Все модули восстановил, теперь в запасе.
ИМХО это не смертельная поломка, а пробой изоляции на наконечнике. Если у машины даже сломался мотор, то не значит что она не работоспособна. Если в модуле пробьет обмотку, то практически он умер, т.к. восстановление родной изоляции при высоковольтном режиме да еще и высокой температуре реально недолговечно.
Цікаві подробиці спливають Переписуюсь з кантер'ом, а він грішить на гбо як причину смерті свого модуля, бо форси переливали газ. І тут я розумію, що за тиждень до смерті мого модуля, я теж був у газовщика, і він робив повне ТО редуктора з заміною ремкопмплекта. То виходить, що він неправильно налаштував форси, через що двинув коні модуль? Таке взагалі може бути?
Ось бачите, до чого веде небажання самому розбиратися в простих речах. За це переплачуєте погорівшими модулями та вангуванням там де не бажаєте вникнути.
Ой, на українську перемкнувся...
Майстер перебрав редуктор, чи дивився він форси мені не відомо, навіть коли дивився та напортачив, проводиться автокалібрування системи мозком ГБО, після чого вискакують помилки або все ок та не погано. Підлаштовується режим газової карти до бензинової по факту. В цей час звичайно звертаємо увагу на роботу двигуна на ГБО, запуск, холостий хід, навантаження. Якщо карта поповзла в сторону, то на ГБО все одно можна їздити, газ має більш широку полосу відносно стабільної роботи двигуна ніж бензин, але при цьому газ більш калорійний та довше горить. Тому при мнимій економії на необхідних потужностях все одно відкриваємо форси до тапку та починаємо заливати газом, що веде до перегріву клапанів та їх деградації. Навпроти не значний перелив (перерозхід) підвищує потужність, але стабільна робота двигуна залишається.
Якщо вже реально заливає паливом, то перевіряйте карту, але система і сама буде зменшувати пакети до мінімуму, або форси заливають (перестали правильно дозувати паливо). Йдуть пропуски постійно, повинні вискакувати помилки та троїти двигун. Такі признаки на бензині були?
Тепер по поломкам модуля. Модуль запалення це електрична система, високовольтна. При нормальному опорі схеми, нормальному стані свічок та збалансованому складі паливної суміші повинен відбуватися нормальний режим запалення іскри. Якщо десь по електричному ланцюгу існує не стабільний опір, то на високовольтній катушці будуть вистрибувати досить великі виброси, що може пробити ізоляцію. Ну реально як можуть гинути декілька модулів за короткий термін? Десь іскрить в контактах, де це може бути? Роз"єм модуля, доречі на моїй Астрі таке було після мене, відгнив, далі ще проводка до ЕБУ, може й сам ЕБУ іскрить, далі поганий контакт на АКБ, незачищені контакти на АКБ, підгнивша шина на масу двигуна, пилюка в шахті модуля. Я коли свічки достаю то видуваю трубкою весь пісок, та протираю зеркальні канали чистою тряпочкою для надійної ізоляції, модуль з 2012року, модуль Beru не мінявся, може він взагалі рідний з 2009го, тільки наконечники замінив років 5 назад.
Коротше, шось десь уже іскрить і тіліпається. Іншого варіанту сильно не бачу. Подивіться на вік авто, стан проводки та елементів. А ви вже на газовщика коситесь.... Завжди невістка винна.
Изменено: baton45, 17 Ноябрь 2021 - 08:47