Реклама

Корпус термостата z16xe
#1
Опубликовано 20 Декабрь 2021 - 14:25
#2
Опубликовано 20 Декабрь 2021 - 14:34
Может будут лаптями кидать но всё же. Есть ли какая метода чтобы притереть тарелку термостата к корпусу.
Чого лаптями там кидать?Собы колись притирав на 20НЕ.Толк був.
Звичайна притірочна паста для клапанів...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#3
Опубликовано 20 Декабрь 2021 - 14:59
Чого лаптями там кидать?Собы колись притирав на 20НЕ.Толк був.
Звичайна притірочна паста для клапанів...
Все розумію що пастою. Як сам процес і чим. Самим термостатом до корпуса чи є якась приблуда для цього.
Все розумію що пастою. Як сам процес і чим. Самим термостатом до корпуса чи є якась приблуда для цього.
#4
Опубликовано 20 Декабрь 2021 - 15:15
Самим термостатом до корпуса
Звичайно що так...Ви ж збираєтесь притирати пару...,от і притирайте...
Изменено: Юстас, 20 Декабрь 2021 - 15:16
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#7
Опубликовано 29 Декабрь 2021 - 21:42
Кевронец,
Я притирав новий термос до корпуса...
Перевірити чи потрібно це робити легко.Дуєш у патрубок,якщо термос пропускає повітря-притираєш.Двигун реально швидше прогріватиметься.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#13
Опубликовано 07 Январь 2022 - 12:41
До речі, помітив що після заміни помпи і ОЖ, двигун частіше почав нагріватися до т* включення вентилятора. Раніше навіть не помічав включення (а на хх цього не помітити важко), стрілка в заторах як вкопана вище 90 не піднімалася. Але й зараз не набагато вище, тільки заходить за 90, вмикається Карлсон і температура не росте.Будуть сильно різнитись з приборкою.
Але варто вирватися з затору і вийти на норм швидкість двигун охолоджується моментально і стрілка т* падає менше робочої т*, в самий низ шкали (до заміни помпи і ОЖ, такого не спостерігав).
В результаті двигун став нагріватися трохи більше і швидше, з охолодженням те саме, швидко і занадто.
І ось зараз почав думати чи не в термостаті проблема? Якщо так то дуже дивний збіг, бо зміни відчув в день заміни помпи і ОЖ, але не придав значення, бо було літо і двигун по трасі працював в робочому діапазоні. А зараз дві крайності...
Складається враження що термостат не може ні відкритися повністю, ні закритися.
В планах перевірити нагрів патрубків на хх.
Для більш точних даних покататися з ЕЛМ.
Изменено: merik_and1, 07 Январь 2022 - 12:56
#14
Опубликовано 07 Январь 2022 - 16:59
стрілка т* падає менше робочої т*, в самий низ шкали І ось зараз почав думати чи не в термостаті проблема?
Мінять його треба...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#16
Опубликовано 09 Январь 2022 - 15:29
Я неделю назад поменял термостат, родной с 8 года (z14xep), на недавних морозах стала прогреваться хуже и проваливаться по температуре. Заменил на изготовителя оригинала. Стрелка теперь на 89-92 стабильно. Хотя при замене термостат не был приоткрыт, но на штоке потертости меди, может уже и глючит. Пока не проверял, да и толку. Видно срабатывание раньше чем нужно.
Болячки вдруг с возрастом не приходят, они созревают. Это когда обвал начинается, тогда только за здоровье беремся. Так и в авто.
Изменено: baton45, 09 Январь 2022 - 15:31
#17
Опубликовано 29 Май 2022 - 11:06
Т-режим тепер в нормі при будь-яких умовах. Старий на диво був повністю закритий та видно сліди (амплітуду) відкривання на штоці, не став тестити, підозрюю що поріг відкривання так само був значно раніше необхідного.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых