Реклама

Проблема з ОР ООВ
Начал
Омежатко
, 07 фев 2022 17:32
11 ответов в теме
#1
Опубликовано 07 Февраль 2022 - 17:32
Всім привіт. Авто ООВ дорест x20xev
Зіткнувся з такою проблемою. Їхав по трасі, температура двигуна була в нормі. Став на кілька хвилин, після чого авто навідріз відмовилося переходити на газ. Просто працювало, наче при низькій температурі ОР.
Вирішив доїхати додому на бензині, через кілька кілометрів порвало патрубок пічки, той, що виходить з блока і йде до верхнього штуцера пічки (в мене вакуумного клапана немає, а на нижньому просто стоїть водопровідний кран). Додому на галстуку, заміна патрубка, заміна ОР. Завів авто - наче все гуд, нічого не тече. Прогрів до 90, верхній патрубок став гарячий, рівень ОР в бачку трохи впав. Заглушив і тут почались цирки - вся система охолодження почала булькати як самогонний апарат, почало перти ОР в бачок. Патрубки стали тверді (але не критично, не дерев'яні) Коли все заспокоїлось - рівень ОР знову повернувся. Пічка дує холодним.
В яку сторону копати?
Зіткнувся з такою проблемою. Їхав по трасі, температура двигуна була в нормі. Став на кілька хвилин, після чого авто навідріз відмовилося переходити на газ. Просто працювало, наче при низькій температурі ОР.
Вирішив доїхати додому на бензині, через кілька кілометрів порвало патрубок пічки, той, що виходить з блока і йде до верхнього штуцера пічки (в мене вакуумного клапана немає, а на нижньому просто стоїть водопровідний кран). Додому на галстуку, заміна патрубка, заміна ОР. Завів авто - наче все гуд, нічого не тече. Прогрів до 90, верхній патрубок став гарячий, рівень ОР в бачку трохи впав. Заглушив і тут почались цирки - вся система охолодження почала булькати як самогонний апарат, почало перти ОР в бачок. Патрубки стали тверді (але не критично, не дерев'яні) Коли все заспокоїлось - рівень ОР знову повернувся. Пічка дує холодним.
В яку сторону копати?
#3
Опубликовано 07 Февраль 2022 - 18:14
Завтра думаю ще подивитися може десь підтікає антифриз. Тішу себе думкою, що може бути просто негерметична система, тому таке твориться.Судя по описанию в сторону прокладки ГБЦ
Короче, не міг просто сидіти і чекати на завтра, тому взяв ліхтарика і пішов дивитися, що де і як.Судя по описанию в сторону прокладки ГБЦ
І помітив цікаву річ - за генератором є короткий товстий патрубок, а в ньому отвір. І через нього сочиться ОР.
Може бути проблема в цьому? Чи це вже наслідок прогорілої прокладки?
П.С. Масла в антифризі і емульсії в піддоні не спостерігаю. Вихлопна димить як завжди - немає білої пари, як при попаданні ОР до циліндрів.
#7
Опубликовано 10 Февраль 2022 - 22:38
Замінив патрубок з флейтою (виявляється воно йде в зборі і запресовано разом), замінив термостат - мій почав пісяти з-під прокладки, коли зняв, виявилось ще що він майже згнив всередині (тому я не міг нагріти авто більше 85°С). Проблема не пішла. Пічка не гріє, в системі охолодження булькає, розширювальний бачок надуває так, що він скоро круглий стане. Презерватив показав, що все таки прогоріла прокладка гбц. Тепер будемо думати як її замінити.
#8
Опубликовано 16 Февраль 2022 - 15:47
"Вскритіє" показало, що пацієнт був живий. Прокладка була ціла - дивився на неї під різними кутами і з лупою і з ліхтариком. Але вже як добрався, то міняв. Поміняв, склав все назад. Проблема нікуди не ділася.
Психанув, зняв помпу, а там...
Психанув, зняв помпу, а там...

Изменено: Омежатко, 16 Февраль 2022 - 15:48
#12
Опубликовано 18 Февраль 2022 - 19:34
Замінив помпу. Поставив ГРМ (боявся капєц, так як роблю це вперше), зібрав все до купи - завжди роблю так, наче останній раз - дружина попросила завести автомобіль. Ііііі запуск! Все працює, пічка подула теплим через 3 хвилини, на газ перейшла через 10 хвилин. Покатався по селі - все норм, не кипить, не булькає, не давить. Поїздимо-побачимо.
Або як кажуть одесити - "будем посмотреть".
Або як кажуть одесити - "будем посмотреть".
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых