Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Частое включение вентилятора на радиаторе


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
301 ответов в теме

#211
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 07:28

Ніхто ,нічого не " удосконалював " , якщо я правильно зрозумів .

Изменено: DedPihto, 27 Ноябрь 2025 - 07:29

  • 0

#212
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 08:09

Так розумію DedPihto не шарить у цьому питані?  Мені вже стає під сумнів думка про Одну швидкість.

На машині з кондиціонером і механікою три швидкості по штату, і три реле.

Ось посилання на Ігоря раніше.

https://www.opel-clu...e/?p=1075641432

 

Можливо якесь або якісь два реле не працюють, і явно перших швидкостей, або резистори який здох від часу, тому двигун нагрівається як Везувій і гудить старим роздовбаним вертилятором

на повну катушку.

Рек рази два казав мабуть про діагностику?smile423.gif


Изменено: baton45, 27 Ноябрь 2025 - 08:13

  • 0

#213
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 08:28

Та я і не претендував на " шарящого " !
В мене інша спеціалізація.
Я описав по якій схемі в мене працює система охолодження . Як воно повинно бути і чому в мене не так , я хз !
Вентилятор включається при 104 ,викл.при 101 . Завжди з однією швидкістю .Всьо ! За яких умов повинні працювати ті інші швидкості я не знаю .

Добре , я зрозумів . Тоді скажіть при яких температурах включає ті інші швидкості? Логічно було б припустити що інші швидкості вкл.раніше ?
З діагностикою складно , не знаю таких .

Изменено: DedPihto, 27 Ноябрь 2025 - 08:37

  • 0

#214
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 09:22

Тоді рекомендую, т.я. проблема не критична для життя, подивитися мануали на Астру G де книжка по 1998-2006 рокам авто. Бо двигун вже Z16xe.

Там у розділі системи охолодження двигуна і про реле написано, і про резистори з вентилятором. Малюнки кольорові. Схема електрична.

Дивитися наявність реле, справність резисторів вентилятора.

 

Моє посилання на схему.

https://www.opel-clu...e/?p=1075641284

 

https://www.opel-clu...e/?p=1075641432

 

Якщо схему читати нема вміння то вже не знаю як далі... Тільки шукати трошки шарящого... Там все просто як розібратися.smile423.gif


Изменено: baton45, 27 Ноябрь 2025 - 09:27

  • 0

#215
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 09:37


З діагностикою складно , не знаю таких .

Питание на вентилятор подать сможешь?
Узнаешь о скоростях, точнее об их работоспособности.

P.S. Книжки с картинками не смотри))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#216
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 10:34

Rek, Євген вже закрив тему по "Терміново шукаю машину на час капіталки Астри". ТС тільки сам недавно ремонтувався. Куди людина подасця тепер?ad_new.gif smile423.gif


Изменено: baton45, 27 Ноябрь 2025 - 10:37

  • 0

#217
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2243
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 16:20

Як воно повинно бути і чому в мене не так , я хз !
 

 

Завжди з однією швидкістю .Всьо ! За яких умов повинні працювати ті інші швидкості я не знаю .
 

Вже вище писав про двигун z14xep з такимож 92 градусним термостатом та 3-х швидкісним ветилятором

z16xe думаю що приблизно будуть ті ж значення

 

А що складного перевірити та переконатися чи  всі швидкості вентилятора є робочі???

Якщо є під руками (або в когось з знайомих) самий дешманський ОП-КОМ то там в меню діагностики  є вкладка "Тест исполнительных механизмов"

Можна протестувати чи працюють всі швидкості вентилятора нічого не відкручуваючи, нікуди не лазячи і навіть не виходячи з авто.

Одразу все стане ясно.

 

Можна "візуальним" способом. 

Відкрути резистор від діфузора вентилятора (там один саморіз всього),  зніми жестяний захист (котрий з дірочками) з блока резисторів та спешу уважно роздивись чи там все ціле.

Резістор вентилятора, дякуючи тому що він знаходиться знизу машини, постійно заливається водою з калюж, так що, враховуючи те що машина 2004 року, думаю що там вже все наскрізь проржавіло.

 

Резистори на 3 швидкості бувають 2 видів по конструкції

Більш старі,  кінця 90-х початку 2000-х мають 2 спиральки (1-а та 2-а швидкість) та термозапобіжник

У більш сучасних замість 2 спиралек  стоїть керамичний резистор з 2-ма обмотками 

3-я швидкість вентилятора  без резисторів напряму.

Що складного "продзвонити" мультіметром чи резистори (обмотки резистора) 1-ї та 2-ї швидкості цілі?

Я вже не кажу про заміряти опір. це зайве.  Опір резистора 1-ї швидкості  0,69Ом ,  на 2-ї швидкості 0,30Ом.  Це треба мати ну дуже точний мультіметр щоб таке міряти. Вряд чи в тебе такий  є

 

Також доволі часто виходить з ладу термозапобіжник. Це теж  можна визначити звичайним "прозвоном"

Зазвичай, коли накрився термозапобіжник, зникає 1-а швидкість

Термозапобіжник на 170 градусів 16А можна придбати в любому магазині радіодеталей якщо вдруг знадобиться.

 

Було б бажання


Изменено: Igor C., 27 Ноябрь 2025 - 16:22

  • 0

#218
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 17:43

Взагалі-то за логікою та переважною статистикою перша швидкість карлсона має   температуру увімкнення десь на 3-6*с більшу від температури  відкриття термоса і на стількі ж відрізнятимуться подальші швидкості. Тобто якщо термос на 92, то перша швидкість  мала б вмикатись десь в межах 95-98, друга – 99-105 і т.д. Тому можна  зробити припущення, що то таки, як мінімум, не перша швидкість  спрацьовує на 104.
Але мотор Z16XE такий собі цікавий, що  є і досить  високі значення тих швидкостей.
Ось досить популярна табличка по  температурах увімкнення карлсона на Вектрі-С з різними моторами, то  по Z16XE досить цікаві цифри. Хоча може то вони для гарячого(105*С) термоса, хто зна...
 
Temperatury.jpg


Изменено: Andre_71, 27 Ноябрь 2025 - 17:56

  • 0

#219
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 18:52

z16xe думаю що приблизно будуть ті ж значення
Думаю, що ближче до 93-х 

z14xep з такимож 92 градусним термостатом
Сьогоднішній тест. Вмикання вентилятора на 97-градусах за БК

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#220
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2243
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 22:23

Тоді все більше схиляюся до того припущення що те що чує ТС це 2-а швидкість вентілятора

Перевіряти єлектричну ланку 1-ї швидкості . Як силову, (починаючи від запобіжника і до самого резистора) так і керуючу (від ЕБК )


  • 0

#221
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 22:25

Перевіряти єлектричну ланку 1-ї швидкості . Як силову, (починаючи від запобіжника і до самого резистора) так і керуючу (від ЕБК )
bs.gif

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#222
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 22:29

Підтягнулася кавалєрія....sm302.gif


  • 0

#223
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 22:35

схиляюся до того припущення що те що чує ТС це 2-а швидкість вентілятора

Так то воно так, але ж слід розуміти, що першу швидкість після її відновлення(якщо вона не працює наразі) ТС буде чути ще частіше, аніж зараз чує другу... ag.gif 

Тобто причина частого увімкнення нікуди не подінеться... smile44.gif 


  • 0

#224
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9187
  • Возраст: 58
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 23:00

нікуди не подінеться...
так ещё не было тестов сравнения до и после радиатора. А так же сравнения показаний всех датчиков через диагностику с уличной температурой до запуска двигателя и датчика температуры ГБО, на всякий случай.

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#225
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2243
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 27 Ноябрь 2025 - 23:04

 

Тобто причина частого увімкнення нікуди не подінеться... smile44.gif

Та да.

Але для початку переконатися всеж таки що вентілятор працює так як  було задумано інженерами, тобто всі швидкості робочі.

Потім  не заважало б звернути увагу на датчик температури ОР.   Недостовірність показників датчика ще ніхто не відміняв

Ну і тоді вже радіатор. Не думаю що його прям таки треба міняти. Цілком можливо що проблема у "засраності".

Як це зазвичай трапляється з "сендвічами", може там простір між основним радіатором і радіатором кондіціонера вже геть забитий грязюкою


Изменено: Igor C., 27 Ноябрь 2025 - 23:05

  • 0

#226
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 28 Ноябрь 2025 - 00:23

А так же сравнения показаний всех датчиков через диагностику
У ТС один датчик температуры охлаждайки, обычный термостат на 92 градуса. Не ХЕР у него. ХЕ. Моторы разные ашпе

Цілком можливо що проблема у
У відсутності нормальної діагностики

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#227
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 28 Ноябрь 2025 - 08:14

Так то воно так, але ж слід розуміти, що першу швидкість після її відновлення(якщо вона не працює наразі) ТС буде чути ще частіше, аніж зараз чує другу... ag.gif

Тобто причина частого увімкнення нікуди не подінеться... smile44.gif

 Вентилятор буде працювати повільніше і тихіше. Може навіть постійно, але буде справлятися з перегрівом.

Можна тоді координально просто зняти вентилятор. "Нема проблеми"...ag.gif



У відсутності нормальної діагностики

 Андрій вже рази чотири вказував на відсутність "вміняємого зрітєля".

Може книжка з веселими малюнками трохи виправить ситуацію.smile423.gif


  • 0

#228
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 28 Ноябрь 2025 - 11:34

Вентилятор буде працювати повільніше і тихіше. Може навіть постійно, але буде справлятися з перегрівом. Можна тоді координально просто зняти вентилятор. "Нема проблеми"...ag.gif

Але це ж  постійна робота  карлсона не є нормою для такого двигуна.  Тож проблема не у працюючому карлсоні, а у причині, з якої в нього постійні овертайми.


  • 0

#229
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 28 Ноябрь 2025 - 12:05

Де сказано, що постійна?

Взагалі ТС надав суб"єктивні враження. Може в нього голова болить регулярно... Вскритіє  вентилятора покажет.


Изменено: baton45, 28 Ноябрь 2025 - 12:05

  • 0

#230
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 28 Ноябрь 2025 - 12:48

Де сказано, що постійна?

Може навіть постійно, але буде справлятися з перегрівом.

 
  • 0

#231
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 28 Ноябрь 2025 - 13:13

Andre_71, не втрачай мою віру в адекватність деяких людей....


  • 0

#232
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 28 Ноябрь 2025 - 21:12

Де сказано, що постійна?
Взагалі ТС надав суб"єктивні враження. Може в нього голова болить регулярно... Вскритіє вентилятора покажет.

Та я бачу тут універсальний форум ! Вже і медичний діагноз ставлять !

Що до авто електрика ,то тут біда , не маю знайомих , буду "курити "сам . Спробую завтра знайти ті ,загублені , швидкості. Щоб рухатися далі ,по питанню

Изменено: DedPihto, 28 Ноябрь 2025 - 21:17

  • 0

#233
Ник 78

Ник 78

    Авторитет

    • Сообщений 21388
  • Имя:Николай
  •  
  • Регистрация: 16.03.2010

Опубликовано 28 Ноябрь 2025 - 21:22

DedPihto, вже уїхав з Одеси?


Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
podpis_2016.png


#234
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 28 Ноябрь 2025 - 21:28

DedPihto, вже уїхав з Одеси?

Та ні , куди їхати ? Маріуполь закритий .
  • 0

#235
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 28 Ноябрь 2025 - 22:18

Спробуй.

Схеми читать вмієш?

https://www.opel-clu...e/?p=1075641432


  • 0

#236
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12859
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 28 Ноябрь 2025 - 23:08

Шось Евгенам пороблено на систему охолодженняac.gif 

Режим роботи вентилятора нагадує роботу при включеному кондері, може там в мозгах шось замкнулоbm.gif 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#237
Ник 78

Ник 78

    Авторитет

    • Сообщений 21388
  • Имя:Николай
  •  
  • Регистрация: 16.03.2010

Опубликовано 29 Ноябрь 2025 - 09:05

DedPihto, у Діми був з цим питанням? 


Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
podpis_2016.png


#238
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 29 Ноябрь 2025 - 13:53

[quote name="baton45" post="1075642124" timestamp="1764361102"]

Спробуй.
Схеми читать вмієш?

Ні ,не вмію , тому і ще запитаю . Де там та третя швидкість ? По тому що я бачу ,на тій схемі , це реальні дві швидкісті. Електромотор має одну обмотку ,бачу тільки два входи . Один постійний ,інший через реле ,яким регулює ебу . Припустимо (умовно ) оберти вентилятора 1000 . Перше реле , за допомогою резистора ,включає першу швидкість 500 обертів . Друге реле включає другу половину резистора , це друга швидкість -1000 обертів . Третя швидкість ,це ті ж 1000 обертів ,тільки напряму ,минуючи резистор .
Зовсім не розумію навіщо зя третя швидкість , якщо в неї функції другої швидкості .
  • 0

#239
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Ноябрь 2025 - 15:10

Bezymannyj.pngссылка для вставки изображения в блог


На першій швидкості струм проходить крізь обидва резистори, на другій - крізь один, на третій - напряму.



може так простіше для сприйняття буде:
Bezymannyj-2.png


Изменено: Andre_71, 29 Ноябрь 2025 - 15:02

  • 0

#240
Ignac

Ignac

    добрый Модер

    • Сообщений 15968
  • Возраст: 53
  • Имя:Сергей
  • Город:Харьков
  • Авто:Opel Omega B, Z22XE, МТ, LPG
  •  
  • Регистрация: 10.03.2007

Опубликовано 29 Ноябрь 2025 - 18:41

А можно увидеть фото в открытом виде коробку, где стоят реле вентиляторов охлаждения?
А то читаешь и не понятно, одна скорость, две или все так три??

Вытянул реле, перемычкой включил, послушал работу.
И так на всех скоростях.

Это если нет оп-ком или Опель сканер
  • 0

#241
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 29 Ноябрь 2025 - 20:06

Вытянул реле, перемычкой включил, послушал работу.
Ты что? Мы же комсосмольцы. Это не наши методы.ad_new.gif

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#242
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2025 - 00:07

Нам треба пройти лінбез по Фортрану.

Он Євген який тестер собі купив, з осликом. Маща...ad_new.gif



[quote name="baton45" post="1075642124" timestamp="1764361102"]

Зовсім не розумію навіщо зя третя швидкість , якщо в неї функції другої швидкості .

 Мій батя, електрик все життя майже, казав.

У медицині повно радників, хз коли взнаєш правильний метод.

А у електриці радників нема, особливо десь вольт за 200 та вище.

Я к іпоне, зразу зрозумієш правильність думки, Якщо повезе, потім.smile423.gif  

 

     Давайте я ще 5 копійок докину.

На вентиляторі без опорів проходить максимальний струм і зрозуміло максимальні оберти з потужністю. Це його пік і межа.

При додаванні опору у ланцюг частина напруги втрачається на додатковому опорі, вентилятор крутиться слабіше,

при додатковому другому опорі, а точніше при іх сумі та збільшенні, вентилятор ще слабіше крутиться.

     Але ж нам у школі якийсь волохатий дядько із книжки казав про перехід енергії у інший стан.

Так от при включенні опорів, енергія на опорах переходить в теплову форму. Практично маленька праска. Тому опори на вентиляторі так брутально виглядають, бо вони реально нагріваються. І х вентилятор обдуває зразу.

     По темі вентилятора. Колись років 5 тому вірішив поставити у свого Комбика додатковий вентилятор салону в кормі.

 Купив вентилятор за 300 грн з великими лопастями самий простий і взяв схему  конструктора "регулятор електронний обертів двигуна постйного струму". Там мікруха 555 і мосфет.  Жменя деталей з платою за 90 грн. Таке собі регулювання меандром із змінною шпаруватістю (скважностью).

    Підключаю, працює, якость регулює, але постійно висить металевий звін. Так розумію меандр відначався на електродвигуні високочастотним звоном.

Морочитися з фільтрами не захотів, бо мені треба було возити малих дітей на моря і довго в дорозі. Тортури ультразвуком я би не допустив.

   Короче кинув дрота з нового вентилятора прямо паралельно на вентилятор салону. Так і регулював ступенями штатно. А там тупо знову опір дротяний. Просто і надійно. І важливо дуже бюджетно.



Вытянул реле, перемычкой включил, послушал работу.
И так на всех скоростях.

Это если нет оп-ком или Опель сканер

 Нема у людини навиків, і майстрів поряд нема.  Сам розбирається.

Такі ви всі розумні з трома технічними освітами.ad_new.gif

Це ще добре що зацікавився, зараз уже сантехніка чи електрика спробуй спіймай. Куди тільки не занесло хлопців....ac.gif


Изменено: baton45, 30 Ноябрь 2025 - 00:12

  • 0

#243
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12859
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 30 Ноябрь 2025 - 12:39

А яка різниця як крутить вентилятор, треба шукати причину його частого вмикання


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#244
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 19150
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 30 Ноябрь 2025 - 15:49

Андрій , не заважай дядям .
Я теж висловив думку що ця проблема вирішиться слюсарем квп четвертого розряду ( може третього ) , та мене забили ногами . Ти теж остерігайся.
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#245
eugen_dp

eugen_dp

    Авторитет

    • Сообщений 2577
  • Имя:Евгений
  • Авто:Opel Astra G
    Mazda 6 GH
  •  
  • Регистрация: 01.10.2016

Опубликовано 30 Ноябрь 2025 - 21:25

На помпу скорее всего надо смотреть, а не на реле вентилятора.


  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых