Реклама
Причина смерті нового модуля запалювання Delphi
#1
Posted 29 October 2021 - 23:09
Astra G z16xe+ГБО
3 місяці тому купив в Інтернет-магазині, присвяченого з/ч на Опель, новий модуль Delphi. Проїхавши 3 місяці і 6тис км, він вчора двинув коні. Сказати, що я розчарований-нічого не сказати, 2300 грн в топку. Ось, як це сталося:
Їхав на газу. Пригальмовував перед світлофором, заїхав на вирізаний шматок асфальту з гравієм, машина пробуксувала, мало дав газу, оберти впали до 1-1.5 тис, І ТУТ блимнула лампочка бензину, впали стрілки тахометра і спідометра, і піднялися назад
Після цього одразу почалося троїння при хоч якось трохи активнішій акселерації. На газу ппц відчувається, на бензині менше
Свічки нжк в-лайн куплені 7тис тому. Регулятор напруги замінений 5тис тому, мобілетрон (такоє, не фонтан) (хз, чи він впливає, але є підозри)
Власне, запитання:
Що це була за дивна послідовність подій? Чому накрився модуль? Делфі-гуано? Чи просто мені не пощастило з одним конкретним модулем? Що тепер купляти?
Дякую всім, хто відгукнеться, не ламайтеся!
#2
Posted 30 October 2021 - 07:40
Модуль делфи в оригинале идет. Вы уверены что оригинал купили? С чего уверенность что модулю хана? Может нужно подкинуть другой модуль к машине и проверить? Начальная последовательность лампочка, тахометр и тд больше похожа на другое чем на модуль.
Ошибки читали? Были пропуски по зажиганию по цилиндрам?
Edited by anton833, 30 October 2021 - 08:45.
#4
Posted 30 October 2021 - 08:59
Начальная последовательность лампочка, тахометр и тд больше похожа на другое чем на модуль.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#5
Posted 30 October 2021 - 09:15
Нажаль, не маю знайомих, з ким можна було б помінятися модулями
Апд. Вчора вночі поїздив на бензині-пропусків не було, окрім одного випадку, коли під середню гірку поїхав на 2-3 передачі, оберти були ~1.5, і пару разів машину таки дьорнуло.
Потім ще намагався це повторити, опускав оберти до 1.3 з набором до 5 (динаміка розгону, наче, була нормальна), але троїння більше не було. Нічого не розумію, але сподіваюся, що це все ж не модуль, а результат ТО газового редуктора томасетто, майстер казав під'їхати через 1.5тис км, щоби він оглянув мембрану
Хз, як воно там працює, але є підозри, що просто щось з подачею газу
#6
Posted 30 October 2021 - 10:30
Гарантия на модуль есть?
хтось дає гарантію на електро- обладнання!?
Якщо комусь треба: 067-246-64-10
#7
Posted 30 October 2021 - 12:44
Яка вірогідність, що трапився скачок напруги, гавьоний регулятор напруги не спрацював, через що впали на мить стрілки тахо і спідометра + блимнула лампа бенза, і стався пробій модуля? Майстер сказав, що якщо був стрибок напруги, могли просто збитися газові налаштування. 1% вірогідності, що причина в мембрані редуктора (з його слів)
#8
Posted 30 October 2021 - 13:33
Позвони Васе-диагносту во Львове - о67 673 4о 56. Может поможет
#10
Posted 30 October 2021 - 14:22
Дякую!
Апд. Помилок по пропусках немає, тільки по другій лямбді, яка інколи вискакує
Edited by DenisLV, 30 October 2021 - 14:50.
#11
Posted 01 November 2021 - 03:21
И что это за мода ездить на современных моторах на 1500 об/мин? Я стараюсь ниже 2000 не опускать. Это же не волга нижневальная
#12
Posted 01 November 2021 - 08:42
За оберти каюся, теж намагаюся тримати не менше 2к, але на першій передачі, суб'єктивно, відгук педалі газу нижчий, тому і бувають такі провали:(
А взагалі, сподіваюся, що це була хибна тривога, бо на бензі їде нормально, поїду до газовщика
#13
Posted 01 November 2021 - 10:23
А взагалі, сподіваюся, що це була хибна тривога, бо на бензі їде нормально, поїду до газовщика
Можливо...Якщо відмовила газова форсунка-буде троїти.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#14
Posted 01 November 2021 - 13:10
Можливо...Якщо відмовила газова форсунка-буде троїти.
Мне кажется она бы всегда троила, а не при определкнных условиях. Плюс газомозг если видит обрыв газовой форсунки то включает бензиновую в этом цилиндре и вроде начинает пищать сообщая об ошибке
#15
Posted 01 November 2021 - 14:24
andreybelov,
Мені доводилось стикатись з варіантом відмовившої газофорсунки(злетівшого патрубка подачі) і троїть чітко тільки на газу.
Edited by Юстас, 01 November 2021 - 14:24.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#16
Posted 01 November 2021 - 19:32
#17
Posted 01 November 2021 - 20:56
andreybelov,
Вибачаюсь.мав на увазі однакові симптоми,що форсунка не працює,що патрубок злетів...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#19
Posted 02 November 2021 - 14:23
Доповідаю
Проблема полягала в забитому форсі. Всі форси чистилися 9тис км тому, заправляюся виключно на окко. Газовщик сказав, що забилося не твердими частками,а рідкими (газові присадки, газолін). Сказав, що на ВОГ ще гірший газ. От і ламай тепер голову, де заправлятися
#22
Posted 02 November 2021 - 15:12
В Бердичеві такої розкоші немає, доводиться насолоджуватися окко, ВОГ, анп, укрнафта :(
baton45,
Міняв 1тис тому + ТО редуктора
#23
Posted 02 November 2021 - 15:22
Проблема полягала в забитому форсі.
Бінго!Це саме те,що я і мав на увазі.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#24
Posted 02 November 2021 - 15:34
Юстас,
Сам підозрював або форс, або редуктор.
Від серця відлягло, що це не модуль за 100$
#26
Posted 02 November 2021 - 22:39
газолінЦе ж конденсат, на скільки я знаю. Виникає при переміні температур. Для того і баки роблять з пластику аби зменшити кількість конденсату. На газовому фільтрі нема знизу болта для зливу конденсату? В нас спецтехніка має стальні баки і по регламенту я маю заправити бак до повного в кінці робочої зміни для зменшення конденсату.
#27
Posted 03 November 2021 - 07:36
TPAKTOPICT,
Наскільки я читав на вумних сайтах, цієї проблеми немає на гбо 4 покоління, бо там чи то забор іде знизу, чи то конденсат перегоряє в банках. Якось так
#28
Posted 03 November 2021 - 19:41
Наша пісня гарна й нова, починаймо її знову
Це фіаско
Зранку сьогодні як затроїла на газу, аж вперше виліз індикатор "викинь двигун" - множинні пропуски+пропуски в 3 банці
Що найгірше - на бензі також підтряхує
Викрутив 3 свічку і поміняв рандомно з першою, зазори прекрасні, стан третьої навіть гарніший за першу. Намагався відтворити складні умови запалення суміші, пропуски були, але помилки в пам'ять не занеслися, так що не зміг перевірити, чи проблема просто в свічці Дістану завтра комплект старих, спробую поміняти всі, подивимося, чи проблема в них
Отож, повертаємося до наших баранів. Все вказує на те, що модулю хана. Його міг покласти гавьоний регулятор напруги? Якщо мені доведеться ще раз кашляти 100$, не хотів би знову загробити його через 6тис км
Edited by DenisLV, 03 November 2021 - 19:41.
#29
Posted 03 November 2021 - 19:50
Форсунку яка до цього "затроїла" почистили чи замінили???
Я б перевіряв газфорсунку знову.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#30
Posted 03 November 2021 - 20:23
Форс чистили, але навіть якщо йому вафля, це не пояснює троїння на бензі
#31
Posted 03 November 2021 - 20:34
На бензе троит после перезапуска двигателя?(желательно отключить ГБО хотя бы кнопкой перед тем как выключить зажигание)
На газу затроила не глуша мотор ты переходишь на бенз а оно как троило так и троит дальше?
Edited by LEXA SHUMI, 03 November 2021 - 20:35.
#32
Posted 03 November 2021 - 20:46
Саме так. Перемикаю взад-вперед, деякі окремі подорожі сьогодні на газу, інші на бензі - все одно троїть, просто на газу, вочевидь, більш виражено через його вищу плотність
Про вимикання гбо перед глушінням не чув. Це так треба робити по фен-шую?
#33
Posted 03 November 2021 - 21:35
Смотри-ЭБУ ДВС все равно на каком топливе работает двигатель(я сейчас о высоковольтной части).
Так вот -едешь ты такой на газу-хлоп затроил мотор заморгал/загорелся чек энджин-сгенерировалась ошибка по пропуску(кам) зажигания.В этот момент тот самый ЭБУ ДВС отключает питание на топливную форсунку того цилиндра по которому идут пропуски воспламенения(ГБО напомню повторяет работу бензиновой форсунки) и вот тут ты решаешь нажать волшебную кнопку и перейти на бензин дабы проверить как на нем будет работать мотор а ЭБУ по барабану эти маневры...
Кароче в чем суть-заглушив мотор ты обнуляешь троящий сеанс и запускаешь новый для ЭБУ ДВС и по началу вновь работают все цилиндры пока вновь не начнут проявляться пропуски зажигания.Так вот я и написал выше что дабы исключить полностью составляющую с ГБО перед тем как заглушить мотор троящий вовсе принудительно кнопкой перейти на бензин а еще лучше перекрыть вентиль на балоне и выработать весь газ из магистрали дабы последующий запуск был исключительно на бензине.Далее поездить понаблюдать поведение мотора на бензине
#34
Posted 03 November 2021 - 21:41
#35
Posted 03 November 2021 - 21:46
Прямо сильно настаивать не буду, но есть мнение, что напряжение искрообразования при работе на газу - выше. И зазоры свечам для ГБО ставят меньше - не случайно.
У меня не так давно было подобное кино, замена катушки помогла.
==
навскидку нагуглил подтверждение, про напряжение
https://lanos.com.ua...e-i-na-benzine/
в смысле, что на газу ВВ напряжение нарастает до такой величины, что катушку может пробивать по высоковольтной части.
Edited by Schnauzer, 03 November 2021 - 21:56.
1 user(s) are reading this topic
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых