Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Глохне при запуску двигуна , без перегазовки.


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
112 ответов в теме

#36
Сергій183183

Сергій183183

    Завсегдатай

    • Сообщений 68
  • Имя:Сергій
  • Авто:Вектра Б 2001 Z16XE універсал.
  • Гос. номер:yzdjwg
  •  
  • Регистрация: 21.04.2023

Опубликовано 25 Апрель 2023 - 14:46

На крайні клеми з обок боків роз'ему на корпусі ЕГР подавав 12В напряму від АКБ і повна тиша, ЕГР не "клацнув"??
Що робити, бобік здох. Чми може всеж таки "закис"
Спробуй край штока (де він виходить" з копуса) відмочити в карбоклінері, може "воскресне"

Дякуючи тому що нарешті з'ясували що в тебе таки z16xe, тобі потрібен клапан ЕГР GM 17200272, або його можно замінити клапаном GM 17098055
Але це доволі таки недешева штука.
Можна в принципі поставити замінник неорігінал Nissens 98153, або Pierburg 724809100 або на крайній випадок Vaico V40630007
В сторону всяких там AutoMega, Meat&Doria, Hans Pries та іншого барахла за 1500грн краще не дивись. А то будеш міняти їх майже кожен рік :-))
Можна щось підібрати на розборках, але розборка то завжди лотерея



На крайні клеми з обок боків роз'ему на корпусі ЕГР подавав 12В напряму від АКБ і повна тиша, ЕГР не "клацнув"??
Що робити, бобік здох. Чми може всеж таки "закис"
Спробуй край штока (де він виходить" з копуса) відмочити в карбоклінері, може "воскресне"
Дякуючи тому що нарешті з'ясували що в тебе таки z16xe, тобі потрібен клапан ЕГР GM 17200272, або його можно замінити клапаном GM 17098055
Але це доволі таки недешева штука.
Можна в принципі поставити замінник неорігінал Nissens 98153, або Pierburg 724809100 або на крайній випадок Vaico V40630007
В сторону всяких там AutoMega, Meat&Doria, Hans Pries та іншого барахла за 1500грн краще не дивись. А то будеш міняти їх майже кожен рік :-))
Можна щось підібрати на розборках, але розборка то завжди лотерея

Так все було відмито очищено, подано 12 в на крайні контакти навіть не мукнув отже буду шукати на розборках пока а там буде видно) дякую))
  • 0

#37
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48967
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 25 Апрель 2023 - 19:35

Я бы для начала заглушил механически


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#38
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24865
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 25 Апрель 2023 - 19:58

Сам дроссель чистый?


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#39
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1306
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 26 Апрель 2023 - 12:16

Хлопці якщо ЕГР закис, а катушка ціла, хіба не можна спробувати шток розшевелити? Це тупо механічна проблема.

 

Питання в якому стані ЕГР закис, якщо в закритому, то одне, якщо в відкритому то вихлоп йде у впуск і воно глохне.

 

Так колись грався зі своїм вскритим на торці ЕГР. Якщо шток на холостих нажати на більше секунди то двигло глохло.

 

Сам ЕГР регулюється імпульсами у певне положення відкриття штоку, ще й контролюється мізками машини по вбудованому резистору.

 

Там тупа котушка, шток з резистивним дільником.


Изменено: baton45, 26 Апрель 2023 - 12:16

  • 0

#40
Сергій183183

Сергій183183

    Завсегдатай

    • Сообщений 68
  • Имя:Сергій
  • Авто:Вектра Б 2001 Z16XE універсал.
  • Гос. номер:yzdjwg
  •  
  • Регистрация: 21.04.2023

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 20:14

Ось так.
Кинь каменем в того єлектрика.

x16xel на Вектрі виглядає ось так
a491d2u-960.jpg
Дроссель в нього збоку, і взагалі, щоб його побачити, треба зняти впускні "штани" зверху двигуна

А в тебе, судячи з усього або Y16XE або Z16XE
Вектра останніх років випуску? 1999-2002?

Все впусту. Дроссель в тебе повністтю єлектронний

Залишається хіба що поміряти тиск в паливній рампі. Може регулятор тиска палива треба замінити.

Полміряв тиск в паливній рампі, цікава ситуація, при повороті ключа в друге положення, насос вмикається але тиск на нулі, коли заводжу двигун тиск 3.8 там. Далі глушу тиск падає на 2.2 атмосфери, при повороті ключа в друге положення насос підкачує по звуку, але тиск не створюються додатковий, після того як з 2.2 там. Стравлюю тиск до нуля (бензин в рампі є) провертаю ключ знов тиск на нулі, заводжу тиск 3.8 думаю бензонасос підпалений, наврядче несправний регулятор тиску палива.....
  • 0

#41
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15154
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 20:38

Полміряв тиск в паливній рампі, цікава ситуація, при повороті ключа в друге положення, насос вмикається але тиск на нулі, коли заводжу двигун тиск 3.8 там. Далі глушу тиск падає на 2.2 атмосфери, при повороті ключа в друге положення насос підкачує по звуку, але тиск не створюються додатковий, після того як з 2.2 там. Стравлюю тиск до нуля (бензин в рампі є) провертаю ключ знов тиск на нулі, заводжу тиск 3.8 думаю бензонасос підпалений, наврядче несправний регулятор тиску палива.....
Напругу на ньому поміряй при увімкнутому запаленні та на працюючому двигуні. Може просто поганий контакт і без генератора на ньому шось тіпа 6-7 В.
  • 0

#42
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2034
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 21:37



думаю бензонасос підпалений, наврядче несправний регулятор тиску палива.....

З часом все виходить з ладу і РДП в тому числі.

Не забувай що машині вже перевалило за 20

 

Але, не поспішай списувати у сміття насос чи РДП.

 

По перше, перевір напругу на бензонасос при ввімкненому запаленні (як тобі порадили вище)

але, якщо напруга в нормі, і як ти кажеш



 при повороті ключа в друге положення насос підкачує по звуку, але тиск не створюються додатковий, після того як з 2.2 там.

То, це може бути знайома проблема :-)))  Майже кожен Опель кінця 90-х початку 2000-х рано чи пізно знею стикається :-))

 

Відкривай кришку та дивись шланг подачі від бензонасосу до кришки

Прикрепленный файл  2d80ac1s-960.jpg   29,88К   9 раз скачано

Проблема старих опелів що ці шланги з часом дубіють у прямому сенсі (незважаючи на те що постійно в бензині) і просто тріскаються, особливо перед хомутами

Цілком може бути що в тебе вже десь є тріщина, і при утворенні статичного тиску ( коли двигун не працює і нема розходу палива), шланг поторхи "стравлює" назад у бак

Зараз вже такі шланги ніхто не використовує.

На усіх машинах, включаючи "більш молоді" моделі Опель, замість оцих шлангів використовуються більш еластичні гофри

 

Якщо тріщина в шлангу подачі   - береш і ставиш шланг-гофру від Ланоса, чи від Лачетті, чи навіть від 2110 підходять

Прикрепленный файл  trubka-toplivnaja-gofrirovanaja-aveo-lachetti-euroex-180mm-000004354-lanosist-0.jpg   21,56К   9 раз скачано

Коштує копійки

 

Яущо шланги цілі на 100%, тоді  "по списку"  РДП, насос


Изменено: Igor C., 27 Апрель 2023 - 21:37

  • 0

#43
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24865
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 21:53

Igor C.,

 

ненавижу работать с пластиком

 

резина куда приятнее) 


Далі глушу тиск падає на 2.2 атмосфери

 

Как быстро?

За ночь рампа топливная пустая?


Цілком може бути що в тебе вже десь є тріщина

 

Або не тримае зворотній клапан в самому насосі(особливо якщо стоіть не оріг)


насос вмикається але тиск на нулі,

 

Что то слабо верится....як швидко взагалі після запуску піднімаеться до 3,8 стрелка?


Напругу на ньому поміряй при увімкнутому запаленні та на працюючому двигуні. Може просто поганий контакт і без генератора на ньому шось тіпа 6-7 В.

 

Даже якщо так(что маловероятно) то на причину первого поста не совсем подходит :smile44:


С запуском вроде проблем нет


Полміряв тиск в паливній рампі, коли заводжу двигун тиск 3.8 там.

 

Далі що відбувалося?Проблема проявлялася?Мотор глох?


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#44
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2034
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 22:02

Igor C.,

 

ненавижу работать с пластиком

 

резина куда приятнее) 

 

Ну, так 

Как говорится - любой каприз за ваши деньги

Можно же поставить гофру от какого то из новых Опелей, или ВАГ-овскую

Она резиновая, но элластичная.

Вопрос всего лишь в цене. 

Ланосовские, или от тазика 2110 стоят по 40 грн.  Хоть каждый месяц меняй  :sm13_:


  • 0

#45
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24865
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 22:04

или ВАГ-овскую

 

видеть ее уже не могу  :sm13_:


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#46
Сергій183183

Сергій183183

    Завсегдатай

    • Сообщений 68
  • Имя:Сергій
  • Авто:Вектра Б 2001 Z16XE універсал.
  • Гос. номер:yzdjwg
  •  
  • Регистрация: 21.04.2023

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 22:16

З часом все виходить з ладу і РДП в тому числі.
Не забувай що машині вже перевалило за 20

Але, не поспішай списувати у сміття насос чи РДП.

По перше, перевір напругу на бензонасос при ввімкненому запаленні (як тобі порадили вище)
але, якщо напруга в нормі, і як ти кажеш
То, це може бути знайома проблема :-))) Майже кожен Опель кінця 90-х початку 2000-х рано чи пізно знею стикається :-))

Відкривай кришку та дивись шланг подачі від бензонасосу до кришки
2d80ac1s-960.jpg
Проблема старих опелів що ці шланги з часом дубіють у прямому сенсі (незважаючи на те що постійно в бензині) і просто тріскаються, особливо перед хомутами
Цілком може бути що в тебе вже десь є тріщина, і при утворенні статичного тиску ( коли двигун не працює і нема розходу палива), шланг поторхи "стравлює" назад у бак
Зараз вже такі шланги ніхто не використовує.
На усіх машинах, включаючи "більш молоді" моделі Опель, замість оцих шлангів використовуються більш еластичні гофри

Якщо тріщина в шлангу подачі - береш і ставиш шланг-гофру від Ланоса, чи від Лачетті, чи навіть від 2110 підходять
trubka-toplivnaja-gofrirovanaja-aveo-lachetti-euroex-180mm-000004354-lanosist-0.jpg
Коштує копійки

Яущо шланги цілі на 100%, тоді "по списку" РДП, насос

збірку доставав шланги цілі, попередній власник видно їх міняв, залишив підключений манометр на ніч з тиском 2.2 атм. Вранці побачу

Igor C.,

ненавижу работать с пластиком

резина куда приятнее)


Как быстро?
За ночь рампа топливная пустая?


Або не тримае зворотній клапан в самому насосі(особливо якщо стоіть не оріг)


Что то слабо верится....як швидко взагалі після запуску піднімаеться до 3,8 стрелка?


Даже якщо так(что маловероятно) то на причину первого поста не совсем подходит :smile44:

С запуском вроде проблем нет


Далі що відбувалося?Проблема проявлялася?Мотор глох?

-отже залишив на ніч манометр підключений з тиском 2.2 атм. Вранці побачу

-за зворотній клапан не перевіряв,

-піднімається 1-2 сек.

З запуском немає, але коли вона глохне якщо не прогазувати, як на мене відчувається нестача палива не знаю як пояснити, запустив 1200-1500 об на хол. Далі палає на 700 потім 1000 потім падає нижче 500 хоче набрати обертів і глохне, якщо в момент падіння натиснути педаль газу, стрілка трішки підіймається і той же результат глохне...

Igor C.,

ненавижу работать с пластиком

резина куда приятнее)


Как быстро?
За ночь рампа топливная пустая?


Або не тримае зворотній клапан в самому насосі(особливо якщо стоіть не оріг)


Что то слабо верится....як швидко взагалі після запуску піднімаеться до 3,8 стрелка?


Даже якщо так(что маловероятно) то на причину первого поста не совсем подходит :smile44:

С запуском вроде проблем нет


Далі що відбувалося?Проблема проявлялася?Мотор глох?

-отже залишив на ніч манометр підключений з тиском 2.2 атм. Вранці побачу

-за зворотній клапан не перевіряв,

-піднімається 1-2 сек.

З запуском немає, але коли вона глохне якщо не прогазувати, як на мене відчувається нестача палива не знаю як пояснити, запустив 1200-1500 об на хол. Далі палає на 700 потім 1000 потім падає нижче 500 хоче набрати обертів і глохне, якщо в момент падіння натиснути педаль газу, стрілка трішки підіймається і той же результат глохне...
  • 0

#47
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24865
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 22:19

как быстро падает с 3,8 до 2,2 давка?



Если глохнет при давлении 3,8 в рейке-забудь про насос



-піднімається 1-2 сек.

 

0-3,8?

 

Норм


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#48
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2034
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 22:28

збірку доставав шланги цілі, попередній власник видно їх міняв, залишив підключений манометр на ніч з тиском 2.2 атм. Вранці побачу

-отже залишив на ніч манометр підключений з тиском 2.2 атм. Вранці побачу

-за зворотній клапан не перевіряв,

-піднімається 1-2 сек.
 

 

РТП (РДТ)  знаходиться під кришкою бензонасоса?

 

Якщо ти впевнен що шланги цілі, то цілком може бути РТП

 

А ще, в конструкціях, де він знаходиться під кришкою, є такий незрозумілий "баг"

На перехідному штуцері віл пластикового стакана,  в якому стоїт РТП, до кришки бензонасоса є 2 гумових  кільця

 

Доволі часто починає "перепускати" між тими кільцями



 

Если глохнет при давлении 3,8 в рейке-забудь про насос


 

+1

Если глохнет при 3,8 -  возвращаемся назад к ЕГР


  • 0

#49
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24865
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 22:30

че вы так присосались к насосу не пойму?

 

Вот когда даст ответ какая давка в рампе в момент как заглохнет тогда и будем в бак нырять  :smile44:



+1 Если глохнет при 3,8 -  возвращаемся назад к ЕГР

 

Или к МАП сенсору)


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#50
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2034
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 22:39

че вы так присосались к насосу не пойму?

 

Вот когда даст ответ какая давка в рампе в момент как заглохнет тогда и будем в бак нырять  :smile44:

 

Та как раз не к насосу, а к РДТ

 

Меня тоже "не минула чаша сия" :-))

Подгазовываешь - поднимается выше 3, отпускаешь педаль, постепенно падает до 2, и движок пытается заглохнуть

Слава богу обошлось заменой шлангов в сборке бензонасоса. РДТ менять не понадобилось


Изменено: Igor C., 27 Апрель 2023 - 22:40

  • 0

#51
Сергій183183

Сергій183183

    Завсегдатай

    • Сообщений 68
  • Имя:Сергій
  • Авто:Вектра Б 2001 Z16XE універсал.
  • Гос. номер:yzdjwg
  •  
  • Регистрация: 21.04.2023

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 22:45

РТП (РДТ) знаходиться під кришкою бензонасоса?

Якщо ти впевнен що шланги цілі, то цілком може бути РТП

А ще, в конструкціях, де він знаходиться під кришкою, є такий незрозумілий "баг"
На перехідному штуцері віл пластикового стакана, в якому стоїт РТП, до кришки бензонасоса є 2 гумових кільця

Доволі часто починає "перепускати" між тими кільцями


+1
Если глохнет при 3,8 - возвращаемся назад к ЕГР



РТП (РДТ) знаходиться під кришкою бензонасоса?

Якщо ти впевнен що шланги цілі, то цілком може бути РТП

А ще, в конструкціях, де він знаходиться під кришкою, є такий незрозумілий "баг"
На перехідному штуцері віл пластикового стакана, в якому стоїт РТП, до кришки бензонасоса є 2 гумових кільця

Доволі часто починає "перепускати" між тими кільцями


+1
Если глохнет при 3,8 - возвращаемся назад к ЕГР

Егр механічно заглушив, теж саме... Реле доставав резинки дубоваті...

че вы так присосались к насосу не пойму?

Вот когда даст ответ какая давка в рампе в момент как заглохнет тогда и будем в бак нырять :smile44:



Или к МАП сенсору)


Падає з 3.8 до 2.2 моментально 2-3м' сек. як тільки заглохла..
  • 0

#52
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24865
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 27 Апрель 2023 - 22:47

Похоже на РДТ.....

 

Ждем следующий тест.....


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#53
StasFreT

StasFreT

    Начавший говорить

    • Сообщений 1
  • Имя:Stas
  • Авто:Opel
  •  
  • Регистрация: 28.04.2023

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 07:51

Відпішіть, будь ласка, коли буде результат.


  • 0

#54
Сергій183183

Сергій183183

    Завсегдатай

    • Сообщений 68
  • Имя:Сергій
  • Авто:Вектра Б 2001 Z16XE універсал.
  • Гос. номер:yzdjwg
  •  
  • Регистрация: 21.04.2023

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 08:00

За ніч тиск в рампі впав на 0, завелась і знов без підгазовки заглохла

Відпішіть, будь ласка, коли буде результат.

за ніч тиск впав на 0, при запуску без підгазовки знову глохне, при 2 положенні ключа насос качає але тиск не створюються
  • 0

#55
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 13766
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 08:02

За ніч тиск в рампі впав на 0

 

Похоже на РДТ

  • 0

#56
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24865
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 08:40

За ніч тиск в рампі впав на 0, завелась і знов без підгазовки заглохла

 

Давление в рампе отследил в момент глушения самопроизвольного? 



За ніч тиск в рампі впав на 0, завелась

 

Завелась с первого раза?Долго стартером крутил?


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#57
Сергій183183

Сергій183183

    Завсегдатай

    • Сообщений 68
  • Имя:Сергій
  • Авто:Вектра Б 2001 Z16XE універсал.
  • Гос. номер:yzdjwg
  •  
  • Регистрация: 21.04.2023

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 08:50

Давление в рампе отследил в момент глушения самопроизвольного?
З 3.8 падає на 2.2, але чути коли глохне насос качає а тиск падає миттєво до 2.2 ... Так заводиться без питань секунда дві...



Завелась с первого раза?Долго стартером крутил?


Изменено: Сергій183183, 28 Апрель 2023 - 08:51

  • 0

#58
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2034
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 08:59

 


З 3.8 падає на 2.2, але чути коли глохне насос качає а тиск падає миттєво до 2.2 ... Так заводиться без питань секунда дві...
 

 

 

 

Похоже на РДТ.....

 

 

 

 


  • 0

#59
Сергій183183

Сергій183183

    Завсегдатай

    • Сообщений 68
  • Имя:Сергій
  • Авто:Вектра Б 2001 Z16XE універсал.
  • Гос. номер:yzdjwg
  •  
  • Регистрация: 21.04.2023

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 09:04



ще питання, одне не можу зрозуміти була пріора, там в рампі при включенні запалення зразу створювався тиск, а тут по нулях... Так повинно бути чи знову-таки РДТ
  • 0

#60
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 13766
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 09:37

при включенні запалення зразу створювався тиск

в мене з запаленням насос не працює.

швидше за все з стартером запускається.

п.с. а форсунки не можуть травити, може тому і тиск падає.


Изменено: vigors, 28 Апрель 2023 - 09:39

  • 0

#61
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2034
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 10:05

ще питання, одне не можу зрозуміти була пріора, там в рампі при включенні запалення зразу створювався тиск, а тут по нулях... Так повинно бути чи знову-таки РДТ

Ну, так щоб прям "по нулях", тим більш за ніч  начебто не повинно бути.

Але в загальному випадку, у Опель така "логіка" роботи паливного насоса, що вона розрахована на "підйом" тиску з "0" (наприклад після заміни паливного фільтра, чи форсунок)

Нормальною роботою системи вважається: коли при ввімкненні запалення але без запуску двигуна бензонасос працює лише декілька секунд, тобто автоматично  робить "підкачку" палива незалежно від початкового тиску у рампі

Потім, якщо двигун не заведений, бензонасос зупиняється

За умовчанням, за ці декілька секунд, насос повинен підкачати тиск у рампі до "робочого"

Якщо і далі не вмикати двигун, насос працювати звісно не буде, але тиск у рампі повинен зберігатися, принаймні падати повільно а не одразу.

При запуску двигуна, бензонасос автоматично вмикаеться вже "на постіно" і РТП (РДТ) повинен постійно тримати робочий тиск у рампі

Якщо, тиск падає під час роботи двигуна, то на це або РТП несправний, або паливна система "негерметична", або проблеми з насосом

Те що він "жужжить" ще не означає що він видає необхідний тиск (або видає його взагалі)

 

Можна було б провести ще один тест, як це роблять на СТО. Під'єднати паливний манометр безпосередньо на віході з насосу (до штуцера на кришці модуля пал. насосу)

Так завжди роблять на авто, де РТП стоїть на рампі або у моторному відсіку.  Під'єднують маноматр у "розрив" магістралі між насосом та РТП.  Тоді вже стає ясно, насос чи регулятор

В тебе РТП стоїть безпосередніо в модулі насоса, тому є певні складнощі та "заморочки" зробити такий тест



в мене з запаленням насос не працює.

 

 

А як це? Тим більш на Астрі -Ж.

Тількі що вище написав як саме повинен спрацьовувати бензонасос


  • 0

#62
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 13766
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 10:25

А як це? Тим більш на Астрі -Ж.

Z14XE, з запаленням насос не жужжить, перевіряв.

п.с. може наявність сигналки впливає.


Изменено: vigors, 28 Апрель 2023 - 10:26

  • 0

#63
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2034
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 10:34

Z14XE, з запаленням насос не жужжить, перевіряв.

п.с. може наявність сигналки впливає.

Може.

Якщо схема без переробок, живлення на реле бензонасоса подається при ввімкненному запаленні напряму від запобіжника

А керуюча масса на релє від ЕБК двигуна.  Вмиається на пару секунд "для підкачки" і вимикається якщо немає сигналу з ДПКВ


  • 0

#64
Сергій183183

Сергій183183

    Завсегдатай

    • Сообщений 68
  • Имя:Сергій
  • Авто:Вектра Б 2001 Z16XE універсал.
  • Гос. номер:yzdjwg
  •  
  • Регистрация: 21.04.2023

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 10:49

Ну, так щоб прям "по нулях", тим більш за ніч начебто не повинно бути.
Але в загальному випадку, у Опель така "логіка" роботи паливного насоса, що вона розрахована на "підйом" тиску з "0" (наприклад після заміни паливного фільтра, чи форсунок)
Нормальною роботою системи вважається: коли при ввімкненні запалення але без запуску двигуна бензонасос працює лише декілька секунд, тобто автоматично робить "підкачку" палива незалежно від початкового тиску у рампі
Потім, якщо двигун не заведений, бензонасос зупиняється
За умовчанням, за ці декілька секунд, насос повинен підкачати тиск у рампі до "робочого"
Якщо і далі не вмикати двигун, насос працювати звісно не буде, але тиск у рампі повинен зберігатися, принаймні падати повільно а не одразу.
При запуску двигуна, бензонасос автоматично вмикаеться вже "на постіно" і РТП (РДТ) повинен постійно тримати робочий тиск у рампі
Якщо, тиск падає під час роботи двигуна, то на це або РТП несправний, або паливна система "негерметична", або проблеми з насосом
Те що він "жужжить" ще не означає що він видає необхідний тиск (або видає його взагалі)

Можна було б провести ще один тест, як це роблять на СТО. Під'єднати паливний манометр безпосередньо на віході з насосу (до штуцера на кришці модуля пал. насосу)
Так завжди роблять на авто, де РТП стоїть на рампі або у моторному відсіку. Під'єднують маноматр у "розрив" магістралі між насосом та РТП. Тоді вже стає ясно, насос чи регулятор
В тебе РТП стоїть безпосередніо в модулі насоса, тому є певні складнощі та "заморочки" зробити такий тест


А як це? Тим більш на Астрі -Ж.
Тількі що вище написав як саме повинен спрацьовувати бензонасос

підключив манометр напряму на насос без РДТ,
отже при ввімкнені запалення насос не працює, напруга не йде, працює тілько коли крутить стартером 1-2 сек. І тиск стає 4 атм. Потім помаленьку тиск падає за хвилину 0.5 атм. Що тоді дивитися вже не знаю..., Тиск не падає при роботі, двигуна стабільно 3.8

Изменено: Сергій183183, 28 Апрель 2023 - 11:03

  • 0

#65
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24865
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 11:10

Далее замеряй напряжение на насосе при работающем моторе чтобы не было просадки ниже 12В хотя бы

 

отже при ввімкнені запалення насос не працює, працює тілько коли крутить стартером

 

Воот.То о чем и писал тебе...что ты там слышал за жужжание при вкл зажигания не понятно...но это явно была не подкачка от того и давления в рампе не появлялось

 

Если просадки напруги на насос нет то это или сам насос или РДТ(При условии герметичности магистрали в баке от насоса до крышки)


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#66
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2034
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 11:10

підключив манометр напряму на насос без РДТ, отже при ввімкнені запалення насос не працює, працює тілько коли крутить стартером 1-2 сек. І тиск стає 4 атм. Потім помаленьку тиск падає за хвилину 0.5 атм. Що тоді дивитися вже не знаю..., Тиск не падає при роботі, двигуна стабільно 3.8

Щось вже зовсім якось все заплутано

Що мається на увазі  "тиск не падає при роботі двигуна, стабільно 3,8"?  Це показник без РДТ чи як?

Якщо при роботі двигуна тиск стабільний, то чого б йому тоді глохнути?

 

Тиск миттєво падає на 2,2 після того як заглох двигун, чи спочатку глохне, падає тиск потім глохне?

 

У всякому разі, щось це дивно, протягом хвилини падіння тиску з 4 до 0,5.   Дуже схоже що РДТ не тримає


Изменено: Igor C., 28 Апрель 2023 - 11:13

  • 0

#67
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24865
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 11:12

не совсем понятно каким боком перегазовка восстанавливает давление в рампе...


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#68
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2034
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 11:19

отже при ввімкнені запалення насос не працює, напруга не йде, працює тілько коли крутить стартером 1-2 сек

Это что, выходит такая логика работы на дижках  "XE", что насос "подкачивает" при прокрутке стартером?

У же второй.  У vigors на 14ХЕ работает только когда крутишь стартер, здесь на 16ХЕ то же самое

 

А после замены топливного фильтра, или форсунок надо минуту гонять стартер чтоб прокачать?


  • 0

#69
Сергій183183

Сергій183183

    Завсегдатай

    • Сообщений 68
  • Имя:Сергій
  • Авто:Вектра Б 2001 Z16XE універсал.
  • Гос. номер:yzdjwg
  •  
  • Регистрация: 21.04.2023

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 11:24

Щось вже зовсім якось все заплутано
Що мається на увазі "тиск не падає при роботі двигуна, стабільно 3,8"? Це показник без РДТ чи як?
Якщо при роботі двигуна тиск стабільний, то чого б йому тоді глохнути?

Тиск миттєво падає на 2,2 після того як заглох двигун, чи спочатку глохне, падає тиск потім глохне?

У всякому разі, щось це дивно, протягом хвилини падіння тиску з 4 до 0,5. Дуже схоже що РДТ не тримає


Тиск з регулятором при роботі стабільний 3.8 атм. Як тільки заглох зразу падає до 2.2 атм.глохне саме при пуску, тиск впав з 4 до 3.5 безпосередньо на насосі
  • 0

#70
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2034
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 28 Апрель 2023 - 11:24

не совсем понятно каким боком перегазовка восстанавливает давление в рампе...

Один из основных признаков неисправности РДТ

  • Двигатель глохнет на холостых оборотах. Для поддержания его работы водитель обязан постоянно подгазовывать. Другой вариант — при работе двигателя на холостом ходу обороты обычно «плавающие», нестабильные, вплоть до полной остановки мотора.

Изменено: Igor C., 28 Апрель 2023 - 11:25

  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых