Реклама

Хочу BMW! Але це не точно)))розмови по темі вибору
#457
Опубликовано Сегодня, 10:02
ф 30 на б 48 важить від 1500
висновок ф 44 мін. на 100 кг легша....
куля? петарда
Шо, опять?
так відволікає від справ щоденних
BMW це цілий світ. цікаво шо капець
ось просто як приклад
https://auto.ria.com...e_38773258.html
#459
Опубликовано Сегодня, 10:09
але комфорту не буде
Звісно
Ось офіційні дані по колісній базі для цих моделей BMW:
-
BMW F44 (2 Series Gran Coupe, 2019–...) – 2,670 мм
-
BMW F30 (3 Series Sedan, 2012–2018) – 2,810 мм
-
BMW F10 (5 Series Sedan, 2010–2016) – 2,968 мм
-
BMW G20 (3 Series Sedan, 2019–...) – 2,851 мм
-
BMW G30 (5 Series Sedan, 2017–...) – 2,975 мм
Якщо порівняти:
-
F44 має найкоротшу базу (компактний клас).
-
F30 → G20: база трохи збільшена (+41 мм).
-
F10 → G30: база теж трохи зросла (+7 мм).
-
F-серія 3 (F30) все одно значно більша за F44, але менша за 5-ку.
Хочеш, я зведу це у наочну таблицю-порівняння або навіть зроблю графік різниці колісних баз?
Параллельный.
точно не для всех
#460
Опубликовано Сегодня, 10:30
Брешуть курррвы, как ГСС в Колизее.
Мне копилот доказывал, что Т4 идёт по аналогу ATF6.
Мечтают многие. Покупают единицы, хвала всевышнему.
точно не для всех
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#463
Опубликовано Сегодня, 10:51
А смысл какой в тех 6-ти до сотни?
Кроме маркетинга))
как какой. в адреналине. я разницу в динамике в 2-3 секунды четко жопой ощущаю
если серьезно то мощность нужна для маневра при активной езде и ты ж это знаешь)
вони є навіть передньопривідні
https://auto.ria.com...e_38415488.html
гидота яка
Изменено: molodec, Сегодня, 10:51
#477
Опубликовано 27 минут назад
Покайся, Рус, поки не пізнота шо может случиться в возрасте, когда из половых органов токо глаза



Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
Изменено: Андрюха 1981, 26 минут назад
2 пользователей читают эту тему
1 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых
-
lotusvovan