Реклама

Хочу BMW! Але це не точно)))розмови по темі вибору
#457
Опубликовано 02 Сентябрь 2025 - 10:02
ф 30 на б 48 важить від 1500
висновок ф 44 мін. на 100 кг легша....
куля? петарда
Шо, опять?
так відволікає від справ щоденних
BMW це цілий світ. цікаво шо капець
ось просто як приклад
https://auto.ria.com...e_38773258.html
#458
Опубликовано 02 Сентябрь 2025 - 10:08
Параллельный.ф 30 на б 48 важить від 1500
висновок ф 44 мін. на 100 кг легша....
куля? петарда
BMW це цілий світ.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#459
Опубликовано 02 Сентябрь 2025 - 10:09
але комфорту не буде
Звісно
Ось офіційні дані по колісній базі для цих моделей BMW:
-
BMW F44 (2 Series Gran Coupe, 2019–...) – 2,670 мм
-
BMW F30 (3 Series Sedan, 2012–2018) – 2,810 мм
-
BMW F10 (5 Series Sedan, 2010–2016) – 2,968 мм
-
BMW G20 (3 Series Sedan, 2019–...) – 2,851 мм
-
BMW G30 (5 Series Sedan, 2017–...) – 2,975 мм
Якщо порівняти:
-
F44 має найкоротшу базу (компактний клас).
-
F30 → G20: база трохи збільшена (+41 мм).
-
F10 → G30: база теж трохи зросла (+7 мм).
-
F-серія 3 (F30) все одно значно більша за F44, але менша за 5-ку.
Хочеш, я зведу це у наочну таблицю-порівняння або навіть зроблю графік різниці колісних баз?
Параллельный.
точно не для всех
#460
Опубликовано 02 Сентябрь 2025 - 10:30
Брешуть курррвы, как ГСС в Колизее.
Мне копилот доказывал, что Т4 идёт по аналогу ATF6.
Мечтают многие. Покупают единицы, хвала всевышнему.
точно не для всех
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#463
Опубликовано 02 Сентябрь 2025 - 10:51
А смысл какой в тех 6-ти до сотни?
Кроме маркетинга))
как какой. в адреналине. я разницу в динамике в 2-3 секунды четко жопой ощущаю
если серьезно то мощность нужна для маневра при активной езде и ты ж это знаешь)
вони є навіть передньопривідні
https://auto.ria.com...e_38415488.html
гидота яка
Изменено: molodec, 02 Сентябрь 2025 - 10:51
#477
Опубликовано 02 Сентябрь 2025 - 16:35
А чому так категорично проти повного приводу?
Думаю, що потужність 3 л двигуна буде важко повністю реалізувати лише на задньому, якщо ти очікуєш вау ефекту :)
2 буде дуже компромісним варіантом. Якщо двигун норм - запальничка, але з нюансами по комфорту.
Рекомендую 5 :) краще g серію, якщо влазить у бюджет, а ні - то f
P.S.
а як на рахунок Golf R? ))
Изменено: Romich_90, 02 Сентябрь 2025 - 21:51
#478
Опубликовано 03 Сентябрь 2025 - 17:34
когда из половых органов токо глаза

А чому так категорично проти повного приводу?
Полный привод от БМВ часто на скорости размыкает муфту и машина без предупреждения станет заднеприводной....
Тройки на Х-дривэ по крайнем мере бьются в нормальных количествах
#479
Опубликовано 03 Сентябрь 2025 - 20:19
а як на рахунок Golf R? ))
не не не....не цікаво взагалі
Полный привод от БМВ
там важно, что обслуживание - в разы и самое главное - короткие шлицы на кардане переднего привода. с последствиями, описание которых в интернете полно...если коротко - пробитый поддон и клин двигателя
#481
Опубликовано 03 Сентябрь 2025 - 21:02
там важно, что обслуживание - в разы и самое главное - короткие шлицы на кардане переднего привода. с последствиями, описание которых в интернете полно...если коротко - пробитый поддон и клин двигателя
Хз... а на яких пробігах то все відбувається, щоб знати на що очікувати?
якщо чесно, то xdrive їде дуже і дуже! таке враження, що якщо різко входити в поворот, то система перекидає крутний момент на заднє зовнішнє колесо і догвинчує тебе для заходу в поворот. відчуття просто супер!!
якщо гольф не заходить, то як варіант трохи дорожчий - audi s4 - тут буде і динаміка, і надійний повний привід
#482
Опубликовано 04 Сентябрь 2025 - 11:18
так. жопа...ваша ця ф 44 не справжня... двигун б48 так, але стоїть не уздовж а поперек. відвовідно що? що передній привід а повний реалізований через муфту халдекс........
а ще додайте не зетеф а айсін
даремно втрачений час(
А ми тут ще сперечалися на рахунок ломучості бнв)
нічого там страшного немає, наскільки я розібрався
якщо гольф не заходить, то як варіант трохи дорожчий - audi s4 - тут буде і динаміка, і надійний повний привід
як би хотів надійний привід віддав би перевагу субаріку. Ні розмова тільки про бемеве головного мозоку
Изменено: molodec, 04 Сентябрь 2025 - 11:03
#487
Опубликовано 04 Сентябрь 2025 - 14:08
Я б шукав наступне, де на першому місці максимум драйву, а останнє менше драйву - найбільше комфорту:
1. 340i
2. 340d
3. 540i
4. 540d
З найменшими пробігами, звичайно.
Все решта - буде компромісом
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых