айс в сенсі теплового навантаження двигуна, а також змушують ЕБУ так само "стрибати" по картах паливно-повітрянної суміши, додаючи неравномірностей у тепловий баланс, псуючи екологию та економію. Тому студити починають заздалегідь, малими витратами, не доводячи до критичних режимів.


По сабжу: а якось помоніторити температуру на виході з радіатора не пробував? По значеннях температури можна було б зробити висновки щодо ефективності радіатора та його кондиції.

Та я б тільки за ! Тільки від чого відштовхуватися ? В мене працює так як вказав раніше . Вкл 104 , викл 101 . Все ,інших швидкостей я не бачив . Як повинно бути ?
А як моніторити ? По ELM завжди такі цифри .

Апну

Що діагностувати ? Був я ,
то шлях безкінечний

Изменено: DedPihto, 25 Ноябрь 2025 - 01:21

  • 0

#188
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 02:31

А як моніторити ? По ELM завжди такі цифри .

Я мав на увазі якось датчик приколхозити на виході радіатора, чи в самому бачку, чи у патрубку, щоб зрозуміти чи то  справді радіатор недостатьно охолоджує, чи може таки у двигуні шукати причину.


  • 0

#189
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 07:42

Що діагностувати ? Був я , то шлях безкінечний
То треба діагноста нормального знайти

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#190
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27918
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 07:48

   Зараз вже холодно, вентилятор взагалі не мав би вмикатись, якщо кандьор вимкнено...

Це до речі слушна думка....

Навіть з вимкненим крндєєм при заглючившому датчику тиску буде маслати вентилятор....

Але маслатиме постійно-не вимикаючись.....


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#191
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 09:03


 

 

Просто всі можливі варіанти все пройдені , термостат новий , помпа , рідина , патрубки , двигун після капіталки. Лишився тільки сам радіатор , тим більше що стоїть щось там зовсім бюджет.

 

 

  треба дивитися на швидкості на вентилятрі, взагалі вони там працюють, реле по схемі? Навіть напрямок дуття на всякий випадок.smile423.gif

 На систнемі кондиціювання ТРИ швидкості. А не ОДНА. Для комфорту і стабільності температури двигуна.

Так видно, що написано? Мабуть інженери вони дурні на голову, треба як у жигулях. Попроще.

Але нам треба радіатор, і ще парус для швидкості.

 

Andre_71, 24 ноя 2025 - 13:13, написал:snapback.png

 

Швидкості для того, щоб температура антифризу, який надходить з радіатора до двигуна, була максимально стабільна, а не стрибала від 100+ до 70-. Такі перепади - не айс в сенсі теплового навантаження двигуна, а також змушують ЕБУ так само "стрибати" по картах паливно-повітрянної суміши, додаючи неравномірностей у тепловий баланс, псуючи екологию та економію. Тому студити починають заздалегідь, малими витратами, не доводячи до критичних режимів.

 

Чуєте, стабільна температура.smile275.gif

 

Та я б тільки за ! Тільки від чого відштовхуватися ? В мене працює так як вказав раніше . Вкл 104 , викл 101 . Все ,інших швидкостей я не бачив . Як повинно бути ?
А як моніторити ? По ELM завжди такі цифри .
 

 

Відштовхуватися від трьох штатних швидкостей вентилятора. Подивитися на наявність необхідних реле, а далі на наявність сигналів від ЕБУ.

 

Я вмиваю руки. Якщо після абзацу вище до ТС не дойде, то буду шукати смайлик з Віні-пухом.  Нє, ну серйозно...


Изменено: baton45, 25 Ноябрь 2025 - 10:09

  • 0

#192
Schnauzer

Schnauzer

    Пастырь

    • Сообщений 414
  • Возраст: 43
  • Имя:Сергій
  • Город:Харків
  • Авто:OZA 1.8, 2003г
  •  
  • Регистрация: 09.05.2021

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 15:08

Я мав на увазі якось датчик приколхозити на виході радіатора, чи в самому бачку, чи у патрубку, щоб зрозуміти чи то  справді радіатор недостатьно охолоджує, чи може таки у двигуні шукати причину.

Ще можна китайським пірометром прослідити весь процес на місці (з урахуванням що він не дуже точний, але тим не менш): по патрубками, коли відкривається термостат, яка температура на вході радіатора, яка на виході, проміряти в різних місцях на радіаторі, якщо якісь трубки забиті(це якщо грішити на радіатор) то буде видно що певні зони холодніші..

DedPihto якщо якимось дивом захочете радіатор NISSENS 630041, перевіряйте/перепитуйте продавця, щоб був зливний кранікag.gif , бо мені недавно трапився без нього, хоча на сайті фотка була з ним.

image.png


Изменено: Schnauzer, 25 Ноябрь 2025 - 15:09

  • 0

#193
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 15:37

Ще можна китайським пірометром прослідити весь процес на місці

Так, щось типу того. Але ще краще б в русі дінаміку відстежити. Можливо якось прилаштувати датчик температури від мультіметра (з функцією вимірювання температури) та  подовжити його, щоб сам мультиметр в салоні розтошувати.


  • 0

#194
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9187
  • Возраст: 58
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 18:49

Але маслатиме постійно-не вимикаючись.....
якщо десь не кротить. Вважаю проблема электрична, а не механична. В мене теж NISSENS, дуже рідко влітку вмикаєтся.

та  подовжити його
змінется опір. Показники будуть інші. Треба буде калібрувать до та після переробки.

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#195
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27918
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 18:56

Вважаю проблема электрична, а не механична.

 

можливо


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#196
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 20:23

змінется опір. Показники будуть інші. Треба буде калібрувать до та після переробки.

Про якусь похибку від зміни опору взагалі писати нема сенсу, бо датчик температури на мультіметрах - то термо-пара, а не термо-резистор. Він генерує певну напругу, пропорційно температурі, а не змінює опір. Тому  0,5-1-2 зайвих Оми в ланці  ні на що не вплине, враховучи генеровану напругу у 2,8мВ при 100*С та внутришній опір входу мультиметра в цьому режимі у 100 кілоОмів.

Опір  самого датчика  – 10-15 Ом в залежності від  діапазона вимірювання. В мене 12 Ом. Я вставив у ланку резистор на 12 Ом (100% від опору датчика) і показники при 100*С не змінились ні на градус - 102-103 у киплячому чайнику, без резистора такі самі показники. Можеш погратись, вставити у ланку датчика  резистор на  20-40 Ом та подивитись, чи буде похибка.  Я імхую, що ні, десь до значень вище 1-2 кОм.

 

 

 

Вважаю проблема электрична, а не механична.

Залишається перевірити датчика охолоджуючої рідини, на коректність  показників. Якщо це ще не робилось у  ході вище перелічених заходів ремонту.


Изменено: Andre_71, 25 Ноябрь 2025 - 20:24

  • 0

#197
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 19150
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 21:06

 Тю , тільки натрапив на цю тему . Не маю ніякого відношення до автомехаників , але доводилося стикатися з квп . Якщо виникла підозра у тому чи правильно показує прибор теипературу , завжди в першу чергу перевіряється датчик та сам стрілочний прибор .

 Візьми чайник з кипятком . викрути та опусти туди датчик ( само собою не від.єднуючи його ) і одночасно контролюй температуру ртутним термометром . Може датчик давати погрішність , а може прибор поїхати .

  я не знаю яка там схема , по логіці можливо дві причини - або несправний датчик , або збилося налаштування виконавчого пристрію ( я не знаю що там вмикає вентилятор , мабуть якесь реле ) якщо реле , то можливо воно раніше вмикається чим потрібно . треба схему дивитися .

  до речі здивований що там термопара а не більш простий термометр сопротивления ( опору )


Изменено: Шусман, 25 Ноябрь 2025 - 21:36

  • 0
Реклама в подписи запрещена

#198
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27918
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 21:27

Залишається перевірити датчика охолоджуючої рідини, на коректність показників.

замінити на завідомо справний........

2копійки вартує


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#199
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 25 Ноябрь 2025 - 22:26

Тю , тільки натрапив на цю тему ........ до речі здивований що там термопара а не більш простий термометр сопротивления ( опору )

faceoff.gif 

Краще б і не натрапляв, аніж коментувати після читання по діагоналі...
 


  • 0

#200
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9187
  • Возраст: 58
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 26 Ноябрь 2025 - 01:18

Можеш погратись
Спробую змінний резистором. То мабуть мене збив з толку виносний з метеостанції)

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#201
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 19150
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 26 Ноябрь 2025 - 09:40

Андре , я так тебе образив ? Ну вибач .
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#202
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 26 Ноябрь 2025 - 14:54

Ні на образу це не тягне, швидше дратує, коли коментують не розібравшись у справі. А за тобою таке помічено. Тож зроби ласку – не поводь себе так принайменні в технічних темах. Для довільного галакання є Колізей.


  • 0

#203
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 26 Ноябрь 2025 - 20:06

замінити на завідомо справний........
2копійки вартує


Датчик старий , 20 років , можливо , але якось слабо віриться , тому що все стабільно ,якщо і заглючив , то так і тримає в тому положенні ,вже стільки років , без прогресу !
На рахунок ціни ! На ті 2 копійки , мені цілий день працювати ! Ех , столиця !
  • 0

#204
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 19150
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 26 Ноябрь 2025 - 20:48

 Пораду я давав як можна перевірити показання датчика , тому що пірометром навряд чи хто буде дома поміряти  .

 Більше ніяких порад від мене не було . Тут радили скористатися не дуже точним китайським пірометром , це тебе не роздратувало . У мене є пірометр , я інколи ним користуюсь , але точніше показники . при  використовування саме чайника .

 Знову дратую ?



  Евген , повторюся , я не автоелектрик , просто маю трохи відношення до експлуатації приборів . Гадаю що принцип вимірювання один - у датчика змінюється сопротивление від зміни температури , блок управління вимірює сопротив та вмикає вентилятор . 

  Чисто по логіці , без глибоких знань - або у датчика змінилися показники ( це звичайна річ ) або блок управління неправильно читає ,  збилися налаштування блока , та він вмикає вентилятор раніше .

  Ще раз наголошу що я не спец , та всі попередні поради спеців не дали результату , то можна хоч побалакати на тему .

  Євген , тебе не дратує ?


Изменено: Шусман, 26 Ноябрь 2025 - 20:49

  • 0
Реклама в подписи запрещена

#205
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 26 Ноябрь 2025 - 20:49

Тут радили скористатися не дуже точним китайським пірометром , це тебе не роздратувало .

Бо пірометра цілком достатньо для з'ясування тих питань, щодо яких його  порадили.

 

Дратує твоє поверхне ставлення до питань.

Твоє здивування термопарою у якості датчика в авто цілком обгрунтоване, бо терморезисторні дійсно більш чутливі, це не новина. Тіко  повз тебе пройшло те, що мова велась про термо-датчик  мультіметра і обговорювалось питання щодо контрукції та похибок саме в цьому контексті, а не про датчик ОР в автівці. Але ти зробив та озвучив свої висновки, не маючі нічого спільного з обговорюваним питанням.

А в автівках датчики температури дійсно термо-резисторні, тому твоє здивування було передчасним.


  • 0

#206
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 19150
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 26 Ноябрь 2025 - 21:01

  Мені періодично приходиться перевіряти точність показів приборів температури , гніздо датчика в турбіні нагадує те саме в автомобілі , тільки більше . Є штатний пірометр ( чого гадаю немає у Євгенія ) , та у цього прибора точність показань залежить від відстані ( у моєму до 6 см , далі чим далі тим більше похибка ) , крім того нема певності що попадаєш лучом куди треба ( там є лазар , та в глибині його не видно )

 Тому після пірометра завжди перевіряю чайником для певності 


  • 0
Реклама в подписи запрещена

#207
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 26 Ноябрь 2025 - 21:29

Цікаво, хтось спитає чому там одна швидкість вентилятора... При штатній у три.smile284.gif

Терморезистор у тій машині то вічна деталь. Він або працює, або в обриві і то можливо на місті контакту дроту с корпусом резистору через вібрації.

Не може він поплисти по характеристикам. Тільки якщо добавиться постійна складова опору десь на дротах.

Та якщо номінальний опір резистора 5-10 тисяч Ом, то ваш поганий контакт навіть у десяток Ом буде така собі перешкода.

Я думав, що я один балабол, а тут виявляється конкурс на табуретку.ad_new.gif

 

Рек, приятелю, скажи щось коротке і рішуче. Типу "Гітлер капут..."bm.gif Постав крапку в цьому театрі абсурду...


Изменено: baton45, 26 Ноябрь 2025 - 21:39

  • 0

#208
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 26 Ноябрь 2025 - 22:24

, побалакати на тему .
Євген , тебе не дратує ?

Дякую !

Так я начебто і нікуди не зникав !

Цікаво, хтось спитає чому там одна швидкість вентилятора... При штатній у три.smile284.gif
Терморезистор у тій машині то вічна деталь. Він або працює, або в обриві і то можливо на місті контакту дроту с корпусом резистору через вібрації.
Не може він поплисти по характеристикам. Тільки якщо добавиться постійна складова опору десь на дротах.
Та якщо номінальний опір резистора 5-10 тисяч Ом, то ваш поганий контакт навіть у десяток Ом буде така собі перешкода.
Я думав, що я один балабол, а тут виявляється конкурс на табуретку.ad_new.gif

Рек, приятелю, скажи щось коротке і рішуче. Типу "Гітлер капут..."bm.gif Постав крапку в цьому театрі абсурду...


З нетерпінням !

Изменено: DedPihto, 26 Ноябрь 2025 - 22:10

  • 0

#209
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 26 Ноябрь 2025 - 23:04

DedPihto, питання відверте. Одна швидкість це штатно чи то колхоз?


  • 0

#210
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 26 Ноябрь 2025 - 23:32

DedPihto, питання відверте. Одна швидкість це штатно чи то колхоз?


" Є , питання "! ?
Ні , не має питання ! Максимум пластикові хомути
  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых